Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 e270cdi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Probleem siis järgmine turbo teeb kuidagi liiga kõva vilet
tühikäigul ei ole kuulda aga umbes 1200-1500 pöörde juures käib nagu reaktiivmootor(nagu keegi vilistaks kapoti all) hiljem on vakka.Võllil pikilõtku ei tuvastanud väike ristilõtk oli olemas.Cooleris ja torustikus lekkeid ka ei leidnud.Turbo seest ka natuke õline.Äkki keegi oskab vihjeid anda milles võib probleem olla,,kohe uut turbot ostma ei hakkaks
(31-07-2013, 10:27 PM)laokunn Kirjutas: [ -> ]Tere. Probleem siis järgmine turbo teeb kuidagi liiga kõva vilet
tühikäigul ei ole kuulda aga umbes 1200-1500 pöörde juures käib nagu reaktiivmootor(nagu keegi vilistaks kapoti all) hiljem on vakka.Võllil pikilõtku ei tuvastanud väike ristilõtk oli olemas.Cooleris ja torustikus lekkeid ka ei leidnud.Turbo seest ka natuke õline.Äkki keegi oskab vihjeid anda milles võib probleem olla,,kohe uut turbot ostma ei hakkaks


vaata katalüsaator üle.....
(31-07-2013, 10:27 PM)laokunn Kirjutas: [ -> ]Tere. Probleem siis järgmine turbo teeb kuidagi liiga kõva vilet
tühikäigul ei ole kuulda aga umbes 1200-1500 pöörde juures käib nagu reaktiivmootor(nagu keegi vilistaks kapoti all) hiljem on vakka.Võllil pikilõtku ei tuvastanud väike ristilõtk oli olemas.Cooleris ja torustikus lekkeid ka ei leidnud.Turbo seest ka natuke õline.Äkki keegi oskab vihjeid anda milles võib probleem olla,,kohe uut turbot ostma ei hakkaks


Millest kindel arvamine, et vilistajaks on turbo? Mitte umbes katt ega mõni kiivas rihmaratasIcon_rolleyes
Endal täpselt sama mootor ja sama mure millele pole ka ise lahendust leidnud,arvasin ka et turbo,sai pikalt sõidetud avariireziimis,peale seda hakkas vilistama.