Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
...Mis moodi toimib? Kas on võimalik, et impulsi juhtmeid on 2 ? Igal juhul ei ole ma lambdat mootoriga kooskõlla saanud, praegu siis töötab safe mode reziimis, seepärast ei lasegi üle 4000rpm. Kas Mercedes-Benz lambda toimib miski teise süsteemi järgi kui muud andurid ? nt audi 3 juhtmega lambda???
Siin joonisel tundub, et 35(impulss-roheline) ja 34 oleks nagu omavahel seoses? - et mõlemad on nö signaaljuhtmed? + tuleb peale nr 30 pealt ja - on eraldi kere küljest?
Mis teie arvate?, mul endal juhe täiega koos.
Näiteks BMW Siemens süsteemi puhul on isegi 5 juhet. Võimalik, et vaja viga kompuutris ära nullida. Kas tegu mingi universaallambdaga või on originaal? Üldjuhul universaal ei anna õiget tulemust. Äärmisel juhul kasuta NGK mudelikohast andurit.
Praegu proovisin audi bosch 3 juhtmega lambdat, sest vana lambda oli 3 juhtmega. Nüüd aga peab ilmselt ostma originaali 4 juhtmega ja siis proovima mingeid varjante.
Mina arvasin, et loogiline oleks + ja - ja impulss - thats it, aga nii ei läind mitte. Võibolla on kõige targem minna DIA`sse või kuskile, kus on asjatundjad.
Naised saunas rääkisid, et Mercedes-Benz lambda anur olla soojendusega.
Soojendus soojenduseks. Pärast 2-3 minutit peaks ta töösoe enivei olema. Asi ikkagi impulsis - See ei tule mitte kohe õige. Minu loogika järgi oli kah soojendusega originaalis, jätsin oma arust soojenduse mängust välja, kuna 3 juhtmega lambda oli kasutuses(tollel pole ju soojendus). panin ülejäänud paika aga ei midagi. Kas muidu lambda pistikul on mingid numbrid kah peal? 1, 2, 3, 4 ?
Mis impulsse sa seal taga ajad? Lambdast pinge tuleb 0-1v. Vähemalt nendest millel 1 juhe.
Jah, lambdast tulebki 0-1V. Aga ajust tuleb välja 3-6V samast signaali juhtmest. Siis on ainult 1 variant, aju on lühises:bash:
3 juhtmega peaks samuti küttega olema.
http://www.bobblick.com/techref/projects...o2sim.html
4 juhtmega lambdal on must signaal, hall mass ja valged soenduseks.
Auto poolt siis roheline signaal, must mass(öäheb halliga kokku) ja valged jällegi soenduseks(pole vahet kumb + või -)
Kasuta kindlasti 4 otsaga lambdat sellel mootoril...
Aga hetkel tekib küsimus MIKS aju üldse avarii reziimis on?
Lambda puudumine seda küll ei tohiks põhjustada. Äkki on algprobleem üldse CC/ISC contorl moduli puudumises? Või mis sulle diagnost ütles?
Võid ka proovida aju teise auto peale (S2.8) aga vaevalt et ta lühises on...JA võibolla tõesti üritada kustutada veakood ajust lihtsalt?