Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 230e mootor puterdab alguses natuke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist,mure sys selline et mu ausal 230e mootor puterdab alguses natuke aga kui tal ise toimetada lasta sellega ja midagi ei puutu sys läheb umbes 3 mindipärast kõik korda ja töötab ilusti,dosseriklapp nagu ei leiaks õiget asendit alguses ülesse ja terve kere koos mootoriga hakkab värisema nagu tahaks koost lennataSad aga pöörded ei kõigu,ja nii ka sooja mootoriga,lased tal kaks-kolm minti väriseda ja turtsuda ja sys hakkab õieti tööle ja saab sõita nii nagu poleks midagi viga,kui käima panna ja kohe sõitma hakkata puudub tal jõud või tõrgub kui kaasi vajutada nagu ei saaks õhku Sadkas mul on õigus kui ma arvan et lambda on õhtal omadega? sest mida muud arukat mul pähe ei tule.Oskaks keegi targem sutsu nõu anda?
ette tänades!
(10-02-2014, 11:26 AM)ertzzz Kirjutas: [ -> ]tervist,mure sys selline et mu ausal 230e mootor puterdab alguses natuke aga kui tal ise toimetada lasta sellega ja midagi ei puutu sys läheb umbes 3 mindipärast kõik korda ja töötab ilusti,dosseriklapp nagu ei leiaks õiget asendit alguses ülesse ja terve kere koos mootoriga hakkab värisema nagu tahaks koost lennataSad aga pöörded ei kõigu,ja nii ka sooja mootoriga,lased tal kaks-kolm minti väriseda ja turtsuda ja sys hakkab õieti tööle ja saab sõita nii nagu poleks midagi viga,kui käima panna ja kohe sõitma hakkata puudub tal jõud või tõrgub kui kaasi vajutada nagu ei saaks õhku Sadkas mul on õigus kui ma arvan et lambda on õhtal omadega? sest mida muud arukat mul pähe ei tule.Oskaks keegi targem sutsu nõu anda?
ette tänades!

Lambda võib, kuid ei pruugi nöökida. Reeglina on viga mujal.Crybaby Pahatihti mõnes pragunenud ühenduses või hõõrutud juhtmes.

Palju on külma mootori tühikäik? Palju kuumal?

Kui tahad oma auto ise korda teha, loe KE-JETi kohta käivad teemad mõttega läbi ja hakka lahkama. Või valid diagnostikakohtade teemast mõne asjalikuma välja ja lased temal toimetada.
(10-02-2014, 11:26 AM)ertzzz Kirjutas: [ -> ]tervist,mure sys selline et mu ausal 230e mootor puterdab alguses natuke aga kui tal ise toimetada lasta sellega ja midagi ei puutu sys läheb umbes 3 mindipärast kõik korda ja töötab ilusti,dosseriklapp nagu ei leiaks õiget asendit alguses ülesse ja terve kere koos mootoriga hakkab värisema nagu tahaks koost lennataSad aga pöörded ei kõigu,ja nii ka sooja mootoriga,lased tal kaks-kolm minti väriseda ja turtsuda ja sys hakkab õieti tööle ja saab sõita nii nagu poleks midagi viga,kui käima panna ja kohe sõitma hakkata puudub tal jõud või tõrgub kui kaasi vajutada nagu ei saaks õhku Sadkas mul on õigus kui ma arvan et lambda on õhtal omadega? sest mida muud arukat mul pähe ei tule.Oskaks keegi targem sutsu nõu anda?
ette tänades!

Osad silindrid ei tule külmast peast järele?
Kui kõik ei tööta peaks olema juba kuulamise ja mootori vaatamise teel võimalik see tuvastada. Või küpünlajuhtmete eemaldamise teel probleemi ajal.
Kui probleem on avaldunud praeguste niiskete ilmadega võib see ehk üks põhjus olla.
mõlemal puhul on tühikäik 780-800 ja ei kõigu,olen tõmmanud ka ükshaaval piibu juhtmeid maha ja kõik püttad on järel,aga nüüd paar minutit tagasi avastasin et kui käima panen ja ta hakkab puterdama sys selle K-Jetronicu ees on mingi juhtme pistik mitte külmkäivituse aga see teine kahjuks ei oska nime anda,kui selle pistiku sealt lahti ühendan sys mootor lakkab puterdamisest ja töötab puhtalt tegin puhtaks ja panin uuesti peal töötas mootor ikka ilusti, suretasin välja ootasin natuke panin uuesti käima,mingi pool mintsa töötas ilusti sys lendas see ecunomity seier jälle keskele ja hakkas puterdama läksin võtsin selle pistiku jälle lahti ja mootot töötas uuesti puhtalt oskab keegi öelda mis pistik see olla võib proovin ka pildi panna

http://www.mercedes-bg.info/index.php?topic=751.0 see pistik on sutsu all pool numer 3 (Õhuregulaatorist) täpselt selle karteri tuulutuse vooliku all ja juhe jookseb 1. alla kus on selle suure klappi all veel 1 väiksem klapp.mis see on ja mida see mõjutab? sest kui ma selle pistiku lahti teen mis sinna jookseb hakkab mootor korralikult tööle ja tagasi panen töötab ikka korralikult,kuid kui välja suretan ja see pistik on koos ning uuesti käivitan sys hakkab jälle puterdama mingi ajani ja sys töötab jälle korralikult,ta nagu reguleeriks ennast ise paika mingi teatud aja jooksul ja sys on korras aga nii iga käivitamisega isegi sooja mootoriga :S
Viga leitud Smile kakkusin eile õhtul k-jeti maha koos kogu lauluga ja hakkasin puhtaks tegema.kui k-jet maha võtta sys selle all on 1 väiksem klapp kus on 1 pistik kuhu jookseb 3 juhet,kakkusin sys selle ka maha selle klappi koos pesaga ja tegin puhtaks ning selgus et see klapp kui ta kinnises asendis on kiilub kinni ja ei tule väga kergelt enam lahti,see on mingi õhuklapp,oskab äkki keegi sellele nime anda ? Icon_redface