Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: VP37 pumba every mod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Kas on siin keegi ise seda nn.tjuuningut proovinud?
Google ja erinevad TDI foorumid ytlevad et 2 ja 3 pini vahele takisti v6i siis kuni 1kOhmine potekas.
Milliseid andmeid selline ring siis pumbale valetama peaks? Kytusekogust, mille arvelt?
Nagu näha siis tuntav j6ulisa ja hulgaliselt musta suitsu. Sellele toetudes tahaks panna ka turbo mis rohkem 6hku sisse pumbata j6uaks.
Terv.
(27-07-2013, 07:18 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]...
Milliseid andmeid selline ring siis pumbale valetama peaks? Kytusekogust, mille arvelt?
...

Nii valetad sisseimetava õhu külmemaks. Piirtakistus, kustmaalt auto avariisse läheb, on igal isendil erinev.

Soovitav on teha lülitus nii, et mootori käivitamine toimuks ilma muudetud takistita ja alles sõidul antakse lisakütust.

Ega sedasi palju juurde saa, kuid mingi viiendiku ikka.
(28-07-2013, 08:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Soovitav on teha lülitus nii, et mootori käivitamine toimuks ilma muudetud takistita ja alles sõidul antakse lisakütust.

Ega sedasi palju juurde saa, kuid mingi viiendiku ikka.


Selleks v6iks siis olla juba salongi installitud potentiometer, mida hea kruvida.
Sellega saab kyll viiendiku aga kui suurendada ka sissesurutava 6hu kogust on j6ulisa suurem ikka. 6hu kogust on lihtsam suurendada kui kyuse kogust. Ega seda VP pumpa ikka väga palju ei tuunigi.