Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w203 suur kütusekulu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
C200 kompressor 1.8, 120kw, 07/2004
Oskab äkki keegi nõu anda!
w203 esmasel käivitusel sureb kohe välja ja teisel korral käivitub. Kütusekulu on ülemääraselt suur ning autol ei ole seda jõudu mis peaks olema.
käisin diagnostis öeldi et saab lisa õhku. kust täpsemalt ja mis edasi teha?

Ette tänades
Ingmar
(15-10-2013, 10:38 PM)ILaisaar Kirjutas: [ -> ]C200 kompressor 1.8, 120kw, 07/2004
Oskab äkki keegi nõu anda!
w203 esmasel käivitusel sureb kohe välja ja teisel korral käivitub. Kütusekulu on ülemääraselt suur ning autol ei ole seda jõudu mis peaks olema.
käisin diagnostis öeldi et saab lisa õhku. kust täpsemalt ja mis edasi teha?

Ette tänades
Ingmar
kus nurga taga sa käisid ?! diagnost ytleb täpselt ju kust saab lisa ja mis ei ole nii tihe ....kas mõni veakood ka olemas on ?
Kuskil lasnamäel.
veakoodi pole.
aga äkki oskate soovitada korraliku diagnosti? mul oleks see paari päevaga korda saada vaja korda saada...



Ette tänades
Ingmar
(15-10-2013, 11:16 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]
(15-10-2013, 10:38 PM)ILaisaar Kirjutas: [ -> ]C200 kompressor 1.8, 120kw, 07/2004
Oskab äkki keegi nõu anda!
w203 esmasel käivitusel sureb kohe välja ja teisel korral käivitub. Kütusekulu on ülemääraselt suur ning autol ei ole seda jõudu mis peaks olema.
käisin diagnostis öeldi et saab lisa õhku. kust täpsemalt ja mis edasi teha?

Ette tänades
Ingmar
kus nurga taga sa käisid ?! diagnost ytleb täpselt ju kust saab lisa ja mis ei ole nii tihe ....kas mõni veakood ka olemas on ?


Kuskil lasnamäel.
veakoodi pole.
aga äkki oskate soovitada korraliku diagnosti? mul oleks see paari päevaga korda saada vaja korda saada...



Ette tänades
Ingmar

Hort Auto näiteks võid proovida. Proovida selles mõttes, et pole kindel mõne päevaga löögile saada.
Ma soovitaks margi esindust! Diagnostik võiks ikka selline olla kes ka praktikas oskab veale läheneda, mitte ainult ekraanipealt lollusi lugeda. Sul võib viga olla näteks vigases lambdas või ka õhukulu mõõtjas. Mõlemad ajavad süsteemi lolliks. Ma oman sama autot ainult ilma kompressorita ja alles hiljuti oli analoogne jant. Meil oli vigane lambda.
(15-10-2013, 10:38 PM)ILaisaar Kirjutas: [ -> ]C200 kompressor 1.8, 120kw, 07/2004
Oskab äkki keegi nõu anda!
w203 esmasel käivitusel sureb kohe välja ja teisel korral käivitub. Kütusekulu on ülemääraselt suur ning autol ei ole seda jõudu mis peaks olema.
käisin diagnostis öeldi et saab lisa õhku. kust täpsemalt ja mis edasi teha?

Ette tänades
Ingmar

Mis diagnost see oli, kes lisaõhu võtmise kohta ei osanud tuvastada? Hoiatan, küsimus on konksuga...Eusa_whistle

Tallinnas ikka: Hort või Lesven.
(16-10-2013, 07:40 AM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Ma soovitaks margi esindust! Diagnostik võiks ikka selline olla kes ka praktikas oskab veale läheneda, mitte ainult ekraanipealt lollusi lugeda.
...

Julged Sa Pärnu Silberit soovitada?

Sest kui suvaline taavi jalutab oma tõrkuva autoga Silberi letti, siis tõenäosus asjaliku diagnostiku otsa sattuda on nullilähedane...Crybaby Seevastu tunnihind on neil üks rammusamaid.

Analoogne lugu on Soomes: kiidetakse Veho Oulu seltskonda (peamiselt sealt töötavate diagnostikute paari) ja ülejäänuile jäävad peamiselt risut
Njah eks mina lähtun pärnust, sest siin muud auku pole kuhu oma mersuga nina pista! Aga tunni hinde kohta nii palju, et seda annab ju alati rääkidaSmileSmile. Kusjuures kevadel oli neil ka kampaania, kus vanemad kui 10 aastat autodele oli remondi ja hooldustööde tunni hinne 25% soodsam. Võibolla mujal on ennast juba nii täis söödud et jah ei vaevuta süveneda. Kuid mina siin kuurordis olen alati olnud teretulnud margi esindusse ja olen saanud oma probleemid lahendatud. Mõistliku jooksutamisegaSmileSmileSmile
Pole küll enam mersuomanik, aga meenub endale seik, kus c200 kompressor enam ka ei liikunud ja särts puudus. Lasnamäel too Sass ütles, et mu kompressor on õhtal ja mingu ma otsigu uus... süvenemata teemasse.

Läksin muude muredega wdb240 jutule Kadrina kanti, tema vaatas natuke kapoti alla ning leidis nii muuseas vea. Intercooleri lõdvik oli lahti ning peale selle kinnitamist oli pill nagu vanasti. Ilmselt sõitsin ise kunagi talvel hange, sest intercooler asub tal täpselt seal ees stange all. Loo moraal - otsi usaldusväärne inimene, kes matsu jagab.