Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vito 2,3td 72 kw pumba leke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt siis nende torude vahelt lekib,mis lähevad pihustitesse,sealt hammasvöö seibide vahelt tuleb,pumba pealt...kas seal all on mingi tihend nendel või mis moodi selle lekke peatada saaks,kas oleks võimalik neid kodus vahetada?need vist keeratavad sealt välja ja siis stoperdatud nende seibidega,sealt vist regullitakse siis kütte kogust või survet?
et mõtlen et kui ära märkida ja välja keerates üle lugeda ringid siis pm saaks vist vahetada,aga kas kuskil sinna tihendeid ka müüakse?

siin ka pilt
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/40...9ffdd0.jpg

või oskab keegi mingit head alternatiivi pakkuda?
igasugune abi teretulnud.
Konkreetset pumpa ma lahti võtnud ei ole, kuid reeglina on ridapumba stutsi all vaid tihend vastavas soones. Lahti võtmiseks on vaja erivõtit ja puhtusepidamise oskust.

Stutsi all on surveklapp, mida ei tohi ära kaotada ega prahti täis ajada!

KSPd reguleeritakse mujaltWink
Dieselmeken video.
http://www.youtube.com/watch?v=-SW1dRGpHPU
Loodan et sellest on abi ...
Tegin masinaga avarii ja sai sinna vastu kütuse torusid pihta radika plastikutega,peale seda hakkaski lekkima...kuid jah,seal all vask seibid,siis selge ka miks lekib...nagu videost nägin siis pole asi ültse nii hull kui arvasin,vaja vaid võtit mis sinna otsa istuks ja moment võtit kah...need seal peal mis hambas on,need lihtsalt stopperid,arvasin et sealt regullitakse midagi.oskab ehk keegi öelda mis jõuga see asi peab kinni keeratama?videos küll ei saand aru...

leidsin ka how to kuidas see asi kõik ära teha
http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/46...leaks.html

ainuke jama nüüd et varuosi ja special tool-i vaja Big Grin
(13-08-2013, 12:30 AM)marco505 Kirjutas: [ -> ]Tegin masinaga avarii ja sai sinna vastu kütuse torusid pihta radika plastikutega,peale seda hakkaski lekkima...kuid jah,seal all vask seibid,siis selge ka miks lekib...nagu videost nägin siis pole asi üldse nii hull kui arvasin,vaja vaid võtit mis sinna otsa istuks ja moment võtit kah...need seal peal mis hambas on,need lihtsalt stopperid,arvasin et sealt regullitakse midagi.oskab ehk keegi öelda mis jõuga see asi peab kinni keeratama?videos küll ei saand aru...

leidsin ka how to kuidas see asi kõik ära teha
http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/46...leaks.html

ainuke jama nüüd et varuosi ja special tool-i vaja Big Grin

Kuna see ei pea väga kõvasti kinni olema ( 35 Nm ), siis on kasutatud sedasama lukustavat seibi erivõtme tegemiseks...

Puhtus!!! on oluline - enne stutsi eemaldamist peab selle ümbrus läikima. Kui lased liivatera süsteemi, oled pihustiotsast ilma.
jah,puhtaks pean saama ennem jah,tean seda....täna sain spetsvõtme ka kätte,maksis 21 euri midagi pluss saatmine tartust.moment võtme ka ostsin ära ja tihendid samuti olemas...kui bussil värvimistöödega ühele poole saan asun asja kallale.
Niisiis eile sain asjaga ühele poole...kõigepealt tõmmasin sealt eest selle sisselaske kolle ära ja siis pihusti torud küljest...siis asusin puhastama...pidin seda veel eriti hoolikalt tegema kuna panin ise sinna mõnusalt silikooni et lõuna eestist autoga koju saaks,peale avariid.
brake cleaneriga sai päris puhtaks õnneks,traatharjaga üle ja suruõhuga üle,oligi kuiv ka kohe...muidugi kütust immitses ikka sinna igale poole,kuid vähemalt oli puhas.

Koos nende tihenditega vahetasin ka kütuse filtri ja 3 pihusti toru ära,kuna viimased said avariis veidi radikaga pihta ja olid kõverad.

Töö iseenesest lihtsamast lihtsam,et poleks arvanudki et nii kergelt selle asjaga ühele poole saab...nüüd masin käivitub poolest pöördest nagu vanasti ja mootor käib nagu paremini ka ja ei mingit leket.

seega võib teema lukku panna.
kui kellelgi spets võtit vaja,saan laenata,sobib siis boschi pumpadele,päris paljudele ma oletan siis.samas töö ei olnud eriti keerukas,et võib ka minu poole pöörduda kui ise teha ei taha,moment võti samuti olemas.asun tallinna lähedal ja ühendust võite meili teel võtta Marko.Laas.001@mail.ee.
siin eriti palju ei käi.