Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C220 CDI W204 termostaat
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere sõbrad! Küsimus järgmine. Kas see on normaalne et auto veetemp. ei lähe mul kunagi üle 60 kraadi. Samas sooja salongi puhub ilusti. Kas midagi on valesti, või ei ole mõtet paanikasse sattuda? Ettetänades, J
soojamaa termostaat sees?

ntx itaaliast tulevatel tehakse termostaadi vahetus, vin koodi järgi vaadata kuhu müüdud.
kui eesti oma, võib termostaat vigane ka olla.
(02-02-2014, 11:12 PM)umbellatus Kirjutas: [ -> ]soojamaa termostaat sees?

ntx itaaliast tulevatel tehakse termostaadi vahetus, vin koodi järgi vaadata kuhu müüdud.
kui eesti oma, võib termostaat vigane ka olla.

Eem prantsusmaa auto on, aga kas soovitate vahetada?
Kus kohast temperatuuri mõõtsid.
(02-02-2014, 10:55 PM)jyrikra Kirjutas: [ -> ]Tere sõbrad! Küsimus järgmine. Kas see on normaalne et auto veetemp. ei lähe mul kunagi üle 60 kraadi. Samas sooja salongi puhub ilusti. Kas midagi on valesti, või ei ole mõtet paanikasse sattuda? Ettetänades, J

Normaalne ei ole.
Iseasi, kas oled valmis kuuma nimel kulutusi kandma...

Esiteks: värske termostaat. Teiseks: paigaldatud lisasoojenduse (enamasti on) kordategemine. Kolmandaks: väga madalatel temperatuuridel mootoriruumi siseneva välisõhu tõkestamine (ehk õhuavade sulgemine).

Ökonoomsuse hind on jahe tuba.Paranoid

Kui veidi jahedam tuba ei sega, siis mootorile madalamast temperatuurist olulist kahju ei sünni.

Kui autol on põhjamaade pakett, siis on kasutusel ka lisajahutus, mille siugtoru võib üldse vahelt võtta. Selle ülesandeks oli põhimootori jahutamine väiksemal võimsusel. Eraldi ringlus, eraldi termostaat. Kordategemine on asjatu kulu....
(03-02-2014, 10:06 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui veidi jahedam tuba ei sega, siis mootorile madalamast temperatuurist olulist kahju ei sünni..

Sünnib küll. diiselmootoriga w204 peaks omama ka kübeme filtrit, juhul kui see on nii, siis madalal temperatuuril põletamist ei toimu.
(03-02-2014, 03:36 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(03-02-2014, 10:06 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui veidi jahedam tuba ei sega, siis mootorile madalamast temperatuurist olulist kahju ei sünni..

Sünnib küll. diiselmootoriga w204 peaks omama ka kübeme filtrit, juhul kui see on nii, siis madalal temperatuuril põletamist ei toimu.

See võib nii olla. Oleks huvitav teada, kuivõrd tõsine see mure tegelikult on.
Mõned korrad võib puhtakspõletamine ju ka vahele jääda, kuid lõpmatuseni mitte...
Tere, mul on w202 1,8l bensukas ja temperatuur seieri järgi vaid 70-75 kraadi, auto Saksamaalt toodud. Soojaks läheb seest kiiresti, sellega muret pole. Aga kas see madal temperatuur pika peale silindrit ei hakka ovaalseks kulutama või ei pea muret tundma?
(04-02-2014, 11:31 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Tere, mul on w202 1,8l bensukas ja temperatuur seieri järgi vaid 70-75 kraadi, auto Saksamaalt toodud. Soojaks läheb seest kiiresti, sellega muret pole. Aga kas see madal temperatuur pika peale silindrit ei hakka ovaalseks kulutama või ei pea muret tundma?

Ei hakka, kui õli on sees ÕLI nimetuse vääriline ja auto külmkäigurežiimil ei tööta (ehk lisarikastust ei anna). See 70 on sihuke piiripealne temperatuur: võib vähe rikkalt käia ja see pole hea.
Mis mõttes 70 on piiripealne temp? Termostaat avaneb 87, alla selle on mootor külm.
to Marek: ega termostaat on-off põhimõttel ei tööta Big Grin . Avanema hakkab juba varem, 87 kraadi lihtsalt näitab täielikku avanemis temperatuuri.
(05-02-2014, 09:02 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Mis mõttes 70 on piiripealne temp? Termostaat avaneb 87, alla selle on mootor külm.

Sinul on palju huvitavaid fakte teada: mis temperatuurilt võetakse ülaltoodud mootoril maha jaheda mootori kütuserikastus?Eusa_think Mina ei tea.... Paljudel mootoritel on selleks piiriks 60 kraadi. Ma ei räägi külmkäivitusrikastusest, vaid veidi rammusamast segust. Rammus segu on tõhusam seinapesija silindris ja kaudselt võiks see mootori eeldatavat ressurssi vähendada. Tõsi, see vähenemine on kaks suurusjärku väiksem, kui odava õli põhjustet kahju või keemalaskmisel tekkiv häving.Eusa_angel
(06-02-2014, 07:23 AM)twistedone Kirjutas: [ -> ]to Marek: ega termostaat on-off põhimõttel ei tööta Big Grin . Avanema hakkab juba varem, 87 kraadi lihtsalt näitab täielikku avanemis temperatuuri.

Pane vette, kuumuta ja vaata mis juhtub. Või vaata seda: http://youtu.be/PGkSfPbGr3Y

(06-02-2014, 09:19 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(05-02-2014, 09:02 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Mis mõttes 70 on piiripealne temp? Termostaat avaneb 87, alla selle on mootor külm.

Sinul on palju huvitavaid fakte teada: mis temperatuurilt võetakse ülaltoodud mootoril maha jaheda mootori kütuserikastus?Eusa_think Mina ei tea.... Paljudel mootoritel on selleks piiriks 60 kraadi. Ma ei räägi külmkäivitusrikastusest, vaid veidi rammusamast segust.

Hetkel jään kindla vastuse võlgu kuna sellega tegeleb ECU ja pole graafikuid uurind. Mingit kindlat temperatuuri seal vaevalt on, see käib ikka sujuvalt vastavalt mis info temp.anduritest ja lambdadest tuleb. Muidu 642 mootoril on 2 astet. Kui väljas on umbes -10 siis alguses hoitakse 1000 pööret, 1 min pärast 700 pööret ja 3-4min 500 pööret. Rohkem reguleerimisi ei toimu.
Minu w203 oli termostaat mis ilmselt avanes 60 juures, külma ilmaga läks soojaks alles 15km sõidu järel ja üle 60 temp nii naljalt ei tõusnud. Sai termostaat välja vahetatud, karvamütsist ja käpikutest võis loobuda nüüd ilusti temp 83 kandis, kuid mootori töös midagi ebahariliku küll ei märganud aint tuba oli jube külm.
To Marek: pead ikka paremini googeldama. Aga aitab küll teema risustamisest.
(07-02-2014, 07:39 AM)twistedone Kirjutas: [ -> ]To Marek: pead ikka paremini googeldama. Aga aitab küll teema risustamisest.

Hea, et lõpuks aru said. Smile