Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E290 abi vaja diagnostikaga !
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi saab pakkuda abi diagnostikaga Tartust ! Nimelt auto ei taha enam käima minna , on olnud terve eilse päeva soojas garaažis jne aga käima ikka ei lähe . Peale seda jamama hakanud kui oli -20 külma , läks käima kõik timm ja järgmine päev enam käima ei läinud ... Tegemist 97.a isendiga .
kas küttusefiltris on küttus?
(25-01-2014, 07:08 PM)Danone Kirjutas: [ -> ]kas küttusefiltris on küttus?

jah on küll . oli täiesti puhas ja ei olnud miskit viga
Immo maha tuleb? Kütusefilter ikka läbi käib?
(26-01-2014, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Immo maha tuleb? Kütusefilter ikka läbi käib?

Tuleb . Aga ta isegi ei luba mitte midagi , ainult ketrab . Immo on jamanud ostest saadik ja nüüd äkki lihtsalt näitab , et tuleb maha kuid käivitada ei luba , ei tea üldse ...
Sain pilli käima , küll pidi kasutama abivahendit , go start Big Grin . Ilmselgel on küünlad nii hõredad , et ei tahtnud käima minna .
(27-01-2014, 12:54 AM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]Sain pilli käima , küll pidi kasutama abivahendit , go start Big Grin . Ilmselgel on küünlad nii hõredad , et ei tahtnud käima minna .

Kõlab hooldamata mootori moodi: küünlad ei toimi, pihustiotsad kusevad, kolvigrupp on hõre, starter kerib aeglaselt. Üksikuna esinedes pole ükski neist vigadest määrav, kuid kambakesi koos ei lase mootoril ärgata.
(27-01-2014, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(27-01-2014, 12:54 AM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]Sain pilli käima , küll pidi kasutama abivahendit , go start Big Grin . Ilmselgel on küünlad nii hõredad , et ei tahtnud käima minna .

Kõlab hooldamata mootori moodi: küünlad ei toimi, pihustiotsad kusevad, kolvigrupp on hõre, starter kerib aeglaselt. Üksikuna esinedes pole ükski neist vigadest määrav, kuid kambakesi koos ei lase mootoril ärgata.

No pigem on asi siiski küünaldes(küünlad vahetatud umbes 4a tagasi krooni ajal) , sest ülejäänud talved on auto käivitunud ka -30nega ja ilma probleemideta , diisli kohta on moto väga vaikne ja õli vahetused jne on teostatud õige aegselt , kuid kui aus olla siis mootori koha pealt on küll tõesti jupid originaalid ja aastats 1997 aga ei ole isegi põhjust millegi välja vahetamiseks , sest kõik töötab . Ainuke millega on jama on immo . Aga ei hakka vaidlema targematega , kui ilma kuulmata ja nägemata oskate vigu öelda siis on hästi Smile
(28-01-2014, 12:53 AM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]...
kui ilma kuulmata ja nägemata oskate vigu öelda siis on hästi Smile

Vat ei oska öelda, selles asi ongi. Mina pakun variandid, mida vaadata. reaalse põhjuse saab teada ikka auto kõrval ükshaaval süüdlasi välistades.

Immo pealolekut peaks näitama nii auto oma tulukestega kui suvaline diagnostikaseade.