Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: armatuuri valgustus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt probleem selles, et keskkonsoolis ei põle ükski pirn ja samuti ei põle ka el. akende lülitid. kontrollisin pirne ja kõik olid terved. kas kellegil on esinenud sama probleemi? Äkki on kuskil mingi kaitse või või midagi.
Ehk oskate aidata????

tänud ette
black230ce Kirjutas:nimelt probleem selles, et keskkonsoolis ei põle ükski pirn ja samuti ei põle ka el. akende lülitid. kontrollisin pirne ja kõik olid terved. kas kellegil on esinenud sama probleemi? Äkki on kuskil mingi kaitse või või midagi.
Ehk oskate aidata????

tänud ette

alustaks äkki autost?
õige jah! nagu nimestki näha siis 230ce 1988a manuaal
ma nyyyd ei tea aga minu w123 ei polenud ka keskkonsoolis ykski pirn,kuigi pirnid olid korras,votsin siis kellademangu armatuurist valja ja seal oli yks voolujuhe katki ja kui selle ara parandasin hakkasid tuled polema nii kellade juures kui ka keskkonsoolis...
Kruti seda valguse regullimise potekat armatuuris, võib hakata tööle. Kui abi pole, siis leiad juhendi Remondime ise osast siin foorumis.
tänan soovituste eest!
jama vb olla ka armatuuri taga oleva pistikuga mul endal sama jama.
ümmargune pistik seal on 15 juhet-äkki keegi oskab ka järjestust öelda?
mul ka nimelt sarnane jama, lasin kogemata puhurinupu valguse juhtme keresse, kõik pime, vahetasin kaitsme ära aga endiselt pime, huvitav milles jama?
kas see valguse regullimise potekat armatuuris reguleerib ka pliidinuppude valgust või ainult kellade taustvalgust?
Mul ei reageeri miski kõik jummala pimeSmile
Valguse reguleerimise reostaat reguleerib kõike - armatuur, keskkonsool ja ka el. akende nupud. Nii on vähemalt 123'el.
Endal oli ka kõik pime algul. Kuigi kõik pirnid olid läbi ei aidanud nende vahetus neid põlema saada. Peale reostaadi vahetust hakkasid kõik põlema. W123'el saab selle reostaadi hädapärast vahetada ka armatuuri alt, kui kate eemaldatud, aga mugavam oleks kindlasti kellade plokk välja võtta.
Mõnikord aitab reostaadi nupu logistamine ka, ei saa vahest korralikku ühendust.
mul on nii et kellade taust põleb ja reageerib poteka keeramisela aga kõik ülejäänud on pime.
Siis vaata juhtmed üle.
ma tirisin nüüd ka kellad maha
aga ei näinud seal midagi mäda olevat,
huvitav, mille ta siis veel maha võis põletada?
Kontrolli kelladeplokis "radasid".