Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3.0 162kw 90a. käivituse probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Usun, et seda probleemi on siin juba lahatud, aga 3 tndi siin juba otsinud, aitab !!
Mure siis järgmine! Talveks läks auto puhkama. Välistes tingimustes. Mitmeid kordi panin auto käima, peaaegu et paugupill Wink nüüd siis tahtsin sõitma minna. Pikem käiiamine ja töötas. Hiljem kui käivitada tahtsin lasin seda starterit ringi palju tahad ja ei midagi, kui päris kicki pumbata kiirelt siis justkui hakkaks lubama. See siis temperatuurilt 60-80 kraadi. Külmalt läks uuesti käima, sain isegi kuskil kilomeetrise ringi teha. Panin pargi peale siis ok. Drive panin, siis tõmbas pööred vähe alla ja suri välja. Küünlad on üle vaadatud, kõik on ok. Pensu pump funkab ilusti, jõuab sinna kuhu vaja. Aga küünlaid märjaks pole veel teinud. Mida järgmiseks vaadata ??? ÕHK ?
Kommukas korras? Mul oli sama probleem.
Mida kommuka all mõtled ? Pole just spets vend :S
Kirjuta otsingusse kommutaator, sealt leiad piisavalt lugemist, kõige odavam vidin just ei ole.
Ok uurisin välja, 4 k euri uus .... mis tal seal viga peaks nüüd olema ? kuidas kontrollida ?
Ise seda vist ei saagi kontrollida. Kui mootor soojaks käib siis pärast enam käima ei lähe?
Täpselt nii ongi 60-80 kraadi ja lase nagu tola seal. kõik muu tundub töökorras.
Kas sinna võiks proovida 132 kw mootori oma ka ? siis saaks testida, sõbral ka kupee.
Veel mõni küsimus selle kommutaatori kohta. Kuidas ta töötab ? mis tal seal takistada võiks ? Ja mis peamine, kuidas ta tööd mõjutab soe mootor ja külm mootor?
132 kw oma on teine! Kommutaator läheb soojaks ja siis muutuvad takistused. Endal mul oli nii, et kui mootor käis soojaks, hakkas detoneerima. Lõpuks ei läinud enam üldse käima, sooja mootoriga drive peale pannes suri välja enamus ajast. Otsingu abil leiad inimese, kes kontrollib ja remondib ka neid. Remonditud kommutaator ei pruugi kaua vastu pidada.
Aga selge, suured tänud info eest ! Smile teab vähemalt kust otsast sikutama hakata Wink
(01-03-2014, 09:35 PM)AAljasmets Kirjutas: [ -> ]Aga selge, suured tänud info eest ! Smile teab vähemalt kust otsast sikutama hakata Wink

Soovitaks kõigepealt uut/teist jagajakaant proovida kui kommutaatorit ostma tormata.
Jah parem oleks kui veendud kindlalt, et probleem selles. Kaan võib ka lollitada tänu niiskusele.
(01-03-2014, 09:46 PM)ralak Kirjutas: [ -> ]
(01-03-2014, 09:35 PM)AAljasmets Kirjutas: [ -> ]Aga selge, suured tänud info eest ! Smile teab vähemalt kust otsast sikutama hakata Wink

Soovitaks kõigepealt uut/teist jagajakaant proovida kui kommutaatorit ostma tormata.

+1

Ning küünlajuhtmed. Kas palja käega juhtmeid näppida kannatab?
Teadmiseks, et ilmselt oli probleemiks niiskus. Panin uuesti käima külmalt, 20 km maantee sõitu ja nüüd läheb soojalt ka käima ! Rohkem pretensioone ei ole Big Grin
Sai ennem muidugi küünlajuhtmeid näpitud, jagaja juhtmed jne. Seismiset siis selline jama. Teadmiseks edaspidiselt Wink