Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 aut.kasti mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Mure siis selline,et 1999aasta 2,8bens kast külmalt nagu libiseb.Pöördeid võid anda ,aga kiiremini ei liigu...läheb mootor soojaks,siis toimetab ilusti Confused
(23-01-2014, 06:45 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]www.hobenool.eu
Tere-W210 E280 4matic
Hõbenooles pakuti,et õli vähe,aga soovitav õli vahetus ka teha.Kas keegi oskab ütelda,mis õli kastis käib?natuke valaks juurde,et kasti vahetama ei peaks hakkama enne,kui auto sinna saan viia...
(23-01-2014, 05:59 PM)300sel Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2014, 06:45 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]www.hobenool.eu
Tere-W210 E280 4matic
Hõbenooles pakuti,et õli vähe,aga soovitav õli vahetus ka teha.Kas keegi oskab ütelda,mis õli kastis käib?natuke valaks juurde,et kasti vahetama ei peaks hakkama enne,kui auto sinna saan viia...
atf 134
(23-01-2014, 11:08 PM)sass300 Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2014, 05:59 PM)300sel Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2014, 06:45 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]www.hobenool.eu
Tere-W210 E280 4matic
Hõbenooles pakuti,et õli vähe,aga soovitav õli vahetus ka teha.Kas keegi oskab ütelda,mis õli kastis käib?natuke valaks juurde,et kasti vahetama ei peaks hakkama enne,kui auto sinna saan viia...
atf 134
AitähhRolleyes
(23-01-2014, 05:59 PM)300sel Kirjutas: [ -> ]natuke valaks juurde,et kasti vahetama ei peaks hakkama enne,kui auto sinna saan viia...

Õlide segamine on viimane võimalus kellegi elu päästmiseks teelt koju pääseda. Võimalik kahju on päris suur.

Sõitmiseks pead taseme normi viima, kuid õlivahetusega on juba väga kiire.

Muide, dünaamilist õlivahetust teevad ka teised kohad, Hort auto näiteks...
(24-01-2014, 10:07 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2014, 05:59 PM)300sel Kirjutas: [ -> ]natuke valaks juurde,et kasti vahetama ei peaks hakkama enne,kui auto sinna saan viia...

Õlide segamine on viimane võimalus kellegi elu päästmiseks teelt koju pääseda. Võimalik kahju on päris suur.

Sõitmiseks pead taseme normi viima, kuid õlivahetusega on juba väga kiire.

Muide, dünaamilist õlivahetust teevad ka teised kohad, Hort auto näiteks...

Korras auto arvas,et dünaamiline vahetus raha raiskamine,et õige ikkagi 2 korda vahetada õli,et peale esimest vahetust 1000km sõita ja siis uuesti vahetada.Jama jutt?
Sõltub kasti kulumise astmest. Kui kast on sõidetud nii risuks, et vältimatu surm saabib mõne kuu pärast, on see kulutus tõesti küsitav.Eusa_think

Aga äkki veel ei ole? Keegi ei tea...

Kahekordne õlivahetus tähendab seda, et natuke suurem osa õlist saab vahetatud, kui ühekordse vahetuse korral. Kindlasti ei piisa kahest korrast, et kasti eelmiste omanike tegemata töö jääkidest puhastada.

Aga alati on variant "võiduka lõpuni" sõita...
(24-01-2014, 08:21 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sõltub kasti kulumise astmest. Kui kast on sõidetud nii risuks, et vältimatu surm saabib mõne kuu pärast, on see kulutus tõesti küsitav.Eusa_think

Aga äkki veel ei ole? Keegi ei tea...

Kahekordne õlivahetus tähendab seda, et natuke suurem osa õlist saab vahetatud, kui ühekordse vahetuse korral. Kindlasti ei piisa kahest korrast, et kasti eelmiste omanike tegemata töö jääkidest puhastada.

Aga alati on variant "võiduka lõpuni" sõita...

kurb on jah see,et ei tea auto ajaloo kohta midagi,aga head ei ole seal midagi,kuna ostsin auto 1200 eest ja esimene remont läks sildadesse Lesvenis 1880 ja auto ei läbinud ikka üv.seega ei usu,et eelmine omanik väga palju autosse investeeris,aga tahaks tast ikkagi veel Autot saada Icon_sad
tuleb meelde vanasõna: "Pole nii rikas, et osta odavat asja"
(24-01-2014, 10:34 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]tuleb meelde vanasõna: "Pole nii rikas, et osta odavat asja"

MB austajana ma ei otsi kaastunnet siin,vaid pigem siiski head nõu,kuidas ka see "lombakas" ikkagi meie teedel veel edasi veereks,mitte ei lõpetaks oma karjääri 14 aastasena romulas,kuna auto hind ei ole rem väärt....
(24-01-2014, 06:22 PM)300sel Kirjutas: [ -> ]Korras auto arvas,et dünaamiline vahetus raha raiskamine,et õige ikkagi 2 korda vahetada õli,et peale esimest vahetust 1000km sõita ja siis uuesti vahetada.Jama jutt?

Internetis lugedes saan aru, et dünaamilise õlivahtusega on võimalik kasutada läbipesu ainet ja siis puhas õli peale. See kaks korda õli vahetamine tundub sama, kui kaks korda sokke loputada.

Maksad ühe korra rohkem ja saad korraliku tulemuse või vähemalt teadmise kas aitas või mitte.
Pane käigukasti õlitase kõigepealt paika. Võimalik, et ongi selle viga - vähemalt viitab küll sellele. Kasti libisema laskmine lõpeb ükskord sellega, et ka soojalt ei ole vedu enam.