Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 1983 aasta 380SEC puhuri mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure järgmine, kui salongis keeran nupust puhuri tööle siis esiklaas hakkab kohe uduseks minema. Külma ja isegi jahedat õhku ei puhu autost üldse.
Oskab keegi aidata, et millest võib see tuleneda, kas salongi filter võib põhjus olla?

Salongifilter tundub see vägagi tõene põhjus olema, kui sellel autol see üldse olemas.
Kas I põlve kuuel salongiõhu filtrit üleüldse oli? Kuigi välistada ei saa. Rolz, kas oli? Ning kui oli, siis kus paikneb?

Kas õhu liikumine on puhuri erinevates astemetes tuntavalt erinev?

Ega jahutusvedelikku kao? Mattide all magusat niiskust ei ole?
Ei olnud mingit filtrit üldse W126-l, ei I ega II generatsioonil. Ju siis oli tollal õhk palju puhtam, et ei peetud selle olemasolu vajalikuks veel Smile
Suure tõenäosusega on salongiradika tosoolileke (kuigi kuutel seda tihti ei juhtu) või jookseb kuskil vesi salongi, vaata oma matid üle ja pilt selge.
Juhipoolne tagumise istme jalaalune oli niiske eelmine nädalalõpp. Peale seda pole ma puhureid tööle pannud. Hommikuti autosse istudes on öö jahedust veel tunda, ning tööle sõites ei piisa ainult istmesoojenduse soojusest.
Mis lahendust oskate soovitada?
(12-09-2013, 09:47 PM)sabbath Kirjutas: [ -> ]Juhipoolne tagumise istme jalaalune oli niiske eelmine nädalalõpp.
...

Magus? Siis on tosool ehk lekib radikas.
Maitseta? Siis on kas kondens või leke väljast - vaata üle äravoolud ja kontrolli roosteaukude puudumist akende ümbruses. kui on katuseluuk, siis tuvasta ka selle äravooude toimivus.

Lihtne, kuid aeganõudev.
(11-09-2013, 06:49 PM)sabbath Kirjutas: [ -> ]Külma ja isegi jahedat õhku ei puhu autost üldse.

Siis magnetklapid ei funka nähtavasti ja kütab kogu aeg täie soojaga.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...gnetklapid

Aga udu on ikka mingi vedeliku teema.