Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C220 (W203) turbo jamab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kasutan autot suhteliselt regulaarselt, aga üks hetk läks mootori tuli põlema ja pöörded enam ei tõusnud. Harva juhtub, kui laseb pöördeid jälle lasta, aga sedi punktist A kuni punktini B ja üldjuhul järgmisel sõidul seda rõõmu pole.

Sai esinduses käidud. Öeldi, et nemad turbot ei paranda vaid saavad ainult uue paigaldada. Ütlesid, et Rakveres on üks töökoda, mis tegeleb Turbode parandamisega.

Googeldades leidsin, et C220 puhul on seda probleemi teistelgi ette tulnud ja tegemist vist võib väikse asjaga olla (wastegate stuck vm).

Kas kellelegi on sellist asja ette juhtunud ja kuidas käitunud on?
Kui autodest väga ise ei tunne siis on Tallinnas 2 head kohta, kuhu võid selliste probleemidega pöörduda (mõlemad tegelevad MB-dega). Lesven ja Hort Auto on kõige pädevamad kohad.
(17-09-2013, 08:44 PM)Princeps Kirjutas: [ -> ]Kasutan autot suhteliselt regulaarselt, aga üks hetk läks mootori tuli põlema ja pöörded enam ei tõusnud. Harva juhtub, kui laseb pöördeid jälle lasta, aga sedi punktist A kuni punktini B ja üldjuhul järgmisel sõidul seda rõõmu pole.

Sai esinduses käidud. Öeldi, et nemad turbot ei paranda vaid saavad ainult uue paigaldada. Ütlesid, et Rakveres on üks töökoda, mis tegeleb Turbode parandamisega.

Googeldades leidsin, et C220 puhul on seda probleemi teistelgi ette tulnud ja tegemist vist võib väikse asjaga olla (wastegate stuck vm).

Kas kellelegi on sellist asja ette juhtunud ja kuidas käitunud on?

Loe kasutaja Kupskin teemasid. Temal perioodiliselt turbo jupsib... Seal on natuke püütud suunata...Icon_rolleyes
Teatud asju oleme nende turbode puhul teinud, aga turbosid me ise maha ei monteeri.
kahjurõõm pidi kõige suurem olema UnibrowUnibrowUnibrow ma polegi ainus kelle ajusi turbo koinis Big Grin
kui kõrgele ta sul need pöörded laseb kas 3000 venitab välja ? kui aus olla siis mul endal olemas komplekt töötavaid andureid, mis mul ehku peale ära vahetati Big Grin minu õnnetus oli vigane klemm ja maksis mulle kokku ca 500€ (andurid+ diagnostika jne). seega kontrolli kaablid esma-järjekorras üle ! loodan et testrit käsitleda oskad Eusa_whistleEusa_whistle
3000 ongi see arv milleni ta välja venitab, sealt edasi ei lähe. Kui aus olla, siis jälgisin välismaa foorumi väikseid soovitusi ja üritasin sõitu rahulikult alustada (muidu jalg ikka sutsu raskem) ja viimased korrad on turbo töötanud, aga pole veel pikalt proovinud. Homme tuleb Tartu-Tallinn sõit ette, vaatab kuidas veab ja pärast seda tegelt oli plaanis Lesvenis kontroll teha. Igatahes praegu on turbo töötanud ja peale paari korda kustus tuli ka ära. Eeldan, et viga oli ikkagi selles imelise klapis, mis seal peaks paiknema (wastegate?), aga ma muidugi olen kõige vähem pädevam inimene seda ennustust tegema.
Inimene - turbo töötab Sul kogu aeg. Lihtsalt auto läheb enda kaitseks avariirežiimi, et koju longata.

Põhjusi selleks võib olla paljuCrybaby Ning üks totramaid on just Kupskini autot vaevanud kontaktiprobleem.
Meil põhjustas sama jama õhukulu lugeja. Meelitades sai sõita aga kui vähe rohkem vajutasid siis oli avariis.

E: ehk diagnostist ei pääse, spekuleerida on suht raske nagu v6sa juba mainis.
kui rahakott kannataqb siis vaheta ära :
1. õhukululugeja
2. vaakumimoodul, mis tõstab turbsi siibrit kood :0005450527
3, vaakummoodul ( mida teeb ei tea) 0005450427
4. on seal radika all 1 andur veel , krt nime ie mäleta
aga õhukululugeja on nendest kõige kallim ja see sul tuleks esimesena vahetada.
Ja kui sa nyyd oled need andurid kõik ära vahetanud ja summa kokku löönud siis usu mind sul oleks tulnud odavam minna diagnosti ja lasta vaadata mis andur täpselt läbi oli Big Grin
edu
Olgu. Well suured tänud kogu info eest. Ma pean nentima, et siinne foorum on päris abivalmis. Ma läksin seda teedpidi, et viisin Lesvenisse. Turbo "paranes" mul küll vahepeal. Sain sõita terve Tartu-Tallinn maantee läbi vaid 3 restardiga autole, mis ei tundunud küll hea mõte (Aga katsu sõita mersuga ilma peenestamata terve maantee Sad), sest eks avarii reziimil on ka mingi põhjus taga ja sellele sain ka Lesvenist kinnitust, et ei tasu neid taaskäivitusi teha. Igatahes mingi tore jubin seal vahel jamab, nimi ei jäänud meelde. Jätsin siis praegu auto Lesvenisse ja vaatab, mis edasi saab.

Esindus oleks võinud olla piisavalt tore ja mulle öelda ära, milles viga oli, et ei oleks vb uuesti pidanud diagnosti tegema Lesvenis, aga noh, võibolla nad oleksid niikuinii teinud.
kui sa maksid diagnosti eest siis oleks sa pidanud saama sealt ka paberi tulemustega . Mina käisin Tartu silberis ja sain diagnosti paberid kaasa ja öeldi ka see väidetav viga ära (mis osutus ainult tyhiseks oletuseks)
No väga armas neist siis, sest ma sain ainult arve silla regulli eest... Mille pärast ma muidugi nende poole ei pöördunud.
(23-09-2013, 02:44 PM)Princeps Kirjutas: [ -> ]No väga armas neist siis, sest ma sain ainult arve silla regulli eest... Mille pärast ma muidugi nende poole ei pöördunud.
see kalllim teenus mu meelest Big Grin aa nu jah kapitalism Big Grin
Auto on nüüd õnnelikult käes ja sai ka Tartu-Tallinn maantee läbitud. Remont läks 78€, aga kuna ma ise autol järgi ei käinud, siis ei saanudki teada, mis otseselt viga oli.
Hea, et korras.Thumbsup
Halb, et viga hämaraks jäi. Taas kord üks lõputa abikarje...Confused

(23-09-2013, 09:05 AM)Princeps Kirjutas: [ -> ]...Aga katsu sõita mersuga ilma peenestamata terve maantee Sad

Teisi ohtu seades mööda paarutades võidad mõned minutid. On need riski väärt?
Ohutult möödudes pole peenestada vaja.Eusa_snooty