Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: w114 piduri ja roolivõimu õlid ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,otsisin mis ma otsisin ja küsin ikkagi üle,et kas võib kasutada dot4 selle auto pidurisüsteemis ? Välismaa foorumites kirjutati dot3 ja ka dot 4 seepärast küsingi äkki mõni targem teab.Hetkel süsteem täiesti tühi !
Auto on 71. aastast ja veel roolivõimu mida võib valada ?
Roolivõimu peaks valama õiget õli (FEBI-l täitsa olemas), kuid tegelikult käib sinna ka suvaline hüdrovedelik. ATF näituseks.

DOT4 võiks kõlvata sellisena sisse valada. Samas jääb oht , et mõni "nutikas" on sõitnud vahepeal vene vedelikega ja siis on üllatusi oodata.
(27-12-2013, 09:45 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Roolivõimu peaks valama õiget õli (FEBI-l täitsa olemas), kuid tegelikult käib sinna ka suvaline hüdrovedelik. ATF näituseks.

DOT4 võiks kõlvata sellisena sisse valada. Samas jääb oht , et mõni "nutikas" on sõitnud vahepeal vene vedelikega ja siis on üllatusi oodata.

tnx hr.Võsa,õnneks ei ole auto kunagi endise NL-i ruumes liikunud,asi toodud sveitsist ja vaevalt seal keegi vene vedelikke sisse valas,Läbisõit on 96000 originaal ja auto oli seisnud alates 1993 niiskes garaasis ennem kui mina ta sealt kätte sain 2aastat tagasi,nii,et vaevalt sel keegi isegi piduriõli kunagi vahetanud on.Kindlam oleks siiski õiget roolivõimu õli valada arvan.Helistan veel igakas juhuks meie MB remondimehed ka läbi ehk teevad tööd täna,küsimus saigi eile esitatud foorumisse kuna kõik kohad olid ju lukus eile ja igavus tappis ja igasugu vedelikke on kodus olemas aga ei julgenud neid lampi sisse valama hakata !
Äkki hr. arcar soovib jagada pilte oma masinast või teha lausa eraldi teema?Unibrow W114 on harvaesinev nähtus, vaataks hea meelega (ilmselt oleks huvilisi teisigiEusa_pray).
(29-12-2013, 01:55 PM)tomm49 Kirjutas: [ -> ]Äkki hr. arcar soovib jagada pilte oma masinast või teha lausa eraldi teema?Unibrow W114 on harvaesinev nähtus, vaataks hea meelega (ilmselt oleks huvilisi teisigiEusa_pray).
veits kannatust ! pole veel lõpuni koos

tegin kiiresti ühe klõpsu,et oleks aimu millega tegu

[Pilt: 85974-DSC_9727.JPG]
Hüdroõli võib kasutada tänapäevaseid ATF/Dextron3 nii sünt kui poolsünt kui mineraale, mina ise eelistan poolsünte.

Pidurisüsteemis peaksid mõtlema kõikide tihendite vahetusele, sest vanad kipuvad kinni jääma (või jooksma hakkama), eriti hull on lugu tagumistega, mingil müstilisel põhjusel jäävad enne tagumised ja siis esimesed kinni.

Dad.
P.S. tagatuled on 72. ja edasi.
Edit: DOT-4 on sobiv
(02-01-2014, 11:11 AM)dad Kirjutas: [ -> ]Hüdroõli võib kasutada tänapäevaseid ATF/Dextron3 nii sünt kui poolsünt kui mineraale, mina ise eelistan poolsünte.

Pidurisüsteemis peaksid mõtlema kõikide tihendite vahetusele, sest vanad kipuvad kinni jääma (või jooksma hakkama), eriti hull on lugu tagumistega, mingil müstilisel põhjusel jäävad enne tagumised ja siis esimesed kinni.

Dad.
P.S. tagatuled on 72. ja edasi.
Edit: DOT-4 on sobiv
Tänud,õlid kenasti sees juba,säde läks kaotsi Confused otsitakse.Tundub,et on liiga nõrk,et küünaldeni jõuda,pooli otsast annab sädet kui hästi ligi asetada.Seevastu küünlast ei tule sirtsugi.Tal mingi kommutaatori moodi asi peal,seda just uuritakse.Kui kellegi on kogemusi võiks jagada.ise olen särtsu suhtes suht tummahammas !
Juu need tagatuled on siis vahetatud auto esmane on 4.1971,äkki siis sveitsi müüdi varem selliste tuledega või on need lihtsalt vahetatud,
pidurid töötavad täiesti okeilt,kinni oli vaid parem esimene,
auto odo näit on 89000 kopikatega ja 12.1898 on tehtud viimane hooldus 78.... midagi kilomeetri pealt ja alates 93 peale omaniku surma auto seisis garaasis(poeg nii väitis) mis sai ka tema kere paljudele kohtadele saatuslikuks Sad mina isiklikult kahtlen selles läbisõidus(pole ka eriti vahet minu jaoks),sest sisu oli suht räbal,samas käigukast käis Heigo juures ja tema arvates oli on kasti sisse vaadates asi nagu tutikas !
(03-01-2014, 12:11 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]
(02-01-2014, 11:11 AM)dad Kirjutas: [ -> ]Hüdroõli võib kasutada tänapäevaseid ATF/Dextron3 nii sünt kui poolsünt kui mineraale, mina ise eelistan poolsünte.

Pidurisüsteemis peaksid mõtlema kõikide tihendite vahetusele, sest vanad kipuvad kinni jääma (või jooksma hakkama), eriti hull on lugu tagumistega, mingil müstilisel põhjusel jäävad enne tagumised ja siis esimesed kinni.

Dad.
P.S. tagatuled on 72. ja edasi.
Edit: DOT-4 on sobiv
Tänud,õlid kenasti sees juba,säde läks kaotsi Confused otsitakse.Tundub,et on liiga nõrk,et küünaldeni jõuda,pooli otsast annab sädet kui hästi ligi asetada.Seevastu küünlast ei tule sirtsugi.Tal mingi kommutaatori moodi asi peal,seda just uuritakse.Kui kellegi on kogemusi võiks jagada.ise olen särtsu suhtes suht tummahammas !
Juu need tagatuled on siis vahetatud auto esmane on 4.1971,äkki siis sveitsi müüdi varem selliste tuledega või on need lihtsalt vahetatud,
pidurid töötavad täiesti okeilt,kinni oli vaid parem esimene,
auto odo näit on 89000 kopikatega ja 12.1898 on tehtud viimane hooldus 78.... midagi kilomeetri pealt ja alates 93 peale omaniku surma auto seisis garaasis(poeg nii väitis) mis sai ka tema kere paljudele kohtadele saatuslikuks Sad mina isiklikult kahtlen selles läbisõidus(pole ka eriti vahet minu jaoks),sest sisu oli suht räbal,samas käigukast käis Heigo juures ja tema arvates oli on kasti sisse vaadates asi nagu tutikas !

vabandust my bad,tõesti on auto esmane märts 1972