Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: V 230 bens.1997 müstika aut.kastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen selle veaga nüüd maadelnud juba pool aastat, asi järgmine
Kast vahetab käike normaalselt aga kui ilmad palavad või tipptunnil linnas liigelda, siis momendil kui peaks lülitama neljanda lööb kasti turvareziimi ja armatuuril hakkab tuluke ka põlema (kõige parempoolsem) Kui pool tundi jahtub, siis jälle kõik normis. Olen käinud mitmeid kordi diagnostikas ja see näitab viga kasti küljes asuval käikude lugejal. Soetasin kasutatud lüliti ja sama jama, lõpuks tellisin uue ja see toimis paar nädalat hästi. Muidugi ei käinud ka tipptunnil linnas. Täna sattusin aga just kõige halvamal ajal linna ja mootori temp. tõusis aeg-ajalt suht kõrgeks (hakkas tööle jahutus ventikas ehk siis temp. näitas veidi üle saja kraadi). Kast lülitas ka neljanda normaalselt sisse, kuid kui oli vaja uuesti alla vahetada, siis pani jälle kasti turvasse.
Nüüd mõistus otsas. Kas keegi targem oskab öelda milles probleem või on ise sama jamaga kokku puutunud.
Oleksin väga tänulik, kui saaksin aimu, kustkohast viga otsida.
(03-10-2013, 06:30 PM)JüriS Kirjutas: [ -> ]Olen selle veaga nüüd maadelnud juba pool aastat, asi järgmine
Kast vahetab käike normaalselt aga kui ilmad palavad või tipptunnil linnas liigelda, siis momendil kui peaks lülitama neljanda lööb kasti turvareziimi ja armatuuril hakkab tuluke ka põlema (kõige parempoolsem) Kui pool tundi jahtub, siis jälle kõik normis. Olen käinud mitmeid kordi diagnostikas ja see näitab viga kasti küljes asuval käikude lugejal. Soetasin kasutatud lüliti ja sama jama, lõpuks tellisin uue ja see toimis paar nädalat hästi. Muidugi ei käinud ka tipptunnil linnas. Täna sattusin aga just kõige halvamal ajal linna ja mootori temp. tõusis aeg-ajalt suht kõrgeks (hakkas tööle jahutus ventikas ehk siis temp. näitas veidi üle saja kraadi). Kast lülitas ka neljanda normaalselt sisse, kuid kui oli vaja uuesti alla vahetada, siis pani jälle kasti turvasse.
Nüüd mõistus otsas. Kas keegi targem oskab öelda milles probleem või on ise sama jamaga kokku puutunud.
Oleksin väga tänulik, kui saaksin aimu, kustkohast viga otsida.
kas kõik on kuiv,kuskilt ei leki,ehk on õli vähe sees...sest kast vajab ka jahutust ju,kui õli liiga vähe siis see kogus ei suuda kasti piisavalt jahutada ja vb seepärast viskab kuumaga avarii reziimi.
Kõik on kuiv ja õli värske ning seda on piisavalt. Arvasin ka ise, et asi jahutuses, nüüdseks peal uus radikas, samuti teine temp. andur, mis lülitab jahutusventika madalama temperatuuriga taha.
Kahjuks külmade ilmadega ei saa tulemust kontrollida (või saab?), pean suve ära ootama ja siis ummikus istudes lootma, et tehtud asjadest ka kasu oli.

Jüri