Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem S124 tagumiste nivoodega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis probleem järgmine: raputab krt neerud välja!
Ehk siis kui sõita treppis teel, taguots sõna otseses mõttes põrkab. Oleks amordid peetis, ujuks ja vetruks sujuvalt läbi. Seisma jäädes ja käru konksul hüpates on ka näha, kuidas taguots hüppab, mitte ei vetru sujuvalt võrrelduna esiotsaga.
Vahetatud sai nivoosüsteemis paunad - tulemus null.

On kellelgi äkki mingit ideed, kust võiks viga olla, või lõhnab tõesti amortide vahetusele?
Siis peaks su autol ka taguots max kõrgusel olema.
Omal kunagi lõi august läbi sõites selle hoovakese stabi(mängu)-varda peal vale nurga peale ja amordid said kogu aeg surve järgi - ühesõnaga auto vetrus rehvide peal.Oi kui tore oli sõita
Kas amordid on lõpuni väljas?

Regulaator lekib sissepoole?
Varras kõver/lahti?

Kas vardast allalastes ikka tuleb allapoole?

Iseenest võiks sellist asja põhjustada ka tagasivoolu ummistumine...

Heinar Kirjutas:Siis peaks su autol ka taguots max kõrgusel olema.
Omal kunagi lõi august läbi sõites selle hoovakese stabi(mängu)-varda peal vale nurga peale ja amordid said kogu aeg surve järgi - ühesõnaga auto vetrus rehvide peal.Oi kui tore oli sõita

Hakkab tulema :hump:

Taguots on suts kõrgel jah. Ja pmtselt võib vast öelda küll, et vetrub rehvide peal.
Aga täpsusta palun, ei saanud sellest "hoovakese stabi(mängu)-varda peal vale nurga peale" hästi aru - et siis stabikavarda või nivoo kõrkuse regullimise hoova?
v6sa Kirjutas:Kas amordid on lõpuni väljas?

Regulaator lekib sissepoole?
Varras kõver/lahti?

Kas vardast allalastes ikka tuleb allapoole?

Iseenest võiks sellist asja põhjustada ka tagasivoolu ummistumine...


Vardast üles regullides läheb ülespoole, aga alla regullides ei muutunud eriti miskit. Varras suht pikaks regullitud, aga tagumik ikka uppis.

Kuidas aru saada, et regulaator lekib sissepoole?
Kui reguleerimine tulemust ei anna, siis vast midagi kas jagaja või tagasivooluga.

123 kinnitub reguleeritav varras läbi hoova stabikavarda külge(kust saab info auto kere kõrguse kohta).Selle hoova kinnitumine varda külge on u-poldiga ja see kinnitus mul nihkuski vale nurga alla ja avaski jagaja jäädavalt.
Heinar Kirjutas:Kui reguleerimine tulemust ei anna, siis vast midagi kas jagaja või tagasivooluga.

123 kinnitub reguleeritav varras läbi hoova stabikavarda külge(kust saab info auto kere kõrguse kohta).Selle hoova kinnitumine varda külge on u-poldiga ja see kinnitus mul nihkuski vale nurga alla ja avaski jagaja jäädavalt.


Nii, selles see viga oligi ja reguleerimine siiski andis tulemuse ja sain taguotsa ilusti alla tagasi ja täitsa hea sõita kohe :hump:
Ehk siis kokkuvõtteks - tänud "mõtteavalduste" eest, ise poleks selle peale tulnudgi.
Ainult krt ma ei mõista, mis ime pärast peale "paunade" vahetust vahetaja selle tagumiku ikka ülemisse asendisse jättis? Ilmselt Küsimus jääbki õhku rippuma.