Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mure mb ce300 coupe 1989a mootoriga 132kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mure siis selline külmast peast saan käima kui soojaks läheb hakkab pudertama ja sureb välja,peale seda enam käima ei lähe.
äkki saate aidata mind sellega
Kasuta foorumi otsingut ja sisesta sinna KE-Jet, lugemist on küllaga ja veaks võib misiganes olla. Asi võib piirduda lihtsamate asjade vahetusega, näiteks küünlajuhtmed, jagaja kaan jne.
Lisan veel, et ilmselt pead pöörduma mõne asjatundja poole. Ise on seda KE-Jeti raske remontida/reguleerida, kui teadmisi napib. Pärnus ma muidugi kedagi soovitada ei oska, võid muidugi küsida Aivari käest bussipargi territooriumil, kas ta tahab sinu mersuga tegeleda (talle mb miskipärast väga ei meeldi) või soovitab ta siis ise kedagi.
Tere

Ei ole siin pärnus jah kedagi kes seda tööd teha oskab. Ise tean et Viljandis keegi Särg ka nokitseb, kuid ega seegi suurt midagi head tee nagu aru olen saanud.

Siim
ma ka eriti mersust midagi ei tea ja seda mootorit ei oska kohe ültse näpida.
(28-07-2013, 08:25 AM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Tere

Ei ole siin pärnus jah kedagi kes seda tööd teha oskab. Ise tean et Viljandis keegi Särg ka nokitseb, kuid ega seegi suurt midagi head tee nagu aru olen saanud.

Siim

Täpsustan. Viljandis tegutsev Albert Särg on lugupeetud ja hinnatud diagnostik. Ta oskab ka KE-Jeti parandada. Iseasi, kas teemaalgataja auto on võimeline omal jalal sinna Viljandisse sõitma.

(28-07-2013, 10:58 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]...
Ta oskab ka KE-Jeti parandada. Iseasi, kas teemaalgataja auto on võimeline omal jalal sinna Viljandisse sõitma.
...

Kuidas sel Särjel suhtlemisega on? Tean mitut pädevat meest, kes tülikamad probleemid tõrjuva suhtlusviisi kasutamisega kaelast ära sokutavad...

KE-Jet ei ole raketiteadus ja selle kodusel teel diagnoosimiseks on vaja üsna vähe vahendeid. Paraku on valdav enamus pritseid lihtviisiliselt kulunud ja nende elustamiseks vajalik rahasumma käib omanikele üle jõu. Mistõttu otsitakse imelahendust superdiagnostiku näol, kes oskaks SEDA kruvi keerates auto jälle uueks muuta.

Paraku sellist kruvi ei ole...Crybaby
(28-07-2013, 09:57 AM)erx12 Kirjutas: [ -> ]ma ka eriti mersust midagi ei tea ja seda mootorit ei oska kohe üldse näpida.

Siis jäävadki üle siinviidatud Särg või Hannes Speedster OÜst (Tallinna ARKi tagahoovis).
Hoia oma autost kaugel tiakagnostikud, kes lubavad veakoodide kustutamise väel auto käima panna!
auto iseenesest sõidab aga kui välja suretad siis võib juhtuda et enam käima sa ei saa.kas võib ka see olla et ta ennast täis tõmbab?
(29-07-2013, 08:53 AM)erx12 Kirjutas: [ -> ]auto iseenesest sõidab aga kui välja suretad siis võib juhtuda et enam käima sa ei saa.kas võib ka see olla et ta ennast täis tõmbab?

Võib.
Aga tead vaheta esmalt välja süüte osad ( küünlad, juhtmed, kaan ja rootor) Võib juhtuda, et peale seda see anomaalia kaob. Kui ta sul muidu sõidab normaalselt. Oli sedasi minu Kunagisel küürakal ja sama anomaalia oli ka kunagisel 124-l. Ja nüüd olen täheldanud seda sama asja ka 126-l kuigi paar aastat tagasi sai kõik need osad välja vahetatud. Aga tundub et seismisega ikkagi kogub kuhugi niiskust ja siis suure palavusega teinekord tahab ka pikemat käiamist.
ja vahest ta tahab pikemat käiamist sada enne kui käima läheb,muidu läheb koheselt käima.
eks peab need ära vahetama.
Kuna ilmselt on tegu kas toite või süütesüsteemi veaga, siis võib alustada ka süütesüsteemist ehk vahetada küünlad, süütejuhtmed, jagaja rootor ja kaan. Mis on kokku odavam, kui näiteks uus pritsepea, aga ka need asjad maksavad midagi.

Mina ikkagi kasutaks pädeva diagnostiku abi ja ei hakkaks umbes asju vahetama.

Võsale:
Kuna ma tunnen väga paljusid diagnostikuid oma töö tõttu isiklikult, siis minuga suhtlevad nad alati viisakalt ja normaalselt s.h ka Albert Särg. Selles olen ma kindel, et ta KE-Jeti diagnoosida oskab.
kui sõidad ja lahutad siduri ära lased kaasi maha suretab enast ise välja ja nii tegi ta kolm korda järiest eile.
kütuse rõhku on ilmselt alustuseks kõige soodsam kontrollid. kui rõhk kaob siis hakkabgi pritse mingeid lollusi tegema. minu probleemid lahenesid kütuse pumba ja filtri vahetusega. kahjuks olin jõudnud juba ennem kogu süütemängu välja vahetada.

Jõudu!

Inz

kütuse filter on vahetatut enne kui ma auto ostsin,eks vaatan kütuse pumba järgi.
(06-08-2013, 09:09 PM)erx12 Kirjutas: [ -> ]kütuse filter on vahetatut enne kui ma auto ostsin,eks vaatan kütuse pumba järgi.

Sul ikka on 6-bar manomeeter olemas? Sest midagi muud seal vaadata ei ole.
jah, peale vaadates ei ütle midagi. auto võib käia ja pump uriseda aga ikka on pumba viga.
norm kütuse rõhk peaks olema 5,3 - 5,5 bar.

Inz
teema võib sulgeda kuna auto on müüdud
Ausam oleks teema lahti jätta - ilmselt on ka uus omanik peatselt siin, siis on teema kohe võttaWink
teema võin lahti jätta