Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W124 -86 õhulugeja 2,6 (R6)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus siis selline - kus selline asi asub 2,6 (R6) ilma katita mootoril.
Külmalt käivitub auto väga hästi ja töötab ideaalselt, kui mootor on töösoe siis käivitamine suht vaevaline. Jääb mulje nagu aju saaks signaali selle kohta ,et mootor on külm ja kapoti all hull bensu hais (ujutab üle) õhuklapp nagu oleks koguaeg kinni. Muidugi kütusekulu ka metsik. Soojalt läheb käima nagu käivitaksid autot mis on täis tõmmanud. Mingi relee klõpsub seal kapoti all pritsungipea juures ja täpselt nii nagu jummal juhatab! Eks lõpuks väsib aku ka ära.
(22-07-2013, 12:48 PM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]Küsimus siis selline - kus selline asi asub 2,6 (R6) ilma katita mootoril.
Külmalt käivitub auto väga hästi ja töötab ideaalselt, kui mootor on töösoe siis käivitamine suht vaevaline. Jääb mulje nagu aju saaks signaali selle kohta ,et mootor on külm ja kapoti all hull bensu hais (ujutab üle) õhuklapp nagu oleks koguaeg kinni. Muidugi kütusekulu ka metsik. Soojalt läheb käima nagu käivitaksid autot mis on täis tõmmanud. Mingi relee klõpsub seal kapoti all pritsungipea juures ja täpselt nii nagu jummal juhatab! Eks lõpuks väsib aku ka ära.

See suur kopsik, milles liigub ÕKM taldrik, mootorile tarbitud õhukogust reedabki.

Loe KE-Jeti kohta otsingust tulevat.
Tegemist peaks olema minu vana autoga. Plõksub seal püsikiiruse hoidia relee.
(22-07-2013, 01:27 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Tegemist peaks olema minu vana autoga. Plõksub seal püsikiiruse hoidia relee.

Püsikiirusehoidja nagunii ei toimi aga kus see relee seal on - silmaga näha pole!
(22-07-2013, 12:51 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(22-07-2013, 12:48 PM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]Küsimus siis selline - kus selline asi asub 2,6 (R6) ilma katita mootoril.
Külmalt käivitub auto väga hästi ja töötab ideaalselt, kui mootor on töösoe siis käivitamine suht vaevaline. Jääb mulje nagu aju saaks signaali selle kohta ,et mootor on külm ja kapoti all hull bensu hais (ujutab üle) õhuklapp nagu oleks koguaeg kinni. Muidugi kütusekulu ka metsik. Soojalt läheb käima nagu käivitaksid autot mis on täis tõmmanud. Mingi relee klõpsub seal kapoti all pritsungipea juures ja täpselt nii nagu jummal juhatab! Eks lõpuks väsib aku ka ära.

See suur kopsik, milles liigub ÕKM taldrik, mootorile tarbitud õhukogust reedabki.

Loe KE-Jeti kohta otsingust tulevat.

Jah tänan selle kohta on tõesti seda infot päris palju ,ainus häda oli selles ei oskand ju otsingusse seda KE - JET trükkida ja kust mina seda tean kuidas mingit tehnikaimet lühenditena kirjutatakse aga tänud sellegipoolest!

ise ka otsisin seda releed seal. vähemalt öeldi et seal pidi olema to sees kuskil.
ise kahtlustasin pihusteid üldse.
(22-07-2013, 08:16 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]ise ka otsisin seda releed seal. vähemalt öeldi et seal pidi olema to sees kuskil.
ise kahtlustasin pihusteid üldse.

Püsikiirusereleele sai õpetatud vait olema - viga oli lülitis!
(23-07-2013, 08:07 AM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]
(22-07-2013, 08:16 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]ise ka otsisin seda releed seal. vähemalt öeldi et seal pidi olema to sees kuskil.
ise kahtlustasin pihusteid üldse.

Püsikiirusereleele sai õpetatud vait olema - viga oli lülitis!

:D