Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 E320 150kw mootoris kolin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niih.. mure siis selline ,et teadatuntud pommikindel mootor tekitab suurt anomaaliat. Sai siis Tallinnast Kohtla Järve poole sõitma hakatud , kuskil 50 km linnast väljas proovisin korra sõita natukene kiiremini kui lubatud ja peale seda kuskil 20-30 km pärast kuulsin hetkeks miskit klõbinat mootori töös.. ei pööranud sellele tähelepanu(mõtlesin ,et äkki mingi kivi rehvi mustris vms) mida aeg edasi seda selgemaks asi läks. Mingil maal jäi hääl stabiilseks ja siiani ta selline on. Ühtlane mootori taktis kopsimine , mis pöörete kasvades kiireneb. Auto sõidus mingeid anomaaliaid pole , ei suitse, kiirendab normaalselt, kütusekulu on okei, õli on korras. Veel üks tähelepanek on see ,et kui auto on seisnud ca. tunnike vms ja peale seda käivitada siis ca 30-40 sekki klopsimist pole , seejärel rakendub töösse Big Grin . Pihustid kontrollitud ja selletaga asi pole ! Õlisid veel välja pole jõudnud lasta ,et sädelust kontrollida. Äkki on kellelgil sarnast asja olnud või kuulnud midagi sellest.

(10-01-2014, 03:19 PM)maario123 Kirjutas: [ -> ]...
Äkki on kellelgil sarnast asja olnud või kuulnud midagi sellest.

Niimoodi ei saa midagi öelda. Kui tahad ennustusi, siis lindista seda kolinat ja eks siinsed teravkõrvad siis paku. Ennustamiseks läheb niikuinii, sest kolina kuulamiseks peab selle tekkimise koha välja selgitama.
Pakun juba hüdratõukuri viga. Eusa_eh
Vaevalt jah et mõni kepsupolt pooleks läinud on.
Pole küll motorist, aga kas tõukuriga ei peaks asi vastupidi olema ? alguses koliseb ja kui õlisurve üles saab siis jääb vaikseks ?
Kepsusaale ehk ?
https://www.youtube.com/watch?v=SrzunhtQeNY


täpselt selline kloppimine ,ainult minul ei kao ta pöörete tõstes ära.
Mis aasta W211 muidu tegu? Esimestel 2002-2004 enne facelifti oli rohkem probleeme.
Tegu 150kw diisliga, 2004
Hüdrotõukur teeb sul seda häält ! Vaheta vigane välja või kõik tõukurid!
Hetkel siiski seis selline : lasime õli välja , metallipuru see polnud, panime vana õli sisse ,et surveid jms kontrollida tulemused
õlisurve 1.5 pööret 3bari , silindrite surved kõikusid 18-25 vahel , tõukurid olid kõik ühtlaselt pehmed, klappidega kuulates alt kolin 6nda silindri juures... ideid ?
Väga vaikne foorum peaks mainima... teadmiseks nendele keda huvitab siis kolinat tekitas 6 silindri kolb , kolvi seelikul rämedad kulumis/sulamisjäljed peal ja samuti kergemalt ka 5s silinder. Ilmselt võib põhjuseks lugeda eelmise omaniku hooldusvälba edasi lükkamine Sad
Vaikne ilmselt selle pärast et selliseid jamasid on raske ennustada läbi foorumi. Pakutakse ikka esmalt asju mis kõige harilikumalt ära väsivad. Seda on raske pakkuda et tehase seades autol lihtsalt kolb ära sulab.
Loodetavasti saad asja võimalikult rahakoti sõbralikult korda, kuid lootus ilmselt väike.
Rääkisin Maarioga telefonitsi ja peaks suure üllatusena mainima, et ei maksagi selline mootor eriti palju, ja ilmselt on ka neid juba omajagu liikvel.

Numbritest ei räägi, aga mõni küsib w124 disla mootori eest sarnast hinda....ja saab ka müüdud.

Aga millest selline viga? Huvitaks ennastki. Kas ikkagi detonatsioon.
Mul tekkis selle peale küsimus, kas diisel saab üldse detoneerida? Detoneerimine on kütusesegu iseeneslik plahvatuslik süttimine, diiselmootoril ei saa ju kütus valel ajal plahvatada kuna kokku surutakse puhas õhk ning alles süütehetkel pihustatakse kütus põlemiskambrisse, teiseks diisel põleb mitte ei plahvata.
Kas rõngad olid lahti ja terved?
Tegelikult diisel detoneeribki kogu aeg. Jah, minu viga.

Ehk siis kas põhjus võiks olla liigsest kütusekogusest tagumistes silindrites. Pihusti viga vms?
(15-01-2014, 11:33 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]...
Aga millest selline viga? Huvitaks ennastki. Kas ikkagi detonatsioon.

Detonatsioon võiks lõhkuda pigem kolvipea...

Seelikul sulamisjäljed viitaks nagu jahutuse puudulikkusele. 6. silinder on veesärgi kaugeim ja "rahulikeim" paik - sõidetud liigvähese jahutusvedeliku kogusega?

Ülearune etteanne peaks ka pigem kolvipeale hävitavalt mõjuma...

Kas plokiaant on varem ka lihvitud? Lihvija peaks oskama seda öelda.
Rõngad lahti ja terved, kolvil kulumisjäljed hakkavadki peale rõngaid. Lihvimise kohta ei oska öelda hetkel, kuid ise pakukisn välja 2 varjanti : pihustiviga hmm 2 viimast silindrit järjest ? võimalik aga vähetõenäoline , teine variant see ,et kuskil ploki keskel tekkis õlituskanalites ummistus ja tahapoole lihtsalt õli korralikult ei jõudnud, see seletaks ka seda kõrgevõitu õlirõhku (eelpool sai kirjutatud sellest : 1500 pööret = 3 bari / norm 4500 pöörde juures = 3,5bari)
(16-01-2014, 10:39 AM)maario123 Kirjutas: [ -> ]...
teine variant see ,et kuskil ploki keskel tekkis õlituskanalites ummistus ja tahapoole lihtsalt õli korralikult ei jõudnud, see seletaks ka seda kõrgevõitu õlirõhku (eelpool sai kirjutatud sellest : 1500 pööret = 3 bari / norm 4500 pöörde juures = 3,5bari)

Siis oleks pidanud olema kahjustusi ka mujal. Kas sel mootoril mitte õlidüüsid pole kolbide jahutamiseks?

Kui auto pole just päris uuest peale olnud kasutuses praeguse omaniku käes, siis ei saa välistada ka mingit varasemat traumat, mis nüüd välja lõi.

Kõrge õlirõhk on vaid märk pumba üleolekust erinevatest leketest. Mis on vaid hea märk.