Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 2,3B Hädasti abi vaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
TervistSmile sai soetatud siis w124 kupee. 2,3 bensiin sai ostetud siis nii et ei saanud masinat käima alguses, masin oli seisnud aasta otsa, Nii kallasime bensiini sisse andsime süüdet ja läks korraks käima, ning nüüd ei taha enam üldse käima minna, aind väga pika meelitamise peale,. sai kõik küündad üle vaadatud, kütet tuleb kõrgsurve pumba peale.
ning mingihetk saime kuidagi tööle auto, pöörded olid üle 2000, ning siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms?
(20-11-2013, 10:01 PM)rax988 Kirjutas: [ -> ]TervistSmile sai soetatud siis w124 kupee. 2,3 bensiin sai ostetud siis nii et ei saanud masinat käima alguses, masin oli seisnud aasta otsa, Nii kallasime bensiini sisse andsime süüdet ja läks korraks käima, ning nüüd ei taha enam üldse käima minna, aind väga pika meelitamise peale,. sai kõik küündad üle vaadatud, kütet tuleb kõrgsurve pumba peale.
ning mingihetk saime kuidagi tööle auto, pöörded olid üle 2000, ning siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms?
ja olgu veel öeldud et auto ei käi külma ega sooja mootori puhul normaalselt vaid tahab gaasiga mängimist
(20-11-2013, 10:01 PM)rax988 Kirjutas: [ -> ]...
siis keerasime seda õhuklapi kruvi, ning sai vist palju keeratud,ning masin jäi seisma kuid saime muidu pöörded alla, masin ka tursus kohapeal alguses pidi koguaeg kaasi õrnalt peal hoidma. ning külmkäivitus andurilt võtsime juhtmed tagant,( oli otse akule veetud)siis enam ei turtsunud, kuid jaa pöörded olid üle 2000, et siis äkki mõni targem meees siin teab milles võib häda olla? ning kuidas seda õhuklappi õigesti reguleerida? mille järgi vms?
...

Palju õnne - keerasite järjekorde KE-Jeti perse.Eusa_clap

Kui varem oli mingi kindel viga (tõenäoliselt siiki veadIcon_rolleyes), siis nüüd on ka seadistus vale.

Loe otsingust KE-Jeti kohta saadavaid materjale ja leia postitustest link diagnostikajuhendile. Kui mõistus ja tahtmine peale hakkavad, siis hakka pusima - keeruline see ei ole, kuid aega läheb palju.
aga enne seda KE-Jeti paigast ära ajamist ka auto ei töödand korralikult ei läind käima soojalt üldse ainult külmalt pika meelitamise peale ja siis ka pidi pöördeid peal hoidma sest muidu sureks välja :S

aga kas selline variant on et ei taha töödata ja käima minna soojalt ning puterdab kui pritse pead on sitased ??
Sa vist ei jaga mootorist suurt üldse. KE Jetronicut tasub ise näppida ainult juhul, kui seda jagad, kui ei, siis iga liigutusega keerad selle üha rohkem pekki.

Kui mul oli 126 koos K jetronicuga siis tegin enne endale selgeks, mis keda ja mida juhib, alles siis alustasin timmimist. Seal on nii palju erinevaid jubinaid, mis mootori tööd juhivad ja kui juba üks paigast ära on, on sul samad sümptomid, mis sa alguses kirjutasid, kui nüüd teise ka paigast keerasid, siis palju õnne, ilma seadmeteta sa seda käima enam ei saa.

Tallinnas on Speedsteri hannes, kes seda jagab, tartus oli ka mingi tüüp, kes kenasti jagas.

Aga mina alustaks seguklapi paika keeramisest, seda peaks tegema ülevaatuspunkti juures, et töötades seda keerata ja jälgida CO sisaldust.

Aga noh see on alles algus ja kokkuvõttes on sul ka elektroonika nässus ja siis pole niikuini misket teha
oibläääää :S
ega eriti ei jaga mõningatest süsteemidest jahh aga no vigadest õpitakse
Ühesõnaga, saime selle Ke jetronicu paika poole tunniga, auto läks kohe paugult käima ei mingit puterdamist ega midagi sellistSmile väga ilusti hakkas tööleSmile läheb soojalt külmalt nüüdsest käima, tegime ka nii, et keerasime kruvi kinni. siis hahkasime lahti aind keerama mingi keerasime vist 20 ringi lahti ja hakkas tööle ning siis see väike seadistamine ka veel otsa tiir peale ja pool tiiru tagasi nagu punnvõrrilBig Grin ei ole siin igatahes midagi keerulist., muidu ja pannakse seda diagnostiga paika, aga täiesti käsitsi ka võimalik panna, ei ole siis mõtet suruda peale et kõik nii halvasti nüüd, tuleb lihtsalt peaga natuke asja võttaSmile
Soovitan heitgaase mõõta, siis on täpselt selge, kui paika te selle ikkagi reguleerisite. Muidu võibjuhtuda, et auto ei läbi ülevaatust.
seda on vaja teha jaaaSmile kui paigas ei ole siis vähe timmida veel seda asendit ja paika saada see CoSmile
Ma rääkisin tookord teile et ärge näppige neid kruve seal.
aga hea kui tööle saite.
Seal aind üks kruvike ongi,Smile
Tolle kruviga ajab muud asjad ka paigast.

Pane otsingu KE-JET ja saad palju targemaks selle pritse kohta.
tean jaa,. kõik juba läbi loetudSmile