Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 vaja abi palun!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist mure sys selline et kuidas nimetatakse eesti keeles seda andurit http://www.motorbasar.de/034133482-24370...67516.html kas see on sisselaske regulaator??Icon_rolleyes ja kas see võib mul sõidu alguses nii külma kui ka sooja mootoriga autol jõu ära kaotada ja mootori tyhikäigul puterdama ajada nii et pöörded ei kõigu aga selline tunne oleks nagu ta ei saaks õhku kui see läbi on? küsisin autopoest selle kohta,nime ei osatud anda aga seerja koodi järgi leiti et tuttikas see maksab 255euriRetard palun abi ja äkki on kelegil kasutatud selline mis töötab ja jääb jalgu et saaks kõvasti odavamaltEusa_pray autoks muidu 230e spotline
See on ju VAG grupi vidin üldse
Paistab KE-Jeti bensurõhu regulaator olema.
VAG grupp kasutas ka ju Boschi pritsungit, jupp sama, ilmselt pistik teine, kui sedagi.
Kae - pritserõhu korrektor. Ehk EHA (ElectroHydraulic Actuator).

Pistik kohe kindlasti ei sobi. Kui füüsiliselt on avad õigetel kohtadel, siis pistikuvahetus ei tohiks ju raske olla. KE-JETi kasutasid paljud, kuid pahatihti tehti väikesi muudatusi konstruktsioonis.Crybaby

Üldiselt seda vidinat töökorras kasutatuna eriti ei liigu.

Miks seda kahtlustad? Hooldamata ja paljusõitnud KE-JETil on neid kahtlusaluseid kohti päris palju...
kui ma mootori tööle panen(töösoojalt) hakkab ta puterdama nagu ei saaks õhku kätte või kütust ja kui ma sellelt pistiku ära võtan siis töötab mootor nagu poleks midagi viga,ja saad sõita ka nii ilma et jõud ära kaoks või puterdama midagi hakkaks,kui pistikut küljes ei ole ja mootor on külm ja hakkad käima panema sys ei lähe tööle paned pistiku külge saad käima,pool minti ja puterdab jälle ja sõitu alustades kaob esimese käiguga jõud ära aga kui surud pedaali põhja sys natuke tudiseb ja lendab kohe piirajasse ja saad sõita,linnas kõige hullem seal valgusfooride all kaob jälle esimesega jõud ära(soojamootoriga),vahe peal ka 2,3 ja neljanda käiguga või võib viga millegis muus olla mul mõistus otsas sest teiste andurite pistikuid ära tõmmates muutub asi ainult hullemaks
Kas süüte osad(küünlad, rootor, jagajakaan ja juhtmed) on üle kontrollitud? Lõhnab nagu rohkem süüte probleemidele! omal ajal sellega küllalt maadeldud!
(19-02-2014, 03:40 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Kas süüte osad(küünlad, rootor, jagajakaan ja juhtmed) on üle kontrollitud? Lõhnab nagu rohkem süüte probleemidele! omal ajal sellega küllalt maadeldud!

ja nendega korras peal tuttikas kaan,juhtmed ja küünlad,olen ka töötava mootori pealt piipe maha kakkunud ja kõik pütad on puterdamise ajal tagaSmoke aaaa...nii palju juurde et kui lasta tal puterdada natuke aega umbes 5-10 minutit sys läheb paika ja mootor töötab ilusti aga kui on pikem sõit ja teed pausi sisse korra nii et mootorit välja ei sureta sys hakkab jälle puterdamaEusa_think
Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?
(19-02-2014, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?

sa mõtled seda ECONOMY kella?
küünlad on puhtad
(19-02-2014, 04:59 PM)ertzzz Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2014, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?

sa mõtled seda ECONOMY kella?
küünlad on puhtad

Oeh, ma üritan siin aidata inimest otsa peale.Icon_rolleyes Aga selleks peaks nagu elementaarseid ottomootori põhitõdesid teadma...

Ei, ma mõtlen kütusesurvet KE-JETi süsteemis. Seda pead mõõtma manomeetriga sobivast liidesest. Soovitavalt pealevoolust. Peab olema 6 bar.

Economy näitab rõhku sisselaskekollektoris. Normaaloludes on seal alarõhk ja seier rohelises. Lekete ja drosselklapi avamise korral alarõhk väheneb ja seier ronib punasesse.

Küünalde värvi on vaja teada. Helepruun, tumepruun, must, tahmane, õline, või lumivalge.
(19-02-2014, 05:35 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2014, 04:59 PM)ertzzz Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2014, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Palju kütuserõhk on puterdamise ajal?

Mis värvi on küünlad praegu?

sa mõtled seda ECONOMY kella?
küünlad on puhtad

Oeh, ma üritan siin aidata inimest otsa peale.Icon_rolleyes Aga selleks peaks nagu elementaarseid ottomootori põhitõdesid teadma...

Ei, ma mõtlen kütusesurvet KE-JETi süsteemis. Seda pead mõõtma manomeetriga sobivast liidesest. Soovitavalt pealevoolust. Peab olema 6 bar.

Economy näitab rõhku sisselaskekollektoris. Normaaloludes on seal alarõhk ja seier rohelises. Lekete ja drosselklapi avamise korral alarõhk väheneb ja seier ronib punasesse.

Küünalde värvi on vaja teada. Helepruun, tumepruun, must, tahmane, õline, või lumivalge.

sorry tõesti,olen alles värske mb omanik ega pole kunagi sellise sjaga nagu ke-jet kokku puutunudParanoid aga see selleks.survet ei ole mõõtnud aga küünalde värv on hästi hele pruun peaaegu et isegi valged
nii ma uurisin natuke neid diagnostika kohti ja leidsin ühe pärnus ja see nädala vahetus lähen,eks annan teada mis kala seal onEusa_think
sest ega ma midagi tarka ise seal putitades välja ei mõtleTear
nii viga teada ja jääb diagnostikasse minematta,muidugi ei tea kas teisi see aidata võib aga ei olnud mitte ükski andur ega midagi läbi,asi oli hoopis(EZL KAT) lülitis pistikus( kus on ,1,2,3,S,5,N ja 7 ) mul oli see pistik pandud N peale ja pikema uurimise ja puurimisega sain teada et see peab olema S või alla S-si,see pidi seonduma sellega mis kütusega sa sõidadEusa_think .Pikema mõtlemiseta panin ta S peale ja asi muutus tunduvalt paremaks,proovisin sys S all olevat 3 ja oligi korrasEusa_dance ei mingit puterdamist ega jõu kadumist,oskab keegi sutsu targem seletada seda rohkem lahti.( S pidi olema premium kütus,ja N regulaarne kütus)kas see sys tõesti teeb nii suuri muutusi mootori töötamisel? tänudEusa_angel
Seda nimetatakse oktaan korrektoriks minu mäletamist mööda! Omal ajal sai ka seda krutitud. Aga see peaks muutma pigem süüdet vastavalt kütusele. Midagi ta muutis, kuid peale mõnda aega sõitmist enam vahest aru ei saanud. Aga äkki sul viga mingis solk kütuses hoopis või niiskusest toite süsteemi sees.
(21-02-2014, 11:35 AM)ertzzz Kirjutas: [ -> ]nii viga teada ja jääb diagnostikasse minematta,muidugi ei tea kas teisi see aidata võib aga ei olnud mitte ükski andur ega midagi läbi,asi oli hoopis(EZL KAT) lülitis pistikus( kus on ,1,2,3,S,5,N ja 7 ) mul oli see pistik pandud N peale ja pikema uurimise ja puurimisega sain teada et see peab olema S või alla S-si,see pidi seonduma sellega mis kütusega sa sõidadEusa_think .Pikema mõtlemiseta panin ta S peale ja asi muutus tunduvalt paremaks,proovisin sys S all olevat 3 ja oligi korrasEusa_dance ei mingit puterdamist ega jõu kadumist,oskab keegi sutsu targem seletada seda rohkem lahti.( S pidi olema premium kütus,ja N regulaarne kütus)kas see sys tõesti teeb nii suuri muutusi mootori töötamisel? tänudEusa_angel

Juhus. EZL KAT määrab süütehetke, nagu varem mainiti.

Ehk viga on Sul alles, lihtsalt hetkel said olukorra paremaks.

Ottomootori õnnetuseks on tema sõltuvus nii süüte- kui toitesüsteemi korrasolekust. Praegu kruttisid süüdet eeldatavasti varasemaks, mistõttu rammusam segu põleb valutumalt.

Jälgi küünlaid - mõnetuhande km läbimise järel peaks olema selge, kuivõrd õigesti mootor tötab.
Tere,
Lülitil on otseses mõttes kirjas bensiini nimetus, mida kasutad.
S = Super = 95
N = Normal = 91

http://de.wikipedia.org/wiki/Motorenbenzin

Kui lüliti õigesse asendisse keeramisega mootor korralikult töötab, pole mõtet rohkem sellega tegeleda, sest ükski remont vana autot uueks nagunii ei tee.

Edu!

Tauno
vb olla tõesti solk kütus,kohalik tankla siiski aga praegu toimetab ja kõike Võsa küsimusele vastates sys kütuse rõhk oli 6,1 bar ja küünlad ikka veel hele pruunid peaaegu et valge,hetkel sõitnud juba pea 200 kilti ja ikka hea korra tegi väikse jukerduse aga see oli mingi murd osa sekund, ka käivitub pareminiSmile