Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Jama w124 2,3 mootoriga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Anomaalia hakkas pihta paarpäeva tagasi sellega, et mootor hakkas sõidu ajal sellel hetkel kui gaasi maha lasin pöördeid üles-alla loopima. pöörded kõikusid 800 ja 1500 vahel... siis puhastasin tühukäigu mootori ära, kuna oli tunda et siiber nagu käib raskelt. selle ette võtmisega probleemid lahenesid ümbes pooleks tunniks. nüüd on mul selline jama, et külmast peast töötab auto ilusti, kuid kui mootor soojas läheb sureb mootor välja kui anda gaasi ja pedaal järsku vabastada. samas kui gaas vaixelt maha lasta jääb mootor tööle. ja seda avastasin ka et kui tühikäigu mootoril juhtmed tagant ära võtta töötb mootor ilust. millest selline jama tingitud võib olla?
Mul oli 3.0'ga täpselt sama jama, kuigi kõikumine oli max 100pööret. Puhastati see tühikäigu mootor ära ja hakkas see sama jama pihta, et järsult gaas vabastada suri välja, kuigi tühikäik ise muutus ideaalseks aga mul kestis see jama mingi 1h ja siis muutus kõik endiseks... st nii nagu enne puhastamist oli. Proovisime ühe teise 3.0 pealt teist tühikäigu regulaatorit ja sellega oli asi ok. Praegu pole veel jõudnud seda ära vahetada.
Sm. Pelle...

Kas see tähendab siis seda, et seda nn. tühikäigumootorit pole iseenesest mõtet puhastada, sest sitast saia ei tee?
Et vahetusse ja asi korras? Oled sa hindu uurinud? Eeldan, et suht ulmeliste hindadega jubinad...
.....puhastasin tühukäigu mootori ära. Aga kus kohas selline asi asub üldse 2,3 mootoril?
jan110 Kirjutas:Sm. Pelle...

Kas see tähendab siis seda, et seda nn. tühikäigumootorit pole iseenesest mõtet puhastada, sest sitast saia ei tee?
Et vahetusse ja asi korras? Oled sa hindu uurinud? Eeldan, et suht ulmeliste hindadega jubinad...

No proovida ju võib, äkki hakkab tööle. Aga nüüd on siis selline naljakas asi, et sai siis teist tühikäigu mootorit uuesti proovitud ja ikka tühikäik on jama! Kusjuures Imre juures 2'te erinevat prooviti. Imelik on see, et eelminekord läks asi korda aga praegu ikka pöörded ca 100rpm ujuvad. Praegu veel välja surnud pole enam. Ptüi-ptüi-ptüi.
Muidu see maksab kasutatuna miski 400-500eeku.
Kasutatuna? Seega lammarist?
Samas ise Tartus, ei teagi, kust küsida või leida proovimiseks.
Tahaks selle tühikäigu ikkagi kuidagi korda saada. Ja kipub ikkagi nii olema, et peab oma jõududega mingi lahenduse leidma, sest diagnostikud vähemasti Tartus meh. pritset näha ei taha. Ma ei tea, kuidas Tallinnas sellega on?
Tartus isegi olen leidnud paar kohta, kus mehhaanilise pritse peale toru ära ei visata... OÜ Livandisse sain nädalase järjekorraga aja (aga enne sain ise auto korda) ning üks koht on veel Võru tänaval, aga ei oska öelda, kui asjalikud sepad seal võivad olla.
vahepeal sai selgex et minu autol ei põhjusta seda jama tühikäigu regulaator, vaid gaasiklapi asendi andur (VAF) (parandage kui exisin nimega) . see töötab reostaadi põhimõttel ja seal on tühikäigu ala ära kulunud. nii et aju ei saa signaali millal mootor tühikäigule tuleb lülitada.
TO udupump:

Kes sulle seda ütles, et viga selles? Lihtsalt huvist kysin.
Seega andur vahetusse? Mis see ka maksab?
Ermo Kirjutas:.....puhastasin tühukäigu mootori ära. Aga kus kohas selline asi asub üldse 2,3 mootoril?

Nüüd sa vist juba tead vastust ja tegi ikkagi tühikäigureleega - idle speed unit.
Jah ja puhastamisest oligi nii palju kasu,et 500km-i oli kõik hea aga nüüd hakkasid siis pöörded kõikuma 400-1200pm....