Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes benz E 220 elegance 2000a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaan oli minna autoga sõitma eile oli kõik ok kuid täna hommikul autosse istudes kadus ära roolivõim. Ootamatult lõi ette battery alternator ja et külasta töökoda. Mõtlesin et äkki paneb niisama segast eemaldasin aku juhtme üks 20 minutiks kui klemmi tagasi panin tuli ette 1 vea asemel 3 viga nimelt ütles brake assist (Külasta töökoda), abs system (Külasta töökoda) ja battery alternaator. Ehk on keegi kes oskab aidata sellises olukorras ja anda nõu mis tal viga on ja mida teha. Äsja sai vahetatud küll autol jupid 5 päeva tagasi ja diagnostika näitas et nüüd kõik ok kuid ei tuli weel selline ootamutu pauk mulle kaela. auto käivitus ja kõik sõita sai kuid ei ole mõtet käsi väänata kui niigi 1 vea asemel tuli weel 2 juurde.
Nii nii nii... kadusid ära muud vead jäi siis alles 1 viga ja selleks on armaturil kiri battery alternaator ja rooli võim puudub täiesti ehk oskab keegi aidata. Seoses aku klemmi maha võtmisega küsib nüüd makk ka koodi autoks on siis mercedes benz E220 2000a elegance facelift ehk on neil makkidel mingi tyyp kood vms ehk oskab keegi aidata. Makki mark on ford ei tea kas ongi fordi makk või siis lihtsalt firma on ford.
rihm on terve???
Generaator ikka laeb? Haiseb kangesti töölepingut üles ütleva generaatori järgi.

Kui originaalmakk, siis helista või saada Silberisse kiri ja nad peaks VIN-i järgi koodi ütlema. Kui sind nende andmebaasis sees ei ole, siis pead vist enne tõestama, et oled auto omanik.
(21-07-2013, 10:24 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]rihm on terve???

+1

Alusta ikka raudvara olemasolu kontrollist.

Kui rihm peal ja pingul ka, siis kontrolli pardapinget.

Kust tuleb teadmine, et akujuhtme mahakatkumine parandab kõik veadEusa_doh
(21-07-2013, 02:06 PM)Facelift Kirjutas: [ -> ]Plaan oli minna autoga sõitma eile oli kõik ok kuid täna hommikul autosse istudes kadus ära roolivõim.

Esimene lause ju ütleb, et roolivõim ka kadus ära.

+1, et rihm.

See ju ühine nimetaja laadimisel ja roolivõimul.
(22-07-2013, 01:56 AM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Generaator ikka laeb? Haiseb kangesti töölepingut üles ütleva generaatori järgi.

Kui originaalmakk, siis helista või saada Silberisse kiri ja nad peaks VIN-i järgi koodi ütlema. Kui sind nende andmebaasis sees ei ole, siis pead vist enne tõestama, et oled auto omanik.

Laeb kuid täna tulin töölt siis ei jõudnud ausalt koju vaid naabrimaja ette hea seegi. Hakkas teine lõugama/röökima et pattery alternaator vms. pluss absi tuled vilkusid siis mingi bas ka weel ja kõik vso. kustusid ära kõik tuleb armatuuril, käikku sisse ei pannud(Automaat kast) vedas esimesega natukene edasi ja siis andis otsad. Ootasin natukene siis ei midagi ootasin weel siis lubas miskit aga ei hakanud enam piinama. Arvan isegi et genekas andis otsad või siis aku täitsa soss. Auto on kõiges olnud käes 2 nädalat nädal oli remondis tuli tagasi 4 päeva sõitu ja nüüd siis selline asi. Aga kui kenekas hakkab otsad andma kas siis roolivõim kaob ära?
(21-07-2013, 10:24 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]rihm on terve???

rihm täitsa okk suht tutikas kui aus olla. See jutt pidas paika müüjal et rihm on uus .
Kas kadus ära roolivõimendus tervikuna (ruul on raske) või lihtsalt muutus veidi raskemaks? Kui on parameeterlatt, siis selle muutuv võimendus ju kaob ka, kui pardapinge üle piiri kukub...

Palju pardapinge on, kui tuled vilguvad?

Kus on C-l voolujuhtme läbiviik?
(22-07-2013, 03:33 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas kadus ära roolivõimendus tervikuna (ruul on raske) või lihtsalt muutus veidi raskemaks? Kui on parameeterlatt, siis selle muutuv võimendus ju kaob ka, kui pardapinge üle piiri kukub...

Palju pardapinge on, kui tuled vilguvad?

Kus on C-l voolujuhtme läbiviik?
muutus rool kohe täitsa kangeks 2 käega peab lausa keerama . pardapinget ei oska tõesti enam öelda. Kuid kui kenekas on omadega läbi lutti sisse ei võta siis kas on võimalik et kuskil 10 min hiljem lihtsalt korraks lubab sest minul oli nii..
Ära pelga, homme vaatame testriga kas laeb ja palju üldse pinget akus alles Smile
Sul arvatavasti mingi tõsisem viga, kuid minu kogemused sarnaste sümptomite juures oli lahtine/kulunud akuklemm. Kuna klemm polnud korralikult kinni keeratud ning ühendus oli nii ja naa, siis üle raudtee sõites ja veel kurvis, suri auto välja ja kõik lõpetas oma töö. Õnneks rongi ei tulnud ja jaksasin veel rooli keerata. Mul piisas kiire klemmipuhastus ja tugevam pingutus ning rohkem probleeme ei olnud. Seega, kui sul klemmid lihtsalt peale pandud aga mitte kinni kruvitud, siis ma kahtlustaksin just seda.

Need ABS.. brakes ja veojõu vead tulevad alati peale seda, kui klemmid maha võtad. Need kaovad ära, kui autoga veidi sõidad ja pidureid kasutad. (Võimalik, et pead korra uuesti käivitama veel, kuid ära nad kaovad kindlasti.)