Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W221 S500 2006 imelik õlileke, hais ja veateade
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto seisis 3 kuud õues, eelmisel nädalal sain ta käima (aku oli tühi, uksed kinni, autoabi tegi uksed lahti ja juhtmed taha ja käima).

Täna siis panin auto jälle käima, aga alguses viskas kollase ABC veateate ekraanile. Rool oli kohutavalt raske. Keerasin võtme välja, kaks korda, siis läks rool korda, aga ABC kiri jäi ikka alles. Siis sõitsin kuskil 50-60 km maanteel, kuid auto õõtsus ja kõikus nagu paat. Vedrustuse tõstmise nupp ei toiminud.
Tagasi linna jõudes vaikselt sõites tundsin veidi kärsahaisu, hoovi tagurdades nägin tulede valgel ka sinakat suitsu. Tegin kapoti lahti ja paremal ees ülal mootori nurgas oli kõik õline ja imbus suitsu ja haisu. Selline kummine hais, see õli ei näe mootoriõli moodi välja.

Mis jama see võib olla? Ma ei tunne seda kapotialust detailideni, tean vaid, kust pesuvedelikke ja jahutusvett lisada jms.

Kõige rohkem kardan mingit airmaticu pumba viga või midagi, mis maksab räigelt, kuna just pean auto maha müüma lähiajal -- selleks, et eluliselt olulisemate asjade jaoks kiirelt raha saada (terviseprobleemid, kallist ravi on vaja jne.).

Tegin ka pilti sellest, mootor töötas.
http://www.stargatemax.com/pix/IMAG0259.jpg
http://www.stargatemax.com/pix/IMAG0260.jpg
http://www.stargatemax.com/pix/IMAG0261.jpg
Karda parem ABC riket...Paranoid

Arvuti taha ja siis on näha, mis toimub. Lekkekoht võiks küll niigi näha olla.

Ma vabandan nüüd jämeda ütlemise pärast, kuid esindusauto puhul peab olema üks tonn kohe välja käia. Harva, kui viga kümnete eest kõrvaldatud saab.
Tonn pole veel nii hull, aga kui juba 2-3 tonni oleks, siis rikub küll tuju ära, sest just nimelt on plaanis auto lähiajal müüki panna, et eluliselt oluliste kulutuste jaoks raha saada, mitte aga raha välja käia.

Lekkekohta ma ei suutnud tuvastada, see mootori nurk on ühtlaselt õline, nagu kuskilt oleks pritsinud pauhh välja ja laiali, otseselt silmaga näha polnud midagi muud, ei mingit voolamist ega tilkumist.

Seega, muud pole teha, kui lasta arvuti külge panna? Siiski sõitma peaks mingi 10+ km, et vastavasse kohta jõuda.
Eks Servo/ABC pump kinni jooksis mingil põhjusel.
Oma nii palju aru, et sellega enam ei sõida, vaid pukseeri.
Üldiselt need hoiatuskirjad selleks ongi mõeldud, et selgeks teha tarbijale, et mitte sõita Smile
(05-03-2014, 01:15 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Eks Servo/ABC pump kinni jooksis mingil põhjusel.
Oma nii palju aru, et sellega enam ei sõida, vaid pukseeri.
Üldiselt need hoiatuskirjad selleks ongi mõeldud, et selgeks teha tarbijale, et mitte sõita Smile

Kas ei peaks sellisel juhul pigem platele panema?
Keegi ehk oskab soovitada, kuhu auto remonti viia, võimalikult Nõmme linnaosa lähedal?
Palun esindusi mitte mainida. Big Grin
No ega Lesven ka väga palju kaugemal ole. Kui juba treila peale saab, siis see 6-7 km vast suur lisakulu ei ole võrreldes nt Järve Silberiga...
Järve Silberist ca 500m linna poole on Hort Auto ja Laki tänaval on DMG Auto. Mõlemad MB peale spetsialiseerunud ja Nõmmest mitte ülemäära kaugel.
http://www.ilb.ee/ tegutseb Väike-Tallinnas. Kas nad nüüd sellise probleemiga tegelevad on küsitav. Suhtlemiseks eelistavad vene keelt. Asukoha suhtes tegelikult ei ole vahet, enamustel puksiiridel on linnas fikseeritud hind.
Leidsin puksiiriabi 30 EUR Tln piires.
Aga sain ka aru, mis autol viga paistab olema. Kuna nüüd oli õli ära kuivanud, siis uuesti käivitades oli näha, et roolivõimendi juures on üks voolik veidi katki ja sealt imbub õli välja, ilmselt suuremate pöörete puhul siis juba pritsib ka. Loodan, et tehnika pole kahjustatud, et piisab vaid vooliku vahetamisest ja õli lisamisest. Seda ma ei tea, kas ABC ka sellega seotud on, aga ju vist siis on.