Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: W210 2,7 cdi mootori sisepesu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On see kasulik tegevus või siiski mitte?

Kui on siis millist ainet kasutada?
Pole veel ühtegi ainet näinud millest ka reaalselt kasu on. Kindlasti võib lahustada mingit pa**a lahti, aga sellega võid rohkem kahju kui kasu saada.
Sisepesu leotab sita lahti ja tõenäoliselt satub see saast omakorda peenematesse trassidesse näiteks nuka- v kepsukanalitesse tekitades seal ummistusi-tulemuseks on kolin mootoris. Mootorit saab seest puhtaks ainult mehaaniliselt eli juppeks lahti, pesuainetega puhtaks ja uuesti kokku-usun et 210 puhul osutub see mõttetult kalliks-kokkuvõtteks-unusta ära-pekske kui valesti mõtlesin Eusa_snooty
Kui on regulaarselt õli vahetatud, ei kogune mingit sitta kusagile.
Vahetamatta mitu välpa järjest siis saab pulgaga kraapida...... Olen kunagi sellise scorpio otsa sattunud.

Näidisvideo ka
(03-02-2014, 11:51 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kui on regulaarselt õli vahetatud, ei kogune mingit sitta kusagile.
Vahetamatta mitu välpa järjest siis saab pulgaga kraapida...... Olen kunagi sellise scorpio otsa sattunud.

Näidisvideo ka
see oli veel suht viisakas video-olen näinud ühte millel "motorist" kaevas pahtlilabidaga 2 kingakarbitäit sodi välja. Pärast mootori sisepesupesu see sodi ringlema pääsebki-filter ei jõua seda saasta ära seedida ja avatud reduktsiooniklapp laseb saastunud õli filtrist mööda-tulemuseks ongi ummistunud õlikanalid.
Aga jahh täpselt sellist tööd ma silmas pidasingi-ainus viis mootor täiesti puhtaks saada. Kallis aga tõhus-odavam on regulaarselt õli vahetada!!!(seda isegi "kalli" õliga)

kahjuks on eelnev video näide "pika välbaga õli"kasutamisest.uuel X5-l on ka välp 30000 km ja vist ka teistel uuematel autodel,tegelt kannataks ikkagi vahetada ca 15000 km tagant,mul on üks cayenne hetkel mis samuti 30000 välbaga sõitnud ja esmakordselt kui õli korgi maha keerasin siis sealt väga sisse ei näinud :d,olen nüüd pesuvahendiga sõitnud bardahli kaubamärgi alt toodetud ,algul 200km ja siis uus õli koos vahendiga ja taaskord 300km ja nüüd olen oma 1200km läbi sõitnud ja näeb juba õlikorgist sisse ja tundub,et see töötab,odav lõbu just pole iga 200-300 km järel õli vahetada aga muud varianti ma pole leidnud,mul olid ka sümptomid sellised hullud juba muidugi,keti pinguti oli nii si..a täis,et ei suutnud enam pingutada ja kett lagises,see probleem on tänaseks kadunud Big Grin,proovida võib kindlasti neid pesu vahendeid.bardahli mees vähemalt kinnitas,et ükski mootor pole kotti sellepärast jooksnud !porsche puhul mootori maha kakkumine ja seest pesu ei tulnud minujaoks kõne allagi,sest selle maksumus oleks tulnud ca 2000 euri,hetkel olen 500 hakkama saanud ja tundub,et on kõik jälle ok ! eks seda näitab muidugi aeg !
(04-02-2014, 11:59 AM)petrik Kirjutas: [ -> ]avatud reduktsiooniklapp laseb saastunud õli filtrist mööda-tulemuseks ongi ummistunud õlikanalid.

Reduktsiooniklapp laseb õli otse karterisse tagasi, sealtkaudu ei juhtu midagi.
(04-02-2014, 01:39 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]kahjuks on eelnev video näide "pika välbaga õli"kasutamisest.uuel X5-l on ka välp 30000 km ja vist ka teistel uuematel autodel,tegelt kannataks ikkagi vahetada ca 15000 km tagant,mul on üks cayenne hetkel mis samuti 30000 välbaga sõitnud ja esmakordselt kui õli korgi maha keerasin siis sealt väga sisse ei näinud :d,olen nüüd pesuvahendiga sõitnud bardahli kaubamärgi alt toodetud ,algul 200km ja siis uus õli koos vahendiga ja taaskord 300km ja nüüd olen oma 1200km läbi sõitnud ja näeb juba õlikorgist sisse ja tundub,et see töötab,odav lõbu just pole iga 200-300 km järel õli vahetada aga muud varianti ma pole leidnud,mul olid ka sümptomid sellised hullud juba muidugi,keti pinguti oli nii si..a täis,et ei suutnud enam pingutada ja kett lagises,see probleem on tänaseks kadunud Big Grin,proovida võib kindlasti neid pesu vahendeid.bardahli mees vähemalt kinnitas,et ükski mootor pole kotti sellepärast jooksnud !porsche puhul mootori maha kakkumine ja seest pesu ei tulnud minujaoks kõne allagi,sest selle maksumus oleks tulnud ca 2000 euri,hetkel olen 500 hakkama saanud ja tundub,et on kõik jälle ok ! eks seda näitab muidugi aeg !
Ei taha ära sõnuda-sul ilmselt vedanud ja vast saabki korda aga mustem stsenaarium oleks siis ikkagi 2000+500-teadjamad räägivad isegi seda, et kui tahad vahetada mootoriõli marki peaks vahetama ka kvaliteetsemalt kehvemale(kallimalt odavamale)kvaliteetsemal on paremad pesemisomadused ja ilmselt võib tekitada ka sita lahtileotamisga probleeme-niiet asi ikkagi kinni regulaarses õlivahetamises-10 kilo kilomeetreid ja mahlad vahetusse-eesti oludes peaks ok olema.
Õlifiltri enda möõdavoolu klapp laseb ummistudes kõik ilusti mootorisse.
Aga ega seal kus on suur voolavus ummistust nii naljalt ei teki.

Sent from my C2105 using Tapatalk

(04-02-2014, 02:07 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]
(04-02-2014, 11:59 AM)petrik Kirjutas: [ -> ]avatud reduktsiooniklapp laseb saastunud õli filtrist mööda-tulemuseks ongi ummistunud õlikanalid.

Reduktsiooniklapp laseb õli otse karterisse tagasi, sealtkaudu ei juhtu midagi.
Vabandan-minu viga-filtris on möödavooluklapp, mis laseb filtri ummistumise korral õli mootori kanalitesse otse, ilma puhastamata.
Tänud tähelepanu juhtimise eest!


Just-väntvõlli peakanal kindlasti ei ummistugi-ummistub kepsukanal näiteks v nukakanal-tulemuseks: saad oma vana mootori lõpuks puhtaks v uue peale tõsta

üks pilt ka kõverast kepsust:
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/76547-02.jpg
need pika välbaga autod eeldavad ka, et kasutataks tehase poolt ette nähtud õli ja mitte grammigi nõrgemat kui ette nähtud.
igast üldremondi kohad vahetavd jah, samas pole neil õrna teadmist, mida tehas ette näeb.