Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mb ei võta külma mootoriga kõiki silindreid järgi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mb 190 diislil, 2.0 53kw 1984 külmalt käivitades tundub nagu ei võtaks kohe kõiki silindreid järgi- suitseb natuke ja lonkab.Ca 10 sek jooksul hakkab õieti käima.Mida külmem on, seda pikemalt lonkab.Käima läheb iseenesest hästi, hõõgküünlad peaks justkui korras olema(viimati kui 1 läbi läks, siis tahtis väga pikalt käiamist saada ja armatuuris tuluke ei põlenud).Mida võiks esimesena kontrollida?Siiski kõik hõõgküünlad korraga uued pannà?(ei oska öelda, millal kõiki korraga vahetatud on, kuid vaevalt nad väga vanad on).
Küünla tuli süttib süüde sisse keerates ja peale käivitumist uuesti põlema ei hakka?
Ei, uuesti põlema ei hakka.
Peale käivitumist saab kollektori soojenemise erinevuse järgi aru, milline silinder ei tööta. Kui selle küünal on korras, siis on viga pihustis/rõhuklapis/KSP sektsioonis või silindri hõreduses.
Tervist, sai peale pandud kõik uued NGK hõõgküünlad ja probleem vähemalt leevenes kõvasti.Paar sekundit kohapeal vaevalt lonkab, peale seda töötab kenasti.Samuti oli üks vaakumvoolik lahti, mis külmalt kõrgemat tühikäigupööret peaks hoidma...

Aga nüüd üks teine küsimus, et salongi ei tule enam piisavalt sooja õhku- vahel tuleb soojemat, vahepeal leigemat.Eelmine talv tuli ikka korralikult palavat õhku, pikalt sooja põhjas hoida ei tahtnud.
Nagu aru saan, siis salongifiltrit sellel pole, jahutusvedelikku samuti vahetanud ei ole, vahel väga harva natukene lisanud ainult, seega õhku ka justkui ei tohiks sees olla.Kas viga võiks olla soojendusradikas, et näiteks mingi sodi ujub ringi jahutussüsteemis ja kohati toodab sellepärast rohkem soojemat õhku ja vahepeal leigemat?Jahutusradikas eest kinni kaetud, temperatuur normis(ca 85 kraadi).
(06-12-2013, 12:14 AM)krissu606 Kirjutas: [ -> ]...
pikalt sooja põhjas hoida ei tahtnud.
...

Pole vaja rulle kruttida: esialgu kütab auto niikuinii täie rauaga. Alles temperatuuri tõustes hakatakse solenoide kinni klõpsima.

Palju mootori temperatuur tegelikult on?

Korras termostaadiga vana Mercedes-Benz ei vaja papitamist. See on CDIde mure.
Tere, tõenäoliselt jah ei muuda see papitükk radika ees suur midagi, samas maanteel ehk hoiab paremini sooja sees... igatahes sai täna soojendusradika torud lahti võetud, lasin lihtsalt esmalt sooja vett läbi ja juba siis tuli natuke sogast vett ja pisikesi tükikesi sealt välja.Järgmiseks valasin äädikalahust radikasse, lasin pool tundi seista ja siis valasin paisupaagist tervesse süsteemi äädikalahust sisse ja sõitsin auto soojaks.Siis tuli juba korralikult sooja salongi.Lasin süsteemi tühjaks uuesti igaltpoolt ja valasin uue jahutusvedeliku sisse, nüüd paistab et asi toimib nii nagu peab.Eusa_angel
(20-11-2013, 10:45 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Küünla tuli süttib süüde sisse keerates ja peale käivitumist uuesti põlema ei hakka?
Mul selline samalaadne lugu e270cdi l.Kylmalt nagu ei toimiks mu meelest köik pytid ja töepoolest ka käivitudes syttib uuesti kyynalde tuli.Milles viga?

vaheta hõõgküünlad, kõik korraga.
Ja peale seda avastad hoopis, et relee on vigane. Enne kontrolli, siis vaheta!
(11-03-2015, 07:30 PM)kaitsik77 Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 10:45 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Küünla tuli süttib süüde sisse keerates ja peale käivitumist uuesti põlema ei hakka?
Mul selline samalaadne lugu e270cdi l.Kylmalt nagu ei toimiks mu meelest köik pytid ja töepoolest ka käivitudes syttib uuesti kyynalde tuli.Milles viga?

Kõik küünlad ei rakendu: viga mõnes küünlas (läbi või lühises) või/ja relees.

(11-03-2015, 07:30 PM)kaitsik77 Kirjutas: [ -> ]Mul selline samalaadne lugu e270cdi l.Kylmalt nagu ei toimiks mu meelest köik pytid ja töepoolest ka käivitudes syttib uuesti kyynalde tuli.Milles viga?

Otsi: hõõgküünal. Kirjutasin sellest.