Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 alates 2006
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Foorumis on piisavalt sarnaseid probleeme w211 autode kohta kuni 2006 aastani. Kas pärast seda tõesti likvideeriti enamus probleeme tehases või uuemate/kallimate mudelite omanikud ei veeda oma aega foorumis vaid hooldavad/remondivad oma autod esinduses, et remonditakse mis vaja ja makstakse mis küsitakse.

Küsimuse põhjus on huvi w211 E320 diisel automaat mudeli vastu alates aastast 2007. Missuguse aastakuluga võiks arvestada kui läbisõit on keskmiselt 40 000 aastas.
nii ei saa öelda, palju kulub. Kõik sõltub mis seisukorras auto on. Küttekuluks arvesta miinimum 7,5-8,5 kui linnas pool maad sõidad. 40000 jooksul võiks teha vähemalt kaks õlivahetust mis kumbki heal juhul umbes 100 euri maksavad kui normaalne õli sisse kallata. Käigukasti õli tuleks ka peale soetamist üle vaadata - õli saab kätte ehk umbes 10 euri liiter ja seda kulub olenevalt vahetajast ja vajadusest 5-15 liitrit. 40000 peaks kestma ka üks jooks rehve, nonde hindu on terve nett täis, niiet need leiad isegi.
Kuluosade hindasid saad vaadata varuosaportaalidest näiteks www.autoosad.ee või www.salome.ee

Halvemal juhul vahetad sillas kõik asjad ära ja remondid käigukasti ning mootorit aga kui nii lähtuda siis on odavam jala käia.
(14-10-2013, 09:06 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]nii ei saa öelda, palju kulub. Kõik sõltub mis seisukorras auto on. Küttekuluks arvesta miinimum 7,5-8,5 kui linnas pool maad sõidad. 40000 jooksul võiks teha vähemalt kaks õlivahetust mis kumbki heal juhul umbes 100 euri maksavad kui normaalne õli sisse kallata. Käigukasti õli tuleks ka peale soetamist üle vaadata - õli saab kätte ehk umbes 10 euri liiter ja seda kulub olenevalt vahetajast ja vajadusest 5-15 liitrit. 40000 peaks kestma ka üks jooks rehve, nonde hindu on terve nett täis, niiet need leiad isegi.
Kuluosade hindasid saad vaadata varuosaportaalidest näiteks www.autoosad.ee või www.salome.ee

Halvemal juhul vahetad sillas kõik asjad ära ja remondid käigukasti ning mootorit aga kui nii lähtuda siis on odavam jala käia.

Tänan vastuse eest.

Uuringi seda halvemal juhul stsenaariumit. Kui otsida mitte kõige odavamat automüüjat ja vähemalt esmapilgul kindla ajalooga autot. Ootan selle mudeli ja aastakäigu auto omanike arvamusi. Kas tasub osta? kas meeldib? kas keegi oleks tagantjärgi midagi muud valinud? Mingid nõrgad kohad mis rohkem lagunevad. ootamatud suured lisakulutused millele auto ostul tähelepanu pöörata.
(21-10-2013, 10:45 AM)keegieitea Kirjutas: [ -> ]
(14-10-2013, 09:06 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]nii ei saa öelda, palju kulub. Kõik sõltub mis seisukorras auto on. Küttekuluks arvesta miinimum 7,5-8,5 kui linnas pool maad sõidad. 40000 jooksul võiks teha vähemalt kaks õlivahetust mis kumbki heal juhul umbes 100 euri maksavad kui normaalne õli sisse kallata. Käigukasti õli tuleks ka peale soetamist üle vaadata - õli saab kätte ehk umbes 10 euri liiter ja seda kulub olenevalt vahetajast ja vajadusest 5-15 liitrit. 40000 peaks kestma ka üks jooks rehve, nonde hindu on terve nett täis, niiet need leiad isegi.
Kuluosade hindasid saad vaadata varuosaportaalidest näiteks www.autoosad.ee või www.salome.ee

Halvemal juhul vahetad sillas kõik asjad ära ja remondid käigukasti ning mootorit aga kui nii lähtuda siis on odavam jala käia.

Tänan vastuse eest.

Uuringi seda halvemal juhul stsenaariumit. Kui otsida mitte kõige odavamat automüüjat ja vähemalt esmapilgul kindla ajalooga autot. Ootan selle mudeli ja aastakäigu auto omanike arvamusi. Kas tasub osta? kas meeldib? kas keegi oleks tagantjärgi midagi muud valinud? Mingid nõrgad kohad mis rohkem lagunevad. ootamatud suured lisakulutused millele auto ostul tähelepanu pöörata.

Pole väga MB fänn olnud aga ütleme nii, et minu vajaduste jaoks suurepärane auto. Universaal mahutab, 2.7 mooduliga varustatud diisel liigub, teel püsib hästi ja üks väheseid masinaid, mis madalaks lastuna ka mõnus sõita on. Midagi väga remontinud pole, kuigi talvel külmaga annab igasuguseid elektroonilisi asju saba. Aga ära muretse, auto "remondib" end kohe ära, kui temperatuur sakslastele mõeldud tasemele tõuseb Smile
Igatahes on mul praegu tõsine plaan enda 2004a. masin vahetada samasuguse uuema vastu (3.2 disla alates 2008 või siis juba AMG). Mõistus midagi väga muud asemele ei oska mõelda.
Soome foorumis ropendavad V mootori puhul lekkivast turbost, lagastab terve mootori täis ja lõhub ära turbo geomeetriat liigutava mootori.
Igasugu elektroonika jamadest kah kirjutatakse....aga seda räägin lihtsalt edasi, väga tõepähe ei maksa võtta, omal kogemus puudub.
Mis seal ikka kui jõuad Mercedes-Benz osta jõuad ka remontida Smile
(27-10-2013, 10:55 PM)Tafka007 Kirjutas: [ -> ]Mis seal ikka kui jõuad Mercedes-Benz osta jõuad ka remontida Smile

Loodan, et see oli öeldud ikka naljana sest enam rumalamat argumenti annab otsida Smile
Küsimus on enamjaolt mitte faktis, kas rahakott peale hakkab vaid faktis, et milleks osta teadaolevate tehasepoolsete tüüpvigadega autosid, mille remontimisele raha ja AEGA kulutada. Ma nüüd ei räägi konkreetselt E-klassist, vaid näiteks algselt kallima otsa masinatest üldse. Tänaseks eelviimane Range Rover on ehe näide.

(27-10-2013, 10:30 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Soome foorumis ropendavad V mootori puhul lekkivast turbost, lagastab terve mootori täis ja lõhub ära turbo geomeetriat liigutava mootori.
Igasugu elektroonika jamadest kah kirjutatakse....aga seda räägin lihtsalt edasi, väga tõepähe ei maksa võtta, omal kogemus puudub.

See peaks olema see oranž tihend mis enamusel kas valesti/lohakalt paigaldatud või deformeerunud.