Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes- Benz 190E 2.6 W201, 1990a. Hundu69
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervitus siis! Sai selle aasta Vabariigi aastapäeval endale selline vanakooli Mercedes-Benz soetatatud ja mõtlesin, et teen autost ka väikese teema. Eusa_angel Auto saigi ostetud, kuna 190E kooslus 2.6 mootoriga tundub päris huvitav ja vanad Mercedesed on alati hingelähedased olnud!

Natuke siis kõigepealt tehnilistest andmetest-

MARK JA MUDEL- Mercedes-Benz 190E
VÄLJALASKEAASTA- 1990a.
MOOTORI TÖÖMAHT JA VÕIMSUS- 2.6 118KW
KÄIGUKAST- manuaal
TÜHIMASS- 1280kg
VÄRV- punane

Lisadest midagi eriti pikalt kirjutada ei ole kuna suht plank- roolivõimendi, ABS pidurid, el. katuseluuk, tulede kollektor, puitsisu vast olulisemad mida mainida.

Esimesed muljed on autost head. Mootor on mõnusalt jõuline ja mõnusalt januneEusa_angel Käib ilusti ühtlaselt ja käivitub hästi, kuigi mootori alumine pool päris õline.
Veermik on vaikne, mingid kolinaid ei ole, istub ilusti tee peal, kuhugi ei kisu.
Roostega ka midagi väga hullu pole.
Loomulikult esineb ka vanale autole omaselt vigu aga nendest pikemalt kirjutan hiljem.

Mõni pildikene masinast ka-
[Pilt: 96354-IMGP8175.JPG]
[Pilt: 89784-IMGP8155.JPG]
[Pilt: 69825-IMGP8149.JPG]
[Pilt: 84869-IMGP8147.JPG]
[Pilt: 53685-IMGP8127.JPG]
[Pilt: 87323-IMGP8161.JPG]
[Pilt: 39775-IMGP8177.JPG]
Reg. numbriga vedanud-mudelile kohaneThumbsup
Reg. numbriga on jah küll tõesti kohe kümnesse!Eusa_angel

Minu meelest 190 peabki manuaal olema. Igati vinge masin!
Enne jõudsin juba küsida kui meelde tuli - esiots vahetatud sel autol mingil määral. Kunagi vist sai postiga kokku.
Oli plaan osta avariilisena, aga loobusin ja see tehti korda veel. Tulemus paistab söödav.
Puitdekoor on äge. Tuttaval oli kunagi 2.6 kutsikas, samuti suht plank, aga see mootor kompenseeris teatavaid puudujääke Paranoid
Lumerada oli hea sõita.

Konkreetne auto mõni aasta tagasi (kasutan pilte ilma luba küsimata, mingist vanast ajast jäänud) Avariilised pildid ei ole säilinud, mis omanik saatis
[Pilt: 3236777918__1_.jpg]
[Pilt: 3204964470.jpg]

Aga ilus auto, jõudu teile!



(07-03-2014, 12:11 AM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Minu meelest 190 peabki manuaal olema. Igati vinge masin!

Olen sellega täitsa nõus, et selle mootoriga 190 sobib kuidagi manuaal rohkem kui automaat. Samas kui E klass peaks minu jaoks alati olema automaat. Kunagi omasin w124 kerega Mercedes-Benz ja võrreldes temaga tundub kutsikas elavama käitumisega. Aga eks see ole ka tühimassis natuke kinni.
Tühimass on natuke illusioon siinkohal, minu 124 passis ilutseb tühimassina samuti 1280kg Eusa_angel (küll aga kolmandiku jagu vähem kilosid vatti Paranoid )

Aga ilus punane kutsikas on jah. Thumbsup
Need veljed ja nahksisu, mis ennem olid - kohe teine look Eusa_drool
(07-03-2014, 09:37 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Need veljed ja nahksisu, mis ennem olid - kohe teine look Eusa_drool

+1! Hall nahksisu üks ilusamaid ja veljed ka ilusad-peaks 2-osalised 17" OZ-id olema.

Puitrool maitse asi-endale meeldib originaal nahk vöi nahk-puit.
(07-03-2014, 02:52 PM)zum Kirjutas: [ -> ]Tühimass on natuke illusioon siinkohal, minu 124 passis ilutseb tühimassina samuti 1280kg Eusa_angel (küll aga kolmandiku jagu vähem kilosid vatti Paranoid )

Aga ilus punane kutsikas on jah. Thumbsup

Aitüma! Seda tühimassi võtsin jah arvesse otses võrdluses oma kunagise w124 300TE suhtes, millel mäletan nagu vähe suuremat tühimassi.
Kutsikaga juhtus esimesel nädalal järgmine tehniline mure, mis sai küll õnneks kiiresti lahenduse.
Ühel päeval maanteel sõites keeldusid järsku kõik käigud sisse minemast. Ei olnud enne märkugi, et sidur oleks libisenud või mingeid anomaaliaid käiguvahetusel esinenenud.
Süüdlaseks aga oli siis hoopis siduri peasilinder, mis sai ära vahetatud. Käigud lähevad jälle ilusti sisse ja nägu naerul jälle kutsika roolis.Eusa_angel

Küsimus ka suurele ringile. 190 üks tüütu viga, bensunäidik näitab väga valesti. Kui hästi või halvasti see viga eemaldatav on?
Ma ei tea mis kütusenäidiku süsteem 190 bensukatel kuid usun sama mis 124 diislitel. Isa diislil samuti ei näita öigesti kütusejääki. Paagis silindritaoline pulk mille sees liigub mööda vist 2 imepeenikest traati kütuseandur mis mustusega ei liigu enam nii vabalt.

Sai seda Lesvenis puhastada lastud kuna uus maksab üle 200eur kuid kahjuks ei aidanud.

Puhastamisel tasub äärmiselt ettevaatlik olla et vastu imepeenikesi traate ei puutu kuna need vöivad väga kergesti puruneda.

Väga tüütu viga töesti.
Puhastamisega on nii ja naa, mõnikord aitab, mõnikord aga mitte. Enamasti jah, tuleb välja vahetada. Paagi sees on tõepoolest alumiiniumist mõõtesilinder, pagasnikust pääseb ligi. Pistik lahti ja 46 võti/torutangid. Ettevaatlik tasub olla ka tema eemaldamisega, kuna alati ei taha ta hea meelega sealt aknalaua alt välja keerata.

Mul on pakkuda kui soovid
Enne vahetust, kui sa selle auto omale said, oli see mu kursavenna auto.

Olen ise sõitnud, ja edasi liigub asi päris korralikult. Talvel rada oli päris põnev sõita!


Kutsikaid hulga vähem tänavapildis kui 124sid, nii et igaljuhul sõida kutsikaga edasi!!!

Kütuse näiduk ise võib ka valetada. Minu 124-jal töötas kütuse näidik õigesti ja peale spidokaplokki vahetust hakkas valetama. Proovisin sama spidokaplokki teise auto küljes ja seal ka valetas.
(12-03-2014, 06:19 PM)hanas Kirjutas: [ -> ]Enne vahetust, kui sa selle auto omale said, oli see mu kursavenna auto.

Olen ise sõitnud, ja edasi liigub asi päris korralikult. Talvel rada oli päris põnev sõita!


Kutsikaid hulga vähem tänavapildis kui 124sid, nii et igaljuhul sõida kutsikaga edasi!!!

Astub tõesti hästi edasi, selle üle jah kurta ei saa.Thumbsup Täitsa usun, et jäärajal võib temaga väga lõbus olla.Eusa_dance

Kutsikaid jah tõesti tänavapildis vähem. Ja just selle mootoriga manuaalkäigukasti kombinatsiooniga Kutsikaid veel vähem..
Tänasest Kutsikas müügis.....
Kellegil siis võimalus korraliku mootoriga 190 soetada!
(07-03-2014, 02:52 PM)zum Kirjutas: [ -> ]Tühimass on natuke illusioon siinkohal, minu 124 passis ilutseb tühimassina samuti 1280kg Eusa_angel (küll aga kolmandiku jagu vähem kilosid vatti Paranoid )

Aga ilus punane kutsikas on jah. Thumbsup

AS Eesti Vabariigis välja antud tehnopasse ei tasu küll eriti uskuda. W124 ei kaalu kohe kindlasti 1280 kg, pigem ikka vähemalt 1400+ kg (kui ta on täitsa plank) ja täisvarustuses ligemale 1500+ kg. Meie S124 (universaal) passis on kirjas, et see kaalub 1530 kg aga ülevaatusel kaalude peal on see mass alati pigem 1700 kg ringis.

Edit: Vaatasin just oma täiesti plangu (kui automaatkast ja manuaalne katuseluuk välja arvata) 2.0 mootoriga W201 viimase tehnoülevaatuse andmeid ja neist loen välja 1490 kg, mis tundub samas veidike paljuvõitu. Peax huvi pärast mingi aeg oma autodega Kuusakoskis kaalu peal käima, et saax kinnituse kui rasked nad siis lõpux on. Samas ei tea, kas tasub neid õrritada, nad tahax need tõenäoliselt kohe ümber töödelda. Tongue
Minu W124 E320 kaalub ka ülevaatuse kaalude järgi üle 1700kg, paak oli tühi ja kõik muud vedelikud miinimumis. Passis on tal mingi 1490 või midagi sellist.
Ülevaatusel märgitud kaalust peaks paksu ülevaatuse onu kaalu tõenäoliselt maha arvama, istub teine autos kui kaal võetakse, vähemalt mul oli viimasel korral nii.
(16-03-2014, 10:17 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]
(07-03-2014, 02:52 PM)zum Kirjutas: [ -> ]Tühimass on natuke illusioon siinkohal, minu 124 passis ilutseb tühimassina samuti 1280kg Eusa_angel (küll aga kolmandiku jagu vähem kilosid vatti Paranoid )

Aga ilus punane kutsikas on jah. Thumbsup

AS Eesti Vabariigis välja antud tehnopasse ei tasu küll eriti uskuda. W124 ei kaalu kohe kindlasti 1280 kg, pigem ikka vähemalt 1400+ kg (kui ta on täitsa plank) ja täisvarustuses ligemale 1500+ kg. Meie S124 (universaal) passis on kirjas, et see kaalub 1530 kg aga ülevaatusel kaalude peal on see mass alati pigem 1700 kg ringis.

Edit: Vaatasin just oma täiesti plangu (kui automaatkast ja manuaalne katuseluuk välja arvata) 2.0 mootoriga W201 viimase tehnoülevaatuse andmeid ja neist loen välja 1490 kg, mis tundub samas veidike paljuvõitu. Peax huvi pärast mingi aeg oma autodega Kuusakoskis kaalu peal käima, et saax kinnituse kui rasked nad siis lõpux on. Samas ei tea, kas tasub neid õrritada, nad tahax need tõenäoliselt kohe ümber töödelda. Tongue
"Curb weight (without a driver): 1280 kg / 2822 lbs"
Veel üks.

Tühimass on ikka see, kui pori ja sammal ja subbakas pagassist maha arvata... Eusa_angel Päris alati ka teh. passis umbluud ei aeta. Ju nad tehasest ikke niimoodi välja veeresid. R6 täisvarustusega (ja universaalkerega) õlipõletajale võib kohe julgelt paarsada kilo juurde arvata muidugi, seda ma usun.
Lehti: 1 2