Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Diisel bensukale peale w123
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus järgmine kas kellegil on olnud kogemusi d-moto paigaldamisega w123 bensukale.
Ise 123 vahetanud pole, kui seda on ikka väga palju tehtud. Kõige keerulisem on tahokas tööle saada.
Laur Kirjutas:Ise 123 vahetanud pole, kui seda on ikka väga palju tehtud. Kõige keerulisem on tahokas tööle saada.

Loodame et siis suuremaid probleeme ei teki . Kuigi mainiti et kogu juhtmestik vaja armatuuriall vahetada kuna väljasuretus vaakumiga :confusedangry:
Või on see mingi niisama jutt:argue:
Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.
nordrainbow Kirjutas:Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.

Mootor 3,0 D 5 sil. W123 pealt

Tänan info eest . Esmaspäevast läheb ehitamiseks.
Infoks . Käigukasti hoovastik ei sobi mitte . Suretus ikkagi vaakumiga ja eelsoojendus sai lisatud nupukesega.
Muu kõik toimib Smile
nordrainbow Kirjutas:Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.

3.0D OM617 on ALATI 123 peal võtmest suretatav olnud! Vaakumiga käib jah see süsteem.

OM617 installi mõttekus on ainult pisut kaheldav - sama palju võtab kütet, kui 2.3 M102, aga bensiin on odavam lihtsalt... niiet kannatab mõelda - disla ei liigu pooltki nii hästi, kui bensukas ja no, usun, et on lihtsam leida korralik(um) 2.3, kui diislit vahele aretama hakata. Et isiklikult sellist asja ette ei võtaks. Kui siis juba 3.0 6sil (OM603), veelparem turboga selline...
Mootor peal ja liigub . Küünalde soojendus siis nupust :flaming:
Uus aku peal kävitamisega probleeme pole . Küll aga suretamisega, diisli süütelukk vaja veel peale aretada või mingi kraanike .
Kütusekulu jääb hetkel kuskile 8 kanti (rahuliku sõiduga) .650 km 50liitriga .
Kalev Kirjutas:
nordrainbow Kirjutas:Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.

3.0D OM617 on ALATI 123 peal võtmest suretatav olnud! Vaakumiga käib jah see süsteem.

OM617 installi mõttekus on ainult pisut kaheldav - sama palju võtab kütet, kui 2.3 M102, aga bensiin on odavam lihtsalt... niiet kannatab mõelda - disla ei liigu pooltki nii hästi, kui bensukas ja no, usun, et on lihtsam leida korralik(um) 2.3, kui diislit vahele aretama hakata. Et isiklikult sellist asja ette ei võtaks. Kui siis juba 3.0 6sil (OM603), veelparem turboga selline...


Kui kuskilt selline 6 sil turboga pakkuda oleks olnud oleks loomulikult sellise sinna aretanud .
Ja eks diisli eelistamisel on ka teatud põhjused.
NB. Ei sõida ei punase sinise ega pestud kütusega.