Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mingi jama käivitamisega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem nüüd selline, et auto käis töökojas väikestel keevitustöödel, nagu alati võeti aku ära jne....nii kui aku tagasi peale panti ei läinud auto tööle, st keerad süüdet, kõik lambid põlevad spiraal kustub keerad ja ei miskit, starter ei tööta mitte midagi...vaikus.Vb on kaitse läbi?Aga lugedes karbikaane taga olevat lipikut ei leia kaitsest starteri jaoks vms...et kas ta üldse olemas?Mis võis juhtuda?Keegi vb teabConfusedad:

edit: käima sain aind trossiga 2 käik ja läks, ja töötab nagu alati, aind et käima ei lähe.
autoks 300D 86
munuaal väi audumaat?
Kui autol on alarm ,siis võib tekkida katkestus starteri ahelasse.Enne aku maha võtmist peaks signa välja lülitama vastavalt antud tootja nõuetele,mis kirjas kasutusjuhendis(mitte võtmega,vaid elektrooniliselt nupu ja koodirea abil).Endal "Mongoosega" kurvad kogemused.Enne ei hakanudki käima,kui tuli taastada täielikult tehase seaded.
manuaal kast, ja ei ole mingit signat, tavaline kesklukk....ainus mis võib olla on immo, aga auto müüa ei rääkind mulle midagi , niiet ei tea.
Anna kruvikaga otse tõmbereleele pinge peale, kui midagi ei juhtu siis starter vigane.Saad nii ühe vea välistada/leida.
asi lahenes...immo oli peale läinud. Väga viis värk kui müüja müüb autot ise ka ei tea, et masinal immo peal:/
Mul sõber ostis kunagi turult manuaalkastiga WW-Golfi,millel 4 käiku(nupul sama joonis).Avastas siis,et kang liigub kuidagi palju paremale ja tuli välja viies käik,mida isegi automüüja ei teadnud.Vot nii....