Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ML 320cdi 2007 õlileke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, kas targemad oskavad õelda, mis auk see on ? http://www.nordicmotorcenter.se/addshop/...__norm.jpg Asub see auk pildil sõnadeCenter AB vahel, r-tähest kohe paremal. Häda selles, et sealt august tuleb õli, keeret aga seal pole, et mingi punn eest kadunud võiks olla ... . Mootori kood on om642.
Arvatavasti vaja õlijahuti tihendid ära vahetada. Aga see on päris suur töö, jahuti asub V-keskel; vahetuseks vaja eemaldada: turbo, sisselaskekollektorid, EGR-ga seotud osad, õhutorud jne.

[Pilt: 78729-Ol-undicht-am-Getriebe.-Motor-Olku...-leak..jpg]
Hmm, ei saa mitte aru, mis tihendid vaja vahetada, eriti neid mis asuvad mootori peal, kahe silindrirea vahel. Õlileke on mootori vasakul küljel, ploki allääres olevast avast. Või on see mingi äravooluava, mis laseb üleval pool lekkiva õli kuskilt mootori küljepealt välja, et v-keskel basseini ei tekiks ?
(14-09-2013, 08:26 PM)rewo Kirjutas: [ -> ]Hmm, ei saa mitte aru, mis tihendid vaja vahetada, eriti neid mis asuvad mootori peal, kahe silindrirea vahel. Õlileke on mootori vasakul küljel, ploki allääres olevast avast. Või on see mingi äravooluava, mis laseb üleval pool lekkiva õli kuskilt mootori küljepealt välja, et v-keskel basseini ei tekiks ?

see on vist jah nö. drenaaz. Pole küll uurinud aga äkki turbo eest näeb taskulambiga kui õline seal all on. Tööd läheb selle kõige jaoks kindlasti rohkem kui päev. Ning siis peaks juba puhastama ka kollektorid ja egr-torud.

https://plus.google.com/photos/110006420...1113808401
Turbo oranž tihend ikka peab? Tihti lekib sealt.
Eks näis, teisipäeva õhtul tuuakse auto minu juurde, hakkan lahti võtma, kõik mis vähegi vahetust vajab, ilmselt ka vahetusse läheb.
Tegelikult üliäge mootor saksalastel välja mõeldud, lekkis ka ülemise karteripõhja vahelt, selleks et karteripõhi kätte saada, selleks tuleb ka käigukast ja hooratas eemaldada, sest kolm polti on sinna taha peidetud.
(15-09-2013, 11:29 AM)marek Kirjutas: [ -> ]Turbo oranž tihend ikka peab? Tihti lekib sealt.

Ja tihti (eriti kui kogemusi vajakka) pannakse see halvasti tagasi ja hakkab uuesti lekkima. See õli omakorda viib all asuva elektrimootori õhtale.
Ehh, ei saa soome keelest mütsigi aru, google tõlge oli veel arusaamatum ... .
Inglise keelde tõgi!
Nii, asi laiali kakutud, õlijahuti ujus lausa õli sees, ehk siis tühi töö ei olnud Eusa_angel. Uued tihendid, hulgaliselt pesemist ja kokku tagasi. Mis oransist turbo tihendist siin ennist juttu oli ? Kas see, mis asub õhupuhastitest turbosse mineva toru turbopoolse otsa vahel, nagu vaherõngas? Kui jah, siis see oli ilusti kuiv.
Selline küsimus ka, et kas see on normaalne, et ühe poole sisselaske kollektor on seest puhas, teine aga tahma ja nõgi täis, lausa nii, et ava on pea neljandik väiksem? Puhtaks teen nagunii, aga mis seda põhjustab?
(18-09-2013, 03:28 PM)rewo Kirjutas: [ -> ]...
Puhtaks teen nagunii, aga mis seda põhjustab?

EGR. Lõiv, mida pead maksma puhtama õhu nimel. Õnneks saab sellest lahti, kui natuke näperdada.
No nii, auto on nüüd nädalapäevad valu saanud, ei mingeid õlilekkeid enam. Karterituulutusest oli veidi õli sisselaskesse puhunud, aga mitte nimetamisväärselt.
Masendav tegelikult, kahe tihendi (õlijahuti) vahetuseks kaks õhtut tööd ... .