Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kas keegi oskab öelda W124 tagumiste vedrude mõõtmeid ja sobivust.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui kellegil juhtub garaazis vedelema W124 2.0 tagumised vedrud, siis oleks tänulik nende mõõtude eest. Endal on auto maal ja vedrud veel all, sealt natuke paha mõõtu võtta. Vaja oleks auto tagaotsa tõsta kõrgemate vedrude abil. Siit ka küsimus.

Kas tagumised vedrud on kõigil W124- del. ühe mõõduga, või mida võimsam mootor, seda pikem või jäigem vedru taga?





.
Seda sobivust peaks vist mingi kataloogi järgi vaatama. Tagumistel ei tohiks vahet olla ,mootorist s6ltumata. Aga mine sa tea...
Ise proovisin naljaviluks selliseid jubinaid Eusa_angel
Yhe väikse diislikäraka sain maapinnast oma 10 cm k6rgemaks. Iseasi on aga see kui kaua nad seal vahel pysivad. Install on kyll lihtne- ca 2-3min ja voilaa- tulemust silmaga näha Unibrow
Ja vajadusel saab lisada ja vähendada nende arvu keerdude vahel.
kas neid vedrude vahele pandavaid jubinaid ka eestis kusagil müüakse või saab need ise millegist lihtsalt meisterdada?



.
(27-07-2013, 01:51 PM)comoon Kirjutas: [ -> ]kas neid vedrude vahele pandavaid jubinaid ka eestis kusagil müüakse või saab need ise millegist lihtsalt meisterdada?



.

Ei oska kyll myygi kohta midagi vastata aga ise meisterdada on neid väga lihtne. Tehtud on nad mingist veidi tugevamast kummist.

Mulle tuli kohe meelde, kuidas vanal heal nõukogude ajal Ziguli tagavedrude vahele tennispalle topiti, et "väsinud" vedrusid "uuendada".
See väike jubin vedru vahel võib vedru rõõmsasti pooleks lüüa.
(28-07-2013, 03:17 AM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]See väike jubin vedru vahel võib vedru rõõmsasti pooleks lüüa.

Ma panin neid jubinaid 8tk vedru kohta Unibrow
mingi 800km on juba pysinud seal.
Aga eks nad kindlasti mingid ajutised asjad ole, proovimiseks rohkem. Vaikselt ikka uurin uute sobivate vedrude saadavust.

Talvel ajutiselt selliseid junne hea kasutada kui ikka jube tahtmine lubatust veidi suuremaid papusid alla panna. V6i siis näiteks koos kettidega paar komplekti kaasas kanda. Kui lumi kipub k6hualla kinni jääma siis t6stad auto yles, laod klotsid vedru vahele ja ketid rattale. Ja tank ongi valmis Eusa_angel

Kui kellelgi peaks olema huvi m6ne www.biltema.se poolt pakutavale tootele siis PS. Tulen varsti eesti ja saaksin kaasa v6tta midagi.
Terv.

Ei ole midagi neid klotse nii kerge vedru vahele toppida, et tõstad tee ääres auto ülesse ja ainult lappad vahele. Aga noh samas vedrusi on ka erinevaid, mul olid suht tihedad raiped. Hea keberniit oli vahele saada. Mersudele pole veel põhjust olnud õnneks sellist ratsi teha.
Neid junne peaks mõnes suvalises autovaruosade poeski olema. Kunagi ammu leidsin need isegi Paidest mingist pisikesest poest.
(01-08-2013, 10:28 PM)Majori Kirjutas: [ -> ]Ei ole midagi neid klotse nii kerge vedru vahele toppida, et tõstad tee ääres auto ülesse ja ainult lappad vahele. Aga noh samas vedrusi on ka erinevaid, mul olid suht tihedad raiped. Hea keberniit oli vahele saada. Mersudele pole veel põhjust olnud õnneks sellist ratsi teha.
Neid junne peaks mõnes suvalises autovaruosade poeski olema. Kunagi ammu leidsin need isegi Paidest mingist pisikesest poest.

Igal junnil on v6imalus valida kas ca 25mm v6i 40mm, oleneb kuidas pidi vahele tahad selle sinna panna. Ega see mingi teema ei olegi. Nagu ytlesin juba siis see paras s.tt ja ainult ajutine variant. Sain ca 1700km kasutatud ja oma asjad ajatud.Selle tulemusena vedrud ei purunenud, purunesid paar seda jublakat.Nyyd auto oma orig.konditsioonis tagasi.
Kui arvestada et kogu selle installi materjali maksumus oli alla 20 euri ja tööaeg ka olematu siis arvan et päris hea tulemus.

Mina ei tea klotsidest midagi, olen näinud sellist pikka kummiriba mis oli täpselt vedrusoontega ja läks sinna vahele.