Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E300D ´96 - igiliikur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis minu ajaloo kolmas Mercedes-Benz hoovi peale. Eelnevalt on olnud E200 ja S350.
3l diisel oli nagu eelistus, kuna see veel natukenegi pommikindlam. Üldmulje on rahuldav, kerel olevad üksikud roostekohad on tehtud, aga et viisakas välimus saada, on vaja need korralikult üle teha.
Mootori koha pealt: kapoti all on kerge diisli hais, ilmselt pump lekib. Ülavalt vaadates igatahes ei näinud, et kusagilt märg oleks. Lisaks on paigatud filtri juurest minev kütuse toru(2 voolikut küljes??) ja mul on kuri kahtlus, et see pole ka hermeetiline.
Sõidu ajal on kõik ok, aga kui masin mingi 5 min. koha peal käib, siis hakkab sinist ajama. Natuke sõita ja jälle kaob.
Eks hommikul ole näha, kuidas käima läheb ja palju tagant sinist sääsetõrjet välja tulebParanoid Siis vaatab, millega alustab, kas pihustite või pumbagaEusa_angel Või koguni mootorigaEusa_think
Igatahes MNT on teinud sellise huvitava koha, kus saab sõiduki kohta päris palju teada, minu oma:


Sõiduki tehnilised andmed:
Registreerimismärk E 300
Tehasetähis (VIN-kood) 1111111111111111
Mark MERCEDES-BENZ
Kaubanduslik nimetus E 300 DIESEL
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Täismass(kg) 2060
Registrimass (kg) 2060
Tühimass (kg) 1560
Kandevõime (kg) 500
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1900
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 750
Värvus HALL
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 31.07.1996
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 03.11.2005
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Madalmaade Kuningriik
Pikkus (mm) 4795
Laius (mm) 1799
Kõrgus (mm) 1402
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 1020 1020 E E
2. teljel 1080 1080 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 205/65R15 94H, 215/55R16 93H
2. teljel 205/65R15 94H, 25/55R16 93H
Mootori töömaht (cm3) 2996
Mootori võimsus (kW) 100
Mootori tüüp DIISEL
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
21.08.2013 Korduv Tehniliselt korras 30.04.2014 296870
29.07.2013 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 296076
09.06.2011 Korduv Tehniliselt korras 30.04.2012 289537
09.06.2011 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 289517
30.04.2010 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2011 286265
09.04.2009 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2010 268216
23.04.2008 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2009 259348
04.11.2005 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2007 193000
04.11.2005 Takso Tehniliselt korras 30.11.2006 193000
03.11.2005 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2008 193000

Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.
Toimingud sõidukiga:
Kuupäev Toimingu nimetus
28.10.2013 Omaniku vahetus
03.11.2005 Sõiduki registreerimine
13.09.2005 Registreerimis eelne akt

Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.

MNT link ka, kui keegi huvi tunneb oma auto ajaloo kohta. http://195.80.106.137:9050/saap

Üks kiire pilt ka
[Pilt: 2013-11-30_15.39.50.jpg]
Diisli hais võib tekkida ka sellest,et plastikvoolikute rõngastihendid on ära väsinud.Ega seda eriti ei näegi,kui just mulle ei tule.Veel võivad lekkida tagasivoolu voolikud.Võta see keskmine plastikkate maha ja siis näed.Ehk on pihustiaugud juba kütet täis.
Mulle meeldib see tehasetähis.. 111111111111.... Unibrow
Tehasetähis on Eusa_clap
Lammutasin siis täna mootorit natuke. Ikkagi 2-e plunsri vahelt tuleb. Hetkel jäi töö pooleli, kuna mul pole võtit millega neid lahti keerata. Selle stopperiga ei jõua keerata, enne läheb sõlmeEusa_naughty Üleliigset ka pole, muidu aretaks midagi.
Lisaks on sisselase ka väga tahmane(mitte õline), ilmselt katid umbes? See seletaks ka halva kiirenduse ja uimasuseSmoke.
(01-12-2013, 04:28 PM)igiliikur Kirjutas: [ -> ]...
Lisaks on sisselase ka väga tahmane(mitte õline), ilmselt katid umbes? See seletaks ka halva kiirenduse ja uimasuseSmoke.

Tahmane sisselase on tänu EGRile. Ilma selleta sulavad ju jääkarud ära...

Katt võib ju ka umbes olla, kuid see peaks sõites üsna hästi tunda olema, et mootor pöördeid võtta ei taha.
(01-12-2013, 09:45 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(01-12-2013, 04:28 PM)igiliikur Kirjutas: [ -> ]bla bla bla

Tahmane sisselase on tänu EGRile. Ilma selleta sulavad ju jääkarud ära...

Katt võib ju ka umbes olla, kuid see peaks sõites üsna hästi tunda olema, et mootor pöördeid võtta ei taha.
Hetkel võtsin EGR-i tagant ära(http://www.peachparts.com/shopforum/dies...urbos.html ), aga midagi ei muutunud. Tundub, et ta siiski toimis.
Sain täna ka pumba peal tihendid ära vahetatud ja pump nüüd kuivEusa_clap Ja nagu läheb natuke paremini edasi Icon_rolleyes Aga kohapeal käies viskab ikka natukese aja pärast sinise välja.
Kui teaks veel lihtsamaid asju, mida katsetada, siis teeks, aga muidu on plaan vist katid alt võtta ja vaadata, mis seal sees on.

Häirib mind ikkagi see kohapeal käies tulev sinine suits. Tegelen nüüd põhiliselt sellega. Eile sai natuke pihustite heaoluga tegeletud ja selline asi süsteemist läbi lastud http://www.wynnoil.co.uk/products-wynns-...-purge.htm . Ilmselt sai parem, aga sääsetõrjele see ei mõju, seega tuleb viga mujalt otsida. Järgmisena lõikan ühe kati lõhki ja vaatan mis seisus see on.
Hommikul käivitub poolest pöördest ja käib ilusti ühtlaselt. Momendil pole muidugi külm ka.

Natuke sai pisiasjadega ka tegeletud, ebayst sai tellitud uus sihik kapoti peale(tuleb Bulgaariast Unibrow). Lisaks ei põle salongis praktiliselt mitte ükski pirn, tellisin ühe hunniku siniseid LED-e Nod. Ainuke mis vist kollase valgusega jääb, on kliima paneel.
(03-12-2013, 09:39 AM)igiliikur Kirjutas: [ -> ]Häirib mind ikkagi see kohapeal käies tulev sinine suits.
....

Kas karterituulutuse viimine sisselaske asemel otse välisõhku vähendab vine teket?
(03-12-2013, 09:43 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-12-2013, 09:39 AM)igiliikur Kirjutas: [ -> ]Häirib mind ikkagi see kohapeal käies tulev sinine suits.
....

Kas karterituulutuse viimine sisselaske asemel otse välisõhku vähendab vine teket?

Ma tean küll kuhu sa sihid Icon_smile Aga siis peaks ta minu arvates õli sisselaskesse kogu aeg peksma. Aga sõidu ajal ei tule midagi, samuti ei tule tühikäigul esimesed 5 min ühtegi värvi tossu Eusa_angel
Ma muidugi testin seda.
Kui ma kattidest viga ei leia, siis asun pihustite kallale.
(03-12-2013, 09:54 AM)igiliikur Kirjutas: [ -> ]Ma tean küll kuhu sa sihid Icon_smile Aga siis peaks ta minu arvates õli sisselaskesse kogu aeg peksma.
...

Meiste säästukal oli sisselase puhas. Õlikulu oli 1 l 10 kkm peale. Aga sellest hoolimata pidin karterituulutuse sisselaskest mootori kõrvale viima.

Sest tühikäigul tiksudes lõi vine taha. Ning oh seda pilve peale veerandtunnist tiksumist (näiteks linnaliikluse ummikus...Eusa_doh
Sai natuke mõeldud ja otsustatud, et teeks sellest saanist siis autoEusa_angel Kaan läheb maha, lihvimisse, uued sääred ja kõik muu vajalik. Väljalaske kolle maha võtmisel oli näha, et 2. silindri ava on märg.

Plokk läheb luubi alla siis, kui kaan maasRolleyes Pumpa hetkel ei näpi. Pihustitega on nii ja naa, mingit plaginat polnud, kuigi isu oleks uued otsad ostaParanoid Nii vana ja nii vaikselt tuksuvat mersut pole kuulnudIcon_biggrin Kuna kere veel ära mädanenud pole siis kaalun seda krown.ee Alternatiive ka on muidugi, idee tuli just 4x4 foorumist, seal ka see rooste teema üleval.
Kirjutaks ka vahepeal midagi Eusa_angel Kuna aega suht vähe, siis midagi erilist toimud pole. Eelsüüte küünlaid sai 2 tundi maha meelitatud, aga kätte ma nad sain Eusa_angel Plokikaan on maas ja teine silinder läigib Unibrow Silmaga ei tuvasta ei kaane ega tihendi juures mingeid anomaaliaid Retard
Plokk on ilus, silindritel rant praktiliselt olematu Eusa_clap , kui nüüd see spidoka 300K õige ei ole, siis üle poole milli ta sõitnud ei ole Thumbsup Teiste markide plokid oleks olnud kuusakoski teema sellise läbisõiduga, küllalt neid nähtud ja lammutatud. Kuigi tean ka ühte transporterit millel mill kella peal ja toimetab väga kenasti.
Mõtlesin, et võiks enne ametlikku survestamist ise natuke katsetada, 50 euri on ka raha. Esialgne plaan on lihtne: ilma surveta valan kaane vedelikku täis ja vaatan kas midagi näha on. Vett selleks ei kasuta. Bensiin? Lahusti? On keegi testinud? Mingi asjaga peaks selle vedeliku ära ka värvima, et paremini näha oleks?
Vahepealsetest tegemistest siis.

Olen järeldusele jõudnud, et paar posti varem kirjutatud pihustite puhastamise ainega tegin kaanele liiga. Ma ei tahaks uskuda, et see ka varem peetis oli. Mingi radika lekke peataja pragusid ikka kinni ei võta ju? Auto on ostetud inimese käest, kes ka siin foorumis aktiivne kasutaja, äkki kommenteeriks tema Paranoid

See selleks. Igatahes kaanel on 2 mõra, 2. ja 6. pütt. Teine oleks tehtav, aga 6. on liiga halva koha peal. Seega tuleb uus kaas otsida Icon_rolleyes

Kuna külm on väljas ja midagi teha ei viitsi Icon_evil , siis tegelen asjade ostmisega Eusa_pray Säästu hindadega asju ei ole ostnud, seekord eelistan kvaliteeti rahale Eusa_angel

Vahetusse siis: kaane tihend, kaane poldid, termostaat, rihma leevenduse amort(?), õli, filtrid, jahutusvedelik jne. Kaalun ka uute pihusti otste ostmist(100 euri 6tk), aga selle teemaga peaks nõu küsima. Eusa_hand Ma olen alati läinud lihtsama vastupanu teed ja uued kasutatud ostnud...

Kahju kuulda järgmisest ohvrist....
Sai isegi pea kaks aastat tagasi tuttavale sebitud W210 E300TD, jutt oli ilus, hollandist, hooldatud jne (juttu tuli ka väheke sellest et olevat korra keema läinud ja ilmselt sealt see pragu arenema hakkaski)... Tegelikkuses sai sõita 2 kuud kuni avastasime et auto ajab hirmsalt halli suitsu välja ja jahutusvedelik kipub ära kaduma... Esialgu kahtlustatud kaanetihend sai ka välistatud kui plokikaane lõpuks maha kiskusime. Uurimise käigus selgus et viga on kaanes ja selles on mõra, sai isegi kord kokku pandud auto uue tihendi ja mudruga, aga dilemma jätkus.
Aitas uus plokikaas, mis läks küllaltki asiselt maksma, alustades seda et lammutused teavad mootori hinda, siis alla 200€ on keeruline kaant kätte saada, meie mure oli ka see et kaanes oli viis murdunud eelsüüteküünalt (30€ tund välja võtmiseks või pusime ise), viie päevaga saime need vandumisega kätte. Kogu kaane remont, alates klappide töötlemisest kuni sääretihenditeni läks kopsaka summa maksma (kusjuures pooled tööd sai ise tehtud), siis uue kaanega sõidab auto hetkel paremini kui varem, ei sinist suitsu, tahmatest väga hes normis ja mootor töötab ilma viperusteta...