Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 ei puhu külma.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
tervist, mul siis selline mure ,et auto ei puhu jahedat õhku, puhub ainult sooja, krutid mõlemalt poolt sinisele aga ikka uhab sooja täiega. Kui keegi oskab aidata siis võiks näpunäiteid jagada.
masinaks 3.0d 100kw 95 a
Kapoti all kaks klappi(kraavipoolsel küljel),mis suvatsevad kinni jääda.Algatuseks koputa õrnalt nende peale,kui ei aita tuleb lahti võtta ja ära puhastada.Muidugi võib ka mingi muu viga olla,aga see kõige reaalsem.Rullikute kontrolliks võta klappide pealt pistik lahti ja ühenda tester vahele.Keerates peab pinge muutuma 0-12 voldini.

(03-11-2013, 09:47 AM)nordrainbow Kirjutas: [ -> ]Kapoti all kaks klappi(kraavipoolsel küljel),mis suvatsevad kinni jääda.Algatuseks koputa õrnalt nende peale,kui ei aita tuleb lahti võtta ja ära puhastada.Muidugi võib ka mingi muu viga olla,aga see kõige reaalsem.Rullikute kontrolliks võta klappide pealt pistik lahti ja ühenda tester vahele.Keerates peab pinge muutuma 0-12 voldini.
proovisin ,siiani puhub ainult sooja :S

Vool peale ikka tuleb?

Mõõtmiseks oleks hea indikaatorlamp või analoogtester - neid klappe juhitakse PWMiga.

Klappidele annab plokk kereühendust, +12V tuleb keskmisesse juhtmesse pidevalt peale.
Ehk on sul lihtsalt kulm aine otsa saanud>D
Lihtsalt pakun seda kuna kui sa ise seda juurde pole lasknud panna siis saab ikka otsa>D

Sul muidu Kont voi kliima?
(13-11-2013, 11:00 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]Ehk on sul lihtsalt kulm aine otsa saanud>D
Lihtsalt pakun seda kuna kui sa ise seda juurde pole lasknud panna siis saab ikka otsa>D

Sul muidu Kont voi kliima?

Ei oma tähtsust, praeguste ilmadega tuleb väljast külm õhk. Pealegi kurdetakse esimeses postituses pideva kütmise üle. Ehk millegipärast ei suleta kuuma vedeliku pealevoolu kütteradikasse.
Tervist mul sama jama aina puhub kuuma. Tahaks jahedat õhku. Puhkastasin ära need klapid lammutasin laiali ja tolku ei midagi. Milles veel võib viga olla väljas suhteliselt soe jama on sõita aknad lahti kuigi kliima töötab aga puhub kuuma Big Grin Vool tuleb peale klappide keskmise juhtmele, milles võib veel probleem olla. Abi või info oleks päris teretulnud
(15-06-2016, 09:08 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]...
Vool tuleb peale klappide keskmise juhtmele, milles võib veel probleem olla.
...

Kas äärmistes juhtmetes kereühendus on, kui temperatuurirullikud MIN peale keerata?
(15-06-2016, 09:08 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]Tervist mul sama jama aina puhub kuuma. Tahaks jahedat õhku. Puhkastasin ära need klapid lammutasin laiali ja tolku ei midagi. Milles veel võib viga olla väljas suhteliselt soe jama on sõita aknad lahti kuigi kliima töötab aga puhub kuuma Big Grin Vool tuleb peale klappide keskmise juhtmele, milles võib veel probleem olla. Abi või info oleks päris teretulnud
Üldjuhul kui kliima ei tööta/tühi siis 210 puhub leiget/sooja õhku!
(16-06-2016, 10:12 AM)meego Kirjutas: [ -> ]...
Üldjuhul kui kliima ei tööta/tühi siis 210 puhub leiget/sooja õhku!

Siiski MIN peale keeratud rullikuga välistemperatuuril olevat lufti. Kui auto armatuurlaud ei ole just päikese käes tulikuumaks köetud - siis tuleb jah eelsoojendatut.
(16-06-2016, 07:45 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 10:12 AM)meego Kirjutas: [ -> ]...
Üldjuhul kui kliima ei tööta/tühi siis 210 puhub leiget/sooja õhku!

Siiski MIN peale keeratud rullikuga välistemperatuuril olevat lufti. Kui auto armatuurlaud ei ole just päikese käes tulikuumaks köetud - siis tuleb jah eelsoojendatut.
Viimati sai tehtud tuttava venna 210 ja sama teema, puhus sooja/leiget õhku. Sai kliima korda tehtud ja enam ei tulnud sooja õhku!
Icon_rolleyes
(16-06-2016, 08:29 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(15-06-2016, 09:08 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]...
Vool tuleb peale klappide keskmise juhtmele, milles võib veel probleem olla.
...

Kas äärmistes juhtmetes kereühendus on, kui temperatuurirullikud MIN peale keerata?

Kui lisa massi juhe vedada nende äärmiselt. Kas see variant on mõelaval või oskab keegi öelda kuhu need mass juhtmed kere külge ühenduvad
(17-06-2016, 12:42 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]Kui lisa massi juhe vedada nende äärmiselt. Kas see variant on mõelaval või oskab keegi öelda kuhu need mass juhtmed kere külge ühenduvad

Siis on klapid pidevalt kinni - miinust saavad klapid läbi temperatuuri kontrollploki.

Ebameeldiv, kui punnsilmal tõesti tühi kliima sooja õhu annab...Icon_rolleyes 124 seda viga pole: tühi kliima tähendab õhku välistemperatuuril.
(17-06-2016, 06:31 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-06-2016, 12:42 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]Kui lisa massi juhe vedada nende äärmiselt. Kas see variant on mõelaval või oskab keegi öelda kuhu need mass juhtmed kere külge ühenduvad

Siis on klapid pidevalt kinni - miinust saavad klapid läbi temperatuuri kontrollploki.

Ebameeldiv, kui punnsilmal tõesti tühi kliima sooja õhu annab...Icon_rolleyes 124 seda viga pole: tühi kliima tähendab õhku välistemperatuuril.

Siis tuleb ventiili massi juhet jälitama hakata nagu ma aru saan :S
(16-06-2016, 09:21 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 07:45 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 10:12 AM)meego Kirjutas: [ -> ]...
Üldjuhul kui kliima ei tööta/tühi siis 210 puhub leiget/sooja õhku!

Siiski MIN peale keeratud rullikuga välistemperatuuril olevat lufti. Kui auto armatuurlaud ei ole just päikese käes tulikuumaks köetud - siis tuleb jah eelsoojendatut.
Viimati sai tehtud tuttava venna 210 ja sama teema, puhus sooja/leiget õhku. Sai kliima korda tehtud ja enam ei tulnud sooja õhku!
Icon_rolleyes

Sai kontrollitud ka kliima gaasi rõhku ja needki on paigas
(17-06-2016, 09:14 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 09:21 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 07:45 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 10:12 AM)meego Kirjutas: [ -> ]...
Üldjuhul kui kliima ei tööta/tühi siis 210 puhub leiget/sooja õhku!

Siiski MIN peale keeratud rullikuga välistemperatuuril olevat lufti. Kui auto armatuurlaud ei ole just päikese käes tulikuumaks köetud - siis tuleb jah eelsoojendatut.
Viimati sai tehtud tuttava venna 210 ja sama teema, puhus sooja/leiget õhku. Sai kliima korda tehtud ja enam ei tulnud sooja õhku!
Icon_rolleyes

Sai kontrollitud ka kliima gaasi rõhku ja needki on paigas
Rõhud paigas aga kas töötab?

(17-06-2016, 09:41 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(17-06-2016, 09:14 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 09:21 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 07:45 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 10:12 AM)meego Kirjutas: [ -> ]...
Üldjuhul kui kliima ei tööta/tühi siis 210 puhub leiget/sooja õhku!

Siiski MIN peale keeratud rullikuga välistemperatuuril olevat lufti. Kui auto armatuurlaud ei ole just päikese käes tulikuumaks köetud - siis tuleb jah eelsoojendatut.
Viimati sai tehtud tuttava venna 210 ja sama teema, puhus sooja/leiget õhku. Sai kliima korda tehtud ja enam ei tulnud sooja õhku!
Icon_rolleyes

Sai kontrollitud ka kliima gaasi rõhku ja needki on paigas
Rõhud paigas aga kas töötab?

Mängides nr 7 kaitsega siis on kuulda kuidas pumba järgi võtab
rõhk on olemas ka siis kui õigest külmaine kogusest on sees veerand, või alla selle, kompressori võtab ka tööle, kuid midagi kuigi jahedat sealt küll ei tule.
nii härrased spetsialistid mis juhib kaks ventiili oleks vaja see relee v mis iganes seda juhib üles leida. saaks vb selle jamaga ühele poole
(19-06-2016, 01:48 PM)Sulane Kirjutas: [ -> ]nii härrased spetsialistid mis juhib kaks ventiili oleks vaja see relee v mis iganes seda juhib üles leida. saaks vb selle jamaga ühele poole
Sellest lausest ei saanud midagi aru!
Lehti: 1 2