Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 3,8 V8 pöörete probleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, sisselaske kollektori kõik tihendid said vahetatud, aga nüüd kogu selle töö käigus tekkis probleem, et pöörded on paigast ära - mis seda siis põhjustada võiks?

Üldjuhul on normaalne see, et külmalt peast oleksid pöörded kuskil 900-1000 peal, kui käik P asendid on, soojalt siis 750.

Mul aga nii külmalt, kui soojalt kogu aeg 1000 pööret, nii soojalt, kui külmalt.

Tühikäigu relees viga pole - proovisin kahte tykki lisaks, üks katkine viis kohe pöörded 1500 ni, nagu katkine jupp teebki ja teine korrasolev samamoodi 1000 ni.

Mis siis seda teha võib?

1. Külmkäivituspihustit pakkus üks tyyp välja - temal olla see nii teinud, ise aga mõtlen, et ei saa eriti selle asja viga olla, sest igal juhul külmkäivituspihusti pole seotud ju selle releega - ta lihtsalt on massis, kui mootor külm on ja kui mootor soojeneb, siis kaob mass ära ja lisakütet peale ei anna. Seega, kui isegi juhe sellel kalaks, ikkagi lisakütet asi peale ei annaks.

2. Co on paigast ära? Peale remonti pole seda vaadanud, kuid iseenesest ei imesta, kui remondi tagajärjel see muutus, sest enam ei saa lisaõhku peale, nagu varem sai. Aga siiski - kuna sooja ja külma mootoriga pöörete muutumist ei toimu, siis ei saa ju selle viga ka olla.

3. Juhtrõhu regullaator - see peaks vist olema seotud selle tühikäigu releega - et kui see ei anna releele infi, et mootor soojenenud on, siis ei hakka ka relee teisiti toimetama???

Kas veel midagi, millele võiks tähelepanu pöörata?
Ise arvaksin , et viga siiski selles nr2 punktis.
Enam lisa õhku ei saa ja nüüd pöörded kõrgemad sest enne võttis lisaõhku ning seetõttu oli vajadus suurema küttekoguse järgi aga kuna nüüd enam lisaõhku ei saa siis see lisa kütus mis mootorisse samamoodi pihustatakse tõstab pöörded üles.Ma võin ka puuse panna kuna eriti ajusid hetkel ragistada ei viitsi aga soovitan sul asi uuesti ära regullida...
Muidu mootor töötab ilusti?
Mootor norm jah nyyd, väike hydrotõukuri tiks on küll sees, muidu norm ja minek ka hea - poolsoojalt käivitub kehvalt - aga see juba vana probleem.

Ise arvaks ka, et CO probleem, kuid sellest hoolimata peaks mootori temperatuuri muutes ka pöörded muutuma
Ee, kas mitte sellel mootoril pole nii , et kui CO paigast, siis on ta paigast nii külmalt kui soojalt ning külmkäivitus pihusti muudab hetkel külmkäivitusel segu lihtsalt veelgi rikkamaks?