Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Automaatkast 722.6 Jamab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Mersut mul pole aga on jeep Mercedes-Benz tehnikaga. Üritasin siin otsingut kasutada aga sarnast probleemi kui mul ei näinud.
Et siis käima on 722.6 ehk NAG1. Hakkas järjest kehvemini käike vahetama ja sõites tuli juurde imelik pinin. Sai kaan alt võetud ja see pisike kogus, ehk siis 3,8 L õli välja vahetatud koos filtriga. Kontrollimiseks kasutan ebay-st tellitud õlivarrast mis kirjade järgi on just sellele kastile mõeldud. Nüüdseks olen seda õli ja filtri vahetust teinud juba 5 korda. Peale iga korda saab mõned päevad sõita ja hakkab jälle pihta. Lööb armatuuris mootori tule põlema ja käike ei vaheta, see käik mis sees oli , see jääb. Aitab see kui sõidad ühtlase kiirusega ja palvetad et tuli kustuks. Kui seda ei juhtu siis jääd tee servale lükkad korraks P-pargi peale ja seejärel enam jaolt saab tule kustu.
Alati peale õli ja filtri vahetust saab siis mõni päev sõita.(lühikesed sõidud ca.40-50 km päevas). Kasti põhjast leidsin ka sellist heledamat löga, nagu keegi oleks valge vesivärviga seal mänginud.
Alguses arvasin et ju on keegi sinna vähe vale õli sisse lisanud. Kuna siin soomes ei tea nendest remonditöökodadest palju ja hinnad on ka siin suht krõbedad siis pole nendest abi otsinud. Tean et oleks pidanud kogu süsteemi läbi pesema aga kuna sellist võimalust polnud siis otsustasin seda jupp haaval teha. Aga olen seda teinud juba 5 korda, mitu korda veel ? ja kas asi on üldse selles ? Kasutan kasti õli 236.10 Kas see on õige ? vähemalt mulle nii on selgeks tehtud.

Kui keegi sellest pikast ja segasest jutust midagi aru sai siis äkki oskab aidata.

Tulen ise selle autoga sellel nv-l eesti, kas keegi oskab öelda tallinna lähedal/ümbruses mõne töökoja kus on piisavalt pädevad poisid ja mis oleks laupäeval avatud ?

Kas lööb ka armatuuris käigukasti asenditele kastid ümber?
(20-11-2013, 07:16 AM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]Kas lööb ka armatuuris käigukasti asenditele kastid ümber?

Jeepil pole armatuuris neid asendeid. Vaid käigukangi kõrval tuled.
Löga viitab emulistoonile - kas masin on sügavas vees käinud? Kui jah siis ootab ees täielik käigukasti remont, sest vesi paistetab kõik tihendid üles. Tasuks diagnoosiga ka veel käigukangi lüliteid ning kiirusandureid. Veakood viitab sellele, et miski käigukastile ei sobi (nt kas toimub läbilibisemine või ei saada käiku sisse või on kiiruse signaal ebausutav).
(20-11-2013, 10:43 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Löga viitab emulistoonile - kas masin on sügavas vees käinud? Kui jah siis ootab ees täielik käigukasti remont, sest vesi paistetab kõik tihendid üles. Tasuks diagnoosiga ka veel käigukangi lüliteid ning kiirusandureid. Veakood viitab sellele, et miski käigukastile ei sobi (nt kas toimub läbilibisemine või ei saada käiku sisse või on kiiruse signaal ebausutav).

Veakoodiks annab P0836 ehk siis 4wd lüliti häire nagu netist lugeda võib. Samas võib olla probleem jumal teab kus selles ahelas. Kas 4wd lüliti võib sellist asja põhjustada? Ja kusjuures ei ole käinud kuskil suures vees, kasutan autot igapäevaselt linnasõidul.
veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
(20-11-2013, 09:32 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor Smile omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupidav mootor, erinevalt levinud arvamusele.
(20-11-2013, 10:24 PM)Serokee Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 09:32 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor Smile omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupidav mootor, erinevalt levinud arvamusele.

Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.

(21-11-2013, 07:55 AM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 10:24 PM)Serokee Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 09:32 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor Smile omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupi
dav mootor, erinevalt levinud arvamusele.

Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.


veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor Smile omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupidav mootor, erinevalt levinud arvamusele.

[/quote]

Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.


[/quote]

Kas massi saab see andur ühest neist kahest juhtmest mis sinna jookseb või on need mõlemad signaal juhtmed?
Ja veel kuidas mõjutab õli ja filtri vahetus seda andurit
(21-11-2013, 11:14 AM)Serokee Kirjutas: [ -> ]
(21-11-2013, 07:55 AM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 10:24 PM)Serokee Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 09:32 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor Smile omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupi
dav mootor, erinevalt levinud arvamusele.

Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.


veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor Smile omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupidav mootor, erinevalt levinud arvamusele.

Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.


[/quote]

Kas massi saab see andur ühest neist kahest juhtmest mis sinna jookseb või on need mõlemad signaal juhtmed?
Ja veel kuidas mõjutab õli ja filtri vahetus seda andurit
[/quote]

Jah, ühest neist kahest. See anduri probleem on suht tavaline ja sellest läheb kast avariisse, seost õlivahetusega ei oska pakkuda.