Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 1993a 250e 66kw klagiseb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Kõik see mure algas sellest,et kõrgsurve ´plunserid´ hakkasid väljapoole lekkima.Okei vahetatud sai tihendid ja seibid.
Siis aga tuli anomaalia.Külmalt käivitades ca 1 min käib auto nii nagu peab ja siis hakkab ikka sõnaotseses mõttes tohutu lagin pihta.Kergelt pööret anda siis kaob lagin 1200rpmi juures ära ja nurrub pehmelt.
Sai pihustid maha ja stendi,kõik toimib laitmatult.
Sai vahetatud pihusti seibid,ca 3m vaakumvoolikuid(tagasivoolu torud) ja purunenud EGRi toru.
Ikka kalagin alles.
Niipalju võin öelda,et masin käivitub iganurgaalt poolest pöördest.(eelmine talv Kuusamos -30 käivitus ideaalselt)
Õli sööb ca 1l 10tkm.
Ei suitse jne.
Kuna ise vahelduvaeduga välismaaltööl siis seekord ei jõua kellegi targemajuurde minna.
Ehk on kellegil ideid?
Samas võiks keegi soovitada kuhu sellise murega pöörduda(kes sätiks pritsenurka jne).
Ise asun L-Virumaal Tapal,ehk leidub siinkansid kedagi kes abistaks?
Kui ei siis vahemaa pole probleemiks.
Terv Alari
Tuli ühelt diisli mehelt selline variant,et kas seda võib tekitada tühikäigusüsteem?Kohapeal käies ei keera süüdet varajaseks tagasi?
Sest kohapeal tiksudes on kuulda,et vahelduva eduga tahaks klagin/kolks ära kaduda ja jääb vaiksemaks.Vahepeal aga hakkab uuesti.
Arvatavasti tihendite jne vahetusega midagi ei juhtund ja oli lihtsat kokkusattumus.Masinal 66kw-tile kohane jõudlus olemas ja pakutakse,et süütenurk väga mööda ei ole.?Vaakumpump kontrollitud ja see ei häälitse.
Virumaal on selline koht nagu Rometu talu, Lepnal. Internetist leiad kontakte. Nemad remondivad diisleid. Kuid, kui sul 1 liitri 10km kohta õli võtab, siis pead päris suure koguse õli kaasa võtma sinna sõiduks Unibrow
Väike kirjaviga korrigeeritud.Tänud
Rometus ongi pihustid tehtud ja ka pump üle vaadatud.Aga kahjuks tema pritsehetki/nurka jne ei kontolli ega säti.
Sai käidud veel Rakvere Silberiautos küsimas ja vastuseks ei säti ega kontrolli Icon_neutral
Siis on teised lood. Kuid huvipärast helista www.hobenool.eu. See ka sealkandis, ehk oskavad nõu anda...
http://www.youtube.com/watch?v=OiSfwWtL4Mw täpselt sama aga väheke tugevamini.
Eeltoodud videos maini,et pihustid.
Mul just käisid kontrollis ja üks vajas tegemist.
Kas tõesti Rometu mees ei ole nii asjalik ja tuleks käia kuskil veel kontrollis?
(21-11-2013, 02:16 PM)freddy21 Kirjutas: [ -> ]Väike kirjaviga korrigeeritud.Tänud
Rometus ongi pihustid tehtud ja ka pump üle vaadatud.Aga kahjuks tema pritsehetki/nurka jne ei kontolli ega säti.
Sai käidud veel Rakvere Silberiautos küsimas ja vastuseks ei säti ega kontrolli Icon_neutral

Rometu mees oskab, aga ega ta taha küll. Isegi käisin.
Lõpuks tehti Sõmerul pumba keeramine ära.
Pumpa sättimas veel ei ole jõud käia.
Ootan oma järjekorda ja Eesti tulekut.
Sai targematega konsulteeritud väheke ja tundub,et pidas paika.
Eeldustekohaselt,kui sai pumba plunserite leke kõrvaldatud,suurenes pritse rõhk ja pihustid polnud harjunud sellega(lekkega sai ca 20000t km sõidetud) + pihustid jne käisid maas.
Soovitati külma südamega sisse sõit teha.Nii ca 2000-3000 km.
Hetkel ongi see kilometraas pm läbitud ja auto käib rohkem,kui poole vaiksemalt.
Loodan,et pritsenurga sättimisega läheb veel sups vaiksemaks.
Siis oleks täitsa asjakohane Mb hääl.
Ehk on kellegile sellest infost abi.
Terv Alari