Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 3,0D tühikäik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
juhtus selline jama et, tühikäigu pöörded on madalad, eriti just külma mootoriga, auto on 88a. w124 3.0D. Tühikäiku ei reguleerita vaakumiga, pumba otsas on hoopis mingi induktiivpool või midagi sellist, igatahes kontrollisin poolile tuleva juhtmepaari pinget, seisva mootoriga ~8v, töötava mootoriga ~12v. Kui töötava mootoriga poolilt pistiku eemaldasin ei muutunud mootori töös midagi, isegi korraks mitte, kuidas ma saan kindlaks teha kas pool on läbi või mitte, või äkki on viga hoopis milleski muus? Naaber ütles, et tõmba toores peale:eureka:
Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.

Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestConfusedilly:
pole veel jõudnud uurida aga kas selle pooli hind on tõesti nii kõrge, et tuleb ise sinna reguleeriat välja mõtlema hakata?
Hinnast ei tea midagi, mul see jurakas korras mis pumba otsa on. Puudub automaatika mis seda juhib. Mootor ise vahele tõstetud, eelmisel juhtis tühikäigu pöördeid vaakum.:evil:
Laur Kirjutas:Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.

Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestConfusedilly:


Pumba peal see vidin on selle jaoks , et kui külma mootorit käivitad siis hoiab külmast peast mootori pöörded kõrgemal kuni mootori teatud temperatuurini!
Sissepritse külmkäivituspihustit juhitakse ju ka taoliselt kuni teatud temperatuurini, andur mootori küljes kusagil.
meego Kirjutas:
Laur Kirjutas:Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.

Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestConfusedilly:


Pumba peal see vidin on selle jaoks , et kui külma mootorit käivitad siis hoiab külmast peast mootori pöörded kõrgemal kuni mootori teatud temperatuurini!

W201 2.0D käib vaakumiga külmast peast pöörete tõstmine. Osadel W124 on see andur eraldi osadel temperatuuri anduriga koos.
Meego pane see skeem üles siia, et oleks näha mis otsa alt, läheb temp. adurisse ja millised pumbakülge, mul jookseb tahoka ots kusagile salongi poole, aku taha releedesse ei lähe.
tahhoka ots läheb algul salongi poole ja sealt edasi aku taha releesse. Hakkan otsima!
Nii ühteist leitud!
see induktiivpool ikkagi reguleerib pidevalt mootori pöördeid, aju (tahh.pdf joonisel: N8/1 Control unit ARA/ELR) mis seda induktiivpooli juhib, saab andmeid temperatuuriandurilt (B11/1) ja pööreteandurilt(L3). See vist rohkem selleks, et kui mingid suured tarbijad järele ühendada, siis see automaatika tõstab veits mootori pöördeid. Ja nagu ma aru saan siis minu autol ei reageeri see pumba otsas asetsev induktiivpool aju käskudele. Huvitav kas selle induktiivpooli võib sealt pumba otsast maha võtta, ja kas peale selle eemaldamist saab autot kasutada?
panin pildi ka, siis veits arusaadavam, mida ma maha tahan keerata. Äkki õnnestub ära remontida aga vahepeal tahaks autoga sõita ka.
[Pilt: k6rgsurvepump.jpg]
Arno_76 Kirjutas:panin pildi ka, siis veits arusaadavam, mida ma maha tahan keerata. Äkki õnnestub ära remontida aga vahepeal tahaks autoga sõita ka.

Sealt hakkab õli pritsima.
sain mingi kasutatud pooli, vahetasin ära aga see ei andnud tulemust. Nüüd tekkisid uued küsimused, et kuskohas see "aju" asub, mis seda pooli juhib, raamatus on kirjas et kuskil aku taga aga niipalju kui mina nägin siis poolist tulev juhtmepaar läks kuhugi armatuuri alla. Ja kas sellel "ajul" on eraldi pöörete ja temperatuuriandur? sest tahomeeter ja temperatuurinäidik armatuuris töötavad
W201 2.0D käib vaakumiga külmast peast pöörete tõstmine. Osadel W124 on see andur eraldi osadel temperatuuri anduriga koos.
[/quote]


:confusedangry:
ei aidanud muud kui läksin kadakale imre juurde ja seal tegi elektrik korda. Viga oli mingis relees, täpselt aru ei saanud, igatahes elektrik veits näppis seda ja peale seda nüüd töötab
Kui suured need normaalsed tühikäigu pöörded on muidu? Mul omal sama mootor ja kui käima panna siis tiksub ka kuskil 700 peal minumeelest. Külmast peast üldse köhib ja müriseb suht lärmakalt.
no kas kellegil siis pole korralikult toimivat mootorit? Palju pööre olema peab siis külmalt ja palju soojalt. Soojalt vist 650
ei tea, mul pole tahhokatBig Grin, aga muidu töötab ilusti:p
Sai ka üks OM603 soetatud, kuna tühikäigu ELR/ARA relee 006 545 36 32 juhtmestik oli läbi lõigatud, siis otsisin vastavat skeemi päris kaua-seega igaks juhuks panen ka siia.

[Pilt: p1030313.jpg]
Lehti: 1 2