Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: OM601 ei käivitu peale süüteluku südamiku vahetust.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis päev tagasi süüteluku südamiku vahetus ette võetud ning kenasti lõpuni viidud.
Autoks: w124 200D, 55 kw, 91. a.

Selle käigus sai korda tehtud üks vaakum ühendus, mis suretab mootori. Sai testitud, käima pandud ja välja suretada võtmest, kõik toimis.
Kui kõik osad said omadele kohtadele tagasi monteeritud, siis millegi pärast süüdet keerates tekkis tõsine koormus kuhugi, kui aku oli täis, näitas kenasti 12 ja peale volti akus, ei jõudnud ta enam mootorit lihtsalt vedada. Ning umbes 5-10 sekundilise käiamise jooksul suutis aku end tühjaks vedada.

Vaadatud sai eelsüüte küünalde releed, mis juba suvest saati ei toimetanud, kuigi paistis seest okei olevat(ei olnud kärssamis jälgi)
Tsirkulatsiooni pump hakkas mingi hetk süüte sisselülitamisel tööle(varem pole täheldanud)
Süüteluku vaakum voolikute otsad olid paraku need, mis ei jäänud meelde kumb kummas oli.Avastasin, et ka mingi signalisatsiooni juhe oli lahti mida ühendades ta kohe lõugama hakkas(minul pulti ja immo juhtpulka pole) Aga samas pole see ka varem probleeme valmistanud

Kui palju vaakumi valesti ühendamine võib mootorile koormavaks osutuda? Kütuse peale andmine alguses ka vaakumist tingitud?
Veider anomaali, nõuandeid pisut?

Parimatega, Renkju
Mingi loll kokkusattumusCrybaby.

Vaakum ei koorma mootorit. Klapp süütelukul ühendab KSPpealse suretusmembraani auto vaakumisüsteemiga. Võta voolik maha ja elimineerid suretamise.

Oled kindel, et starter ise ikka elus on? Või aku...
Protsess oli järgmine:
-Eemaldasin rooli aluse katte
-Eemaldasin spidoploki
-Võtsin terve süüteluku süsteemi roolivarda küljest lahti
-Vahetasin süüteluku südamiku
-Tegin testi, kas süüteluku südamik toimib kenasti(toimetas)
-Monteerisin süüteluku süsteemi tagasi roolilati külge
-Avastasin signalisatsiooni lahtise juhtme, mille massi ühendamisel hakkas alarm tööle ja immo pulga sisestus aval tuluke vilkuma(cobra alarm). Jätsin juhtme lahti
-Otsisin vaakum viga, leidsin lahtise vaakum juhtme mille ühendasin ainukese lahtise otsaga
-Proovisin, kas suretab võtmest, suretas
-Tõstsin suunatule kangi seibidega ülespoole kuna rooli lati plast kate oli vigane ning kangi mehanism oli liiga roolilati vastu surutud ning automaatne suunatule väljalülitus ei toiminud, läksin kogemata vastu massi millega lõi suunatulede, signaali jms kaitse läbi(jäi vahetamata)
-Viimaks panin kõik igati korda tagasi, kõik jupid omadele kohtadele tagasi ning vaatasin veel eelsüüte küünalde relee üle, leidsin, et sinna tuleb üks valge juhe, millel emane ots joodetud, aga see polnud kuhugi ühendatud ning teda polnud ka kuhugi ühendada ja siis hakkas jama pihta, proovisin uuesti käima panna ja no akus kenasti 12 ja peale volti aga no nii raske oli tal mootorit vedada ning samal ajal hakkas süüte sisselülitamisel ka tsirkulatsiooni pump tööd tegema mida varem pole kuulnud töötamas süüdet lülitades. Samal ajal kui süüte sisse keerasin, läks akust täpselt pool voolu kuhugi ära ning lõppude lõpuks lõi eelsüüte küünalde releel siladmis klemmi pooleks, aga relee lahti ühendatuna oli sama jama, seega välistaks ka relee...

Starter on ühe korra remonditud/joodetud, aga ta toimib, ta veab, aga lihtsalt kogu see värk ei jaksa vedada.
Akulaadija lülitasin käivitus momendiks boosti peale mis omakorda viis selleni ,et lõi laadija kaks 30A kaitset läbi, ja seda kolm korda...

Võta nüüd näpust kus see keor maetud on....
Mida tähendab pool voolu läks kaotsi? Pinge langes 6V peale?

Kas teise akuga teeb sama nalja?

Säärase voolukao juures peaks süüdlane üsna kuumaks minema... Näpi juhtmeid, äkki mõni koht kõrvetab...
12V on üsna tühi aku, selle pealt küünlaid mingi aeg toita, on täitsa tühi aku. Lae aku täis.
Teise akuga tegi sama nalja ja langes 6,xx V peale jah
Asi ei ole tühjas või pool täis akus, mul läks see samune päev tunnike kaks enne ilusti käima ilma probleemideta.
See hetk, mil voolu on piisavalt ja aku jõuab normaal kiiruse juures mootorit vedada(umbes 5-10 sekundit), sellel hetkel on justkui tunne, et kütus ei tule peale, ei mingit lubamist ega midagi, lihtsalt tühja ja siis raugeb akul jõud.

Peale ebaõnnestunud käivitamisi vajutasin stop kangi alla ja kuskil kostus susinat...kas on võimalik suretus klapp valetpidi tööle panna? Ehk sassi läinud vaakum voolikute ühendamisel?

(26-11-2013, 09:34 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Teise akuga tegi sama nalja ja langes 6,xx V


Siis on ka see teine aku otsas, või on kuskil korralik lühis, kui suitsu tulema hakkab, siis läheb otsimine ka lihtsamaks.Eusa_naughty
(26-11-2013, 09:34 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]...
Peale ebaõnnestunud käivitamisi vajutasin stop kangi alla ja kuskil kostus susinat...kas on võimalik suretus klapp valetpidi tööle panna? Ehk sassi läinud vaakum voolikute ühendamisel?

Ei ole seal valesti panna midagi. Lihtne klapp, mis suleb vaakumi pääsu süsteemist suretusklapi membraanile. Kui hoob on üleval (või oli see all...), siis pole vahet.

Elujõus aku pinge 6V peale tõmbav lühis peaks endast nii viie-kuue sekundiga suitsuga märku andma... Nuhi, kompa - kusagil peab väga soe olema.

Või on mõlemad akud ühtviisi poolsurnud.
Sõber vahetas oma mersul samuti süüteluku südamiku. Käima ta pärast autot selle lukkuga ei saanud, süütelukk kärssas maha. Ma soovitaks osta terve süütelukk kasutatud varuosana.
(02-01-2014, 01:32 PM)124STD Kirjutas: [ -> ]Sõber vahetas oma mersul samuti süüteluku südamiku. Käima ta pärast autot selle lukkuga ei saanud, süütelukk kärssas maha. Ma soovitaks osta terve süütelukk kasutatud varuosana.

Midagi ei klapi: süüteluku südamik pole kuidagi elektrisüsteemiga seotud...
Viga oligi akus!
Aitäh diskussiooni kaasa aitamisel!
Minu viga, uurisin ja tuli välja et ta võttis süütelukku põhja ka lahti, ja seal läks midagi valesti