Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kas on mõtet osta 200D w124?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul on plaanis osta endale MB. 2.0D automaat. Aasta on 1988. Rääkige palun, et kas on mõtet osta ja millised ohud võivad varitseda nii vanat autot ostes?



edit: pealkiri.
Mersut on alati mõtet osta ise asi on see et nii vana sõiduki puhul pead arvestama lisa välja minekutega...
2.0 D mootori ja automaatkastiga jääb kiirendus suht lahjaks.
tehas näitab 20,4 sekundit sajani...
samas w123 2.0D ~30 sekki sajani ja näed ka sõidavad... kõik on suhtelineTongue
endal küll manuaal 200d w124..(85a).....no nii kuradi vastupidav ja hea tööloom, et jube armsaks saanud Smile Küll saadud veidi kätt külge pandud aga ega muidu siis armastust auto vastu ei tule Cool
Mõtet pole kindlasti. Pigem mine ja liisi uus garantiiga masin. Nii on JOKK soovitada, sest siis on kulud kõige väiksemadWink

Otsingu tegid 124 kohta? Seal üksjagu kurbi ja rõõmsaid kogemusi kirjas. Kui ei, siis soovitaks kõigepealt seda.

Muidu, mine kaema. Vana auto asi, kõik sõltub seisukorrast. 2 l mootor ja automaat, see on üks hiiglama rahulik ja uimane kooslus. Vähemalt ei lähe kiirendamisel käest äraWink

Ohud?

Rooste kõigepealt. Tagumised rattakoopad ja põhi on kõige hullemad, MB-l lisaks tõsteavade ümbrused. Aga milline auto ei roostetaks 18 aastat peale tehasest lahkumist?

Diiselmootor kipub hõre olema. Seda ju hooldada pole vaja, MB kestab ka ilma. Sama kehtib ka automaatkasti kohta.
Kastiõli ei tohi kärsanud lõhnaga olla. Käigud peavad lülituma konkreetselt, mootori pöörded ei tohi vahetamise ajal tõusta. Kõik 4 käiku peavad olemas olema. Tõsi, esimese saab kätte ainult 2. asendis aeglaselt sõites või kohalt KD-ga minnes D peal.

Tagasilla liigendid on juba legendaarne teema... Neid on üksjagu ja kui igaühes pisike lõtk=kokku palju-palju lõtkuWink

Aga kokkuvõtteks peab korralik 124 andma silmad ette täna liisitavale ~300 kEEK pannile. Sujuv, vaikne ja pehme. Kui koliseb, suitseb, kast libiseb ja auto ei püsi teel, siis on masin lihtsalt käest lastud. Korda tegemine polegi väga kallis, aga nõuab üksjagu tööaega (mis omakorda maksab kallist raha).
Pakuks välja uurida ka variandid,kas autol on olnud avariisid ja sõitnud taksot.
Seda tasuks sul tõesti arvestada, et mineku poolest on see masin küll väga lahja. Olen sõitnud sellisega, aga manuaaliga. Automaadiga on vist veel kurvem lugu. Jama on selles, et väga kehva kiirenduse pärast muutuvad möödasõidud juba kohati eluohtlikuks.

Aga muidu ma julgen sulle seda masinat soovitada (seda muidugi juhul, kui autot on hästi hoitud), kuna endal on kogemusi ja tean millega tegu. Eelpool sai juba mainitud ka, et ometigi ju nendega sõidetakse, olgugi, et 2.0 ja ainult 53-55kwShy
See mootor on tiba lahja selle kere jaoks(minu arvates), samas kui kõik on ilusasti korras ja hästi hoitud siis pole väga hullu. Kui sa baarutada ei taha siis see auto on sulle.