Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Sinine kütus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kas keegi oskab midagi tarka selle kohta öelda?Mulle öeldi, et põhimõtteliselt sama mis tavaline diiselgi, ainult, et CO on suurem kui diislil ja mootorile ei pidanud liiga tegema?!Keegi oskab vastupidist väita?
HotPapa Kirjutas:Kas keegi oskab midagi tarka selle kohta öelda?Mulle öeldi, et põhimõtteliselt sama mis tavaline diiselgi, ainult, et CO on suurem kui diislil ja mootorile ei pidanud liiga tegema?!Keegi oskab vastupidist väita?

Mingit vahet ei ole, sinine on lihtsalt värvaine sees, et see ära tunda. Küte, nagu küte ikka tihtipeale isegi puhtam, kui lambidiisel.

Aga lihtsalt 18 K võib sellega sõidu eest trahvi saada
selge, tänud.
2 Indrek - esimenetrahv peab olema 3,5 ju? Või see on vana info? ))
Aleks Kirjutas:2 Indrek - esimenetrahv peab olema 3,5 ju? Või see on vana info? ))


Ykski seadus ei määratle ja pole ka kunagi seda teinud, kui suur esimene trahv olla võib. Eks kindlasti ka arvestatakse kergendavaid asjaolusid, kuid siiski võivad ka esimese korraga 18 k välja kirjutada
Parem küsida kasutaja aivark käest. Ta teab sellest rohkem. Üldiselt, kui ei hakka tõmblema saad miinimumi. Aga jah, võib 18k saada, aga loodame, et mitte kellegiga seda ei juhtu Wink Sorry OT eest..
Aleks Kirjutas:Parem küsida kasutaja aivark käest. Ta teab sellest rohkem. Üldiselt, kui ei hakka tõmblema saad miinimumi. Aga jah, võib 18k saada, aga loodame, et mitte kellegiga seda ei juhtu Wink Sorry OT eest..

Ei ole vaja kellegi käest kysida, seadust tuleb lugeda. Üldjuhul sinise kytte kasutamise eest pole veel keegi miinimumi saanud - tavaliselt sinna 6 k kanti tuleb alati, isegi rohkem
Sinine kütus on palju puhtam kui tavaline kütus sellel lihtsal põhjusel et teda ei solgita! Ja mootorile ei tee ta küll midagi halba. Kasutan sinist selle algus aastaist uutel traktoritel ja kombainidel. Aga jah sõiduautos kasutamine võib kalliks minna. Kuigi osad rekkamehed kasutavad seda ja ütlevad et võivad aastas kaks korda trahvi maksta ikkagi on plussis, kuna kogused on suured.
aga kas salapaagi olemasolu ka kontrollitakse?
Kas keegi ei ole kuulnud kusagilt, et sinine kütus ära kaob? Endal jäi selline (võibolla vale) informatsioon kusagilt kõrvu, et põllumeestele hakatakse kütuseraha kuidagi kompenseerima ja sinine kütus kaob üldse... Kuigi jah, kuidas ja kas selline süsteem toimima hakkab, ei kujuta ette.


EDIT: salapaaki vist tavaliikluses ei kontrollita, küll aga on mul võetud otse kapoti alt seda naftat, mitte pole paagist välja tõmmatud. Seega, kui sõidad sinisega, mis tuleb kusagilt teisest paagist, peaksid ikkagi vahele jääma.

Ja veel: diislitega see nii hull pole, aga tean ühte oma sõpra, kes hakkas oma bensumootori peal Mäkaiverit harrastama ning auto maha põletas. Modifitseeris kütusesüsteemi või mida ta seal õieti tegigi...
[quote=imre16]
Kas keegi ei ole kuulnud kusagilt, et sinine kütus ära kaob? Endal jäi selline (võibolla vale) informatsioon kusagilt kõrvu, et põllumeestele hakatakse kütuseraha kuidagi kompenseerima ja sinine kütus kaob üldse... Kuigi jah, kuidas ja kas selline süsteem toimima hakkab, ei kujuta ette.

See jutt käib juba ammu, kuid keegi ei tea millal täpselt ära kaob. Esialgne jutt oli et, ostu tõestavate dokumentide(kütuse tsekkide) alusel kompenseeritakse teatud osa.

EDIT: salapaaki vist tavaliikluses ei kontrollita, küll aga on mul võetud otse kapoti alt seda naftat, mitte pole paagist välja tõmmatud. Seega, kui sõidad sinisega, mis tuleb kusagilt teisest paagist, peaksid ikkagi vahele jääma.

Kahtluse korral on neil õigus võtta otse kütte süsteemist nii, et salapaak ka ei aita!:confusedangry:
just siin tulebki see faktor, et need kes tahavad mingit hullu kasumist saada, panevad igast 10 ainet juurde, et saada tavalise diisli värv ja muuta muid näitajaid.
HotPapa Kirjutas:just siin tulebki see faktor, et need kes tahavad mingit hullu kasumist saada, panevad igast 10 ainet juurde, et saada tavalise diisli värv ja muuta muid näitajaid.


Mina tean ainult ühte moodust- happega puhtaks pesemist.

Kuigi, ma ei hiilga oma keemiaalaste teadmistega ka. Aga see "pestud" kütus on mootorile seda hävituslikum. Ja kui tehakse test, siis ei aita see valge kütusevärv ka mitte, test näitab ikka ära, kui palju igal tankimisel Eesti riiki toetad.
Olen kuulnud sellist asja, et mujal maailmas pidavat kontrollima keelatud kütuse kasutamist summuti kaudu. Et siis pannakse andur külge nagu ülevaatusel ja näitab kohe ära kas õige või vale kütus!
eeldan et see peaks seisnema sellel et see värvaine vms. ei põle küttesüsteemis ära ja see andur reageerib sellele ainele
imre16 Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:just siin tulebki see faktor, et need kes tahavad mingit hullu kasumist saada, panevad igast 10 ainet juurde, et saada tavalise diisli värv ja muuta muid näitajaid.


Mina tean ainult ühte moodust- happega puhtaks pesemist.

Kuigi, ma ei hiilga oma keemiaalaste teadmistega ka. Aga see "pestud" kütus on mootorile seda hävituslikum. Ja kui tehakse test, siis ei aita see valge kütusevärv ka mitte, test näitab ikka ära, kui palju igal tankimisel Eesti riiki toetad.

Hape võtab selle värvi sealt välja küll ja seejärel neutraliseeritakse hape miski leelisega. Paraku ei suuda kütusesolkijad grammi täpsusega seda hapet ja leelist seal mõõta ja seega jääb see kütus siis kas liialt happeline või liialt leelisene. Peale keemilist protseduuri aetakse see kütus veel läbi söefiltrite, millest võib jääda hiljem paaki/filtritesse must sete. Tulemusena siis solkkütus, mis on kahjulik toitesüsteemile ja kogu mootorile, pane sinna kasvõi 20 ainet sisse. Kasumit teenivad sellega siiski ainult need kütusefirmad, kes kerge kütteõli maale toovad (piiril punaseks värvimise kohustus), sellest siis värvi eemaldavad ja diislikütuse pähe maha müüvad. Tarbija jääb ikka lõppkokkuvõttes kahjumisse.
Poolkogemata juhtunud katse tulemusena selgus, et klaaspurgis ja päikesepaistel pleekis see punane värvaine ühe päevaga kütusest välja.
Andres65 Kirjutas:
imre16 Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:just siin tulebki see faktor, et need kes tahavad mingit hullu kasumist saada, panevad igast 10 ainet juurde, et saada tavalise diisli värv ja muuta muid näitajaid.


Mina tean ainult ühte moodust- happega puhtaks pesemist.

Kuigi, ma ei hiilga oma keemiaalaste teadmistega ka. Aga see "pestud" kütus on mootorile seda hävituslikum. Ja kui tehakse test, siis ei aita see valge kütusevärv ka mitte, test näitab ikka ära, kui palju igal tankimisel Eesti riiki toetad.

Hape võtab selle värvi sealt välja küll ja seejärel neutraliseeritakse hape miski leelisega. Paraku ei suuda kütusesolkijad grammi täpsusega seda hapet ja leelist seal mõõta ja seega jääb see kütus siis kas liialt happeline või liialt leelisene. Peale keemilist protseduuri aetakse see kütus veel läbi söefiltrite, millest võib jääda hiljem paaki/filtritesse must sete. Tulemusena siis solkkütus, mis on kahjulik toitesüsteemile ja kogu mootorile, pane sinna kasvõi 20 ainet sisse. Kasumit teenivad sellega siiski ainult need kütusefirmad, kes kerge kütteõli maale toovad (piiril punaseks värvimise kohustus), sellest siis värvi eemaldavad ja diislikütuse pähe maha müüvad. Tarbija jääb ikka lõppkokkuvõttes kahjumisse.
Poolkogemata juhtunud katse tulemusena selgus, et klaaspurgis ja päikesepaistel pleekis see punane värvaine ühe päevaga kütusest välja.
Seega võib ju UV lambi visata paakiConfusedilly:
Ei saa mina aru solkimisest. Ok kui firma traktor siis tuld. Aga oma masinat lõhkuda???
Ega kütust omale pesta, eks ikka müügiks kasu saamise eesmärgil.Ma ei tahaks seda happelist mitte traktorissegi panna , rääkimatta autost.Ma väga loodan et Nestest pestud kütust ei müüda.
Täna just tuli jutux kuidas üks mehhanik oli autolt katkist paaki alt ära võtnud, kuid paak ei olnud päris tühjax sõidetud ning ta sai selle käigus kütust kaela. Kütus aga oli happeline ning vaene mees kaotas elu. Pidi Eesti pinnal tõestisündinud lugu olema. Nii et kui kunagi vaja kütust paagist välja imeda mõelge tõsiselt järele mis solki te oma suhu võite tõmmata.
Werewolf Kirjutas:Täna just tuli jutux kuidas üks mehhanik oli autolt katkist paaki alt ära võtnud, kuid paak ei olnud päris tühjax sõidetud ning ta sai selle käigus kütust kaela. Kütus aga oli happeline ning vaene mees kaotas elu. Pidi Eesti pinnal tõestisündinud lugu olema. Nii et kui kunagi vaja kütust paagist välja imeda mõelge tõsiselt järele mis solki te oma suhu võite tõmmata.

jah oli kyll selline lugu paar aastat tagasi. Mingi onkel hakkas oma lasnamäe garaasiboksis autot lappima. Aga suri vist mingite väävli vms aurude kätte, mis kanali täitsid. Mitte otseselt happe kätte.
Lehti: 1 2