Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w163 probleem pidurisysteemiga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
probleem selline et hommikul sõitma minnes siis mingi kilomeetripärast hakkab armatuuris põlema punane hyyumärgiga brake tuli siis abs, ETS, bas esp. ning hakkab piiksuma. kui seisma jään jääb piikusumine järgi aga tuled põlevad kui sõitma hakkan hakkab uuesti piiksuma. kui auto välja suretan ja uuesti käima panen siis on kõik ok aga mingi ajapärast hakkab uuesti. ja nii päevas u 3-5 korda.

oskab keegi nõud anda peale diagnostikasse mineku...
(29-07-2013, 08:02 PM)taurts Kirjutas: [ -> ]...
oskab keegi nõud anda peale diagnostikasse mineku...
´
Kui Sul just endal STARi pole, siis alternatiiviks on vigase auto edasitarbimine.

Või lased STARiga auto üle kuulata ja kõrvaldad leitud vead.
(29-07-2013, 08:02 PM)taurts Kirjutas: [ -> ]probleem selline et hommikul sõitma minnes siis mingi kilomeetripärast hakkab armatuuris põlema punane hyyumärgiga brake tuli siis abs, ETS, bas esp. ning hakkab piiksuma. kui seisma jään jääb piikusumine järgi aga tuled põlevad kui sõitma hakkan hakkab uuesti piiksuma. kui auto välja suretan ja uuesti käima panen siis on kõik ok aga mingi ajapärast hakkab uuesti. ja nii päevas u 3-5 korda.

oskab keegi nõud anda peale diagnostikasse mineku...

alustuseks võid kontrollida piduri vedeliku taset,või siis käsipiduri trossisüsteemi.minul olid samad ilmingud, vaid brake tuli ei põlenud,ülejäänud aga kõik sama.probleemiks oli esimene parempoolne abs andur,mis otsustas omatahtsi hakata signaale andma.Eriti kui oli suurem põõre paremale poole.peale seda oli armatuuris kohe jõulupuu tulede sära,samuti anti korraldus ka turbole, puhkuseks.auto tuim.sama tekkis ka tihti lihtsalt maanteel sõitmisega.auto seisma,rool vasakule,paremale,süüde välja ,taaskäivitus...ja sõit kulges linnulennul.kuni järgmise korrani.......Nüüd kui abs andur vahetatud.....ei mingeid trikke.
(30-07-2013, 12:22 PM)saarlane001 Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2013, 08:02 PM)taurts Kirjutas: [ -> ]probleem selline et hommikul sõitma minnes siis mingi kilomeetripärast hakkab armatuuris põlema punane hyyumärgiga brake tuli siis abs, ETS, bas esp. ning hakkab piiksuma. kui seisma jään jääb piikusumine järgi aga tuled põlevad kui sõitma hakkan hakkab uuesti piiksuma. kui auto välja suretan ja uuesti käima panen siis on kõik ok aga mingi ajapärast hakkab uuesti. ja nii päevas u 3-5 korda.

oskab keegi nõud anda peale diagnostikasse mineku...

alustuseks võid kontrollida piduri vedeliku taset,või siis käsipiduri trossisüsteemi.minul olid samad ilmingud, vaid brake tuli ei põlenud,ülejäänud aga kõik sama.probleemiks oli esimene parempoolne abs andur,mis otsustas omatahtsi hakata signaale andma.Eriti kui oli suurem põõre paremale poole.peale seda oli armatuuris kohe jõulupuu tulede sära,samuti anti korraldus ka turbole, puhkuseks.auto tuim.sama tekkis ka tihti lihtsalt maanteel sõitmisega.auto seisma,rool vasakule,paremale,süüde välja ,taaskäivitus...ja sõit kulges linnulennul.kuni järgmise korrani.......Nüüd kui abs andur vahetatud.....ei mingeid trikke.

tere uuesti hakkas kummitama kysimus et kui sul nn turbo puhkas siis pöörded ei läinud kohapeal sul yle 3000 ? ja kui sõitsid siis vahetas käiku juba u 2300 pöörde peal?
(18-11-2013, 04:36 PM)taurts Kirjutas: [ -> ]
(30-07-2013, 12:22 PM)saarlane001 Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2013, 08:02 PM)taurts Kirjutas: [ -> ]probleem selline et hommikul sõitma minnes siis mingi kilomeetripärast hakkab armatuuris põlema punane hyyumärgiga brake tuli siis abs, ETS, bas esp. ning hakkab piiksuma. kui seisma jään jääb piikusumine järgi aga tuled põlevad kui sõitma hakkan hakkab uuesti piiksuma. kui auto välja suretan ja uuesti käima panen siis on kõik ok aga mingi ajapärast hakkab uuesti. ja nii päevas u 3-5 korda.

oskab keegi nõud anda peale diagnostikasse mineku...

alustuseks võid kontrollida piduri vedeliku taset,või siis käsipiduri trossisüsteemi.minul olid samad ilmingud, vaid brake tuli ei põlenud,ülejäänud aga kõik sama.probleemiks oli esimene parempoolne abs andur,mis otsustas omatahtsi hakata signaale andma.Eriti kui oli suurem põõre paremale poole.peale seda oli armatuuris kohe jõulupuu tulede sära,samuti anti korraldus ka turbole, puhkuseks.auto tuim.sama tekkis ka tihti lihtsalt maanteel sõitmisega.auto seisma,rool vasakule,paremale,süüde välja ,taaskäivitus...ja sõit kulges linnulennul.kuni järgmise korrani.......Nüüd kui abs andur vahetatud.....ei mingeid trikke.

tere uuesti hakkas kummitama kysimus et kui sul nn turbo puhkas siis pöörded ei läinud kohapeal sul yle 3000 ? ja kui sõitsid siis vahetas käiku juba u 2300 pöörde peal?

Käike vahetas probleemideta,nii nagu peab,lihtsalt puudus selline kiirenduse tunnetus.Avarii resiimi mootor ei läinud.Ei tea,vast arvas aju,et turbo kaasamine pole vajalik kui mittekorras abs andurist signaal puudus.Muide,nüüd peale uue anduri paigaldust hakkasid kõik süsteemid tööle.esimesel päeval lõi põlema BAS ESP lambi.Süüde välja,uuesti käima.....ja asi korras.Nii ka teisel päeval.Kolmandal päeval enam uuesti käivitamine ei aidanud.BAS ESP jäid põlema.Kahtlustasin rehve.Asi selles,et mul taga 225/75/16 ja ees 225/75/16c.Numbrite järgi sama.......aga kuna tegemist C klassi rehvi,ehk kaubiku rehviga,siis rehv oma poolteist cm kõrgem.Täna vahetasin rehvid,panin kõik neli ühesugust......ja imede ime....kõik toimib.