Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: SEC ile diisel (poolitatud teema)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kahjuks mõni meist jäi sellest sec'st ilma siin...... Kõige hullem see, et kodanik pidavat panema diisli peale...maitse asi...diisel ja SEC...muidugi...
Rolz Kirjutas:Kahjuks mõni meist jäi sellest sec'st ilma siin...... Kõige hullem see, et kodanik pidavat panema diisli peale...maitse asi...diisel ja SEC...muidugi...

Minu arvamus diisel ja SEC: UZIUZIUZIUZI
Et minu arvamus et hea disla ( 3,0 td või siis cdi ) ja väga hea ökopill igapäevaseks liikumiseks :hump:

Eks kellele ema ja kellele tütar,kuid 126 kupee ja põka......jäägu see sedaanide pärusmaaks,kui hea mootor.Liiga sexy ja sportlik see auto sellise tehnilise vägistamise jaoks.
Tõpselt Karli sõnad..... Kui tahad ökoautot, siis pole SEC'i vaja, vaata muud, SEC ja diisel - see ei käi koos....kompromisse pole olemas siin ilmas... Huvitav äkki mõni tahaks Ferrarile, Porchele, Mazeratile jne ka diisli peale panna, vot kus saaks ökoauto.... Mis öko see diisel enam ikka tavainimseele on anyway......
Ja ma ei saa ikka veel vait olla: igapäevasõiduks on tunduvalt praktilisemad autod välja mõeldud kui SEC,see hiilgab kõige muuga kui praktilisusega.
Ma ise olen ise sõitnud ühe sellise kõrvalistmel, see oli siis "diisel igale autole maal" ehk soomes ja imho kah peaks SEC'il olema ikkagi V8 mitte mingi disla sest ikka antud mootor jäi nõrgaks (võibolla oleksid lood vähe teised mingi uuema td mootoriga aga siiski, milleks, kui on vähe praktilisemaid autosi, näiteks mulle kohe kindlasti meeldiks SE/SEL uuema 130kw'se mootoriga). Selle antud auto vabandus oli, et see olla pannud minevikus päris korraliku matsu ja nüüd on ta põhimõtselt 2'st autost kokku pandud, mis seletab ka seda seisukorda(ei olnud just suurepärane, kuigi 100m pealt oli täitsa maasikas:tongueSmile sellel, muidu vist oli/on see müügiks kah.

edit: kirjakala