Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Distants käivitus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Huvi siis kaugkäivituse kohta, et kust saab, kes paigaldab ja kas kellelgi on seda juba tehtud? Kunagi vanas foorumis oli juttu aga seal see lõppes.
Vähemalt vastust ma ei leidnud.
alusta autost, ilmselt iga signafirma paigladab seda, iseasi kas seda ette võtta tahetakse Tongue
Auto siis W124 300d 85a.
Aga isik kes paigaldas signa ütles ,et saab.Läksingi järgmine kord kaugkäivitust peale panema ja mõne aja pärast tel.kõne:Ei saa paigaldada kuna süüte all vaakumsuretus ja ei oska midagi teha.
Ma ei tea,äkki vaja mingi klapp vahele panna?
Tean niipalju öelda et Järve Selveri A-Soundis paigaldataxe signalisatsioone ja distantskäivitust. Võid sealt uurida, et kas oskavad W124-le paigaldada. Mu tuttava(töötab ka A-Soundis) BMW 525ix-l on see peal ja töötab puldist kenasti.
http://www.autoalarm.ee/
paigaldusega peaks vast iga korralik töökoda hakkama saama.
Tänan väga ja uurin asja.Kui keegi tahab midagi lisada ,loen huviga.
Pumba juhtahelasse tuleb lihtsalt üks klapp panna ja autot saab elektroonika käivitada.Selliseid klappe kasutatakse suruõhusüsteemides ja üks märksõna oleks FESTO.
Aga oleks vaja ka selgeks teha, kas süütelukk annab jätkuvalt vaakumit peale - kui aotomootor töötab aga süütelukk off asendis.Vastavalt sellele ka klapp otsida.
Üks soovitus veel, enne ehk klapi hindu küsida - äkki läheb isu mööda.

Tuli meelde, et passat kasutab sellist vaakumi katkestusklappi ökonomaiseri juhtimiseks - ehk saab kasutatuga odavamalt hakkama.
124 on süütelukul koguaeg vaakum taga ja kui süüde välja keerata siis lastakse vaakum edasi....(mingile klapile seal mootori peal??) ning auto sureb välja.

Ehk ühesõnaga kui süütelukk on off asendis siis on vaakum püsivalt taga ja mootor ei saa käivituda.
meie Kirjutas:http://www.autoalarm.ee/
paigaldusega peaks vast iga korralik töökoda hakkama saama.
artvali paigaldusega ei tegele, ta on maaletooja ja müüja!

suretus tuleb ringi ehitada el.vaakumklapi peale, splindil neid ilmselt lademes. üks asi vajaks veel ära mainimist, nimelt on vaja diislile viitega käivitus, sest eelsüütekad peavad oma töö enne ära tegema. ma pole päris kindel, aga meibi sellel uuel remostari käivitusmoodulil vastav funktsioon olemas. eeldan, et auto ikka automaat? muidu võib asi väga ohtlikuks muutuda.
Automaat jah.
Aga uus küsimus tekkis. Kui auto läheb puldist käima-----aga seisma?
fmartinp Kirjutas:Automaat jah.
Aga uus küsimus tekkis. Kui auto läheb puldist käima-----aga seisma?

Äkki tahad,et sõidab ka puldist? :lol: Ok,nali.
Pole veel kuulnud,et seisma saaks panna,käima küll.Minu kaubalift läks ka parematel päevadel puldist käima,tegemist oli küll bensukaga.Ausalt öeldes ega ma hästi ei mõista mida see puldist seiskamine juurde andma peaks?
marek Kirjutas:
meie Kirjutas:http://www.autoalarm.ee/
paigaldusega peaks vast iga korralik töökoda hakkama saama.
artvali paigaldusega ei tegele, ta on maaletooja ja müüja!

suretus tuleb ringi ehitada el.vaakumklapi peale, splindil neid ilmselt lademes. üks asi vajaks veel ära mainimist, nimelt on vaja diislile viitega käivitus, sest eelsüütekad peavad oma töö enne ära tegema. ma pole päris kindel, aga meibi sellel uuel remostari käivitusmoodulil vastav funktsioon olemas. eeldan, et auto ikka automaat? muidu võib asi väga ohtlikuks muutuda.
loe uuesti mu posti ning siis targuta:bash:. Mainisin, et paigaldusega peaks vast iga korralik töökoda hakkama saama.
Sai endale peale pandud, üks siinseist pani, ei ütle kes, muidu hakatakse ka tahtma....
Sai ise pandud: http://www.autoalarm.ee/index.php?enginestart

Väga asjalik asi, uuematel kõigil diisli käivitus olemas ehk eelküünalde süütamine....Sellel on jõhkralt progemisvõimalusi..väga asine asi...isegi mootoripöörded saab selgeks õpetada...alarmist saab mööda käima panna, et alarm peal saab käivitada, jnejne

Mis seal uudset on, et suretada saab ka distantsplokist? bensukal nagu eriti lihtne loogika, diislil tõesti vaakumklappi vaja....
meie Kirjutas:loe uuesti mu posti ning siis targuta:bash:. Mainisin, et paigaldusega peaks vast iga korralik töökoda hakkama saama.
väljenda siis ennas korrektselt, ehk siis saavad teised ka aru. :demond: ja eestis korralikud töökojad puuduvad, vähemalt kes signadest midagi teaks.

Karl Kirjutas:Pole veel kuulnud,et seisma saaks panna,käima küll.Minu kaubalift läks ka parematel päevadel puldist käima,tegemist oli küll bensukaga.Ausalt öeldes ega ma hästi ei mõista mida see puldist seiskamine juurde andma peaks?
suretada saab samast nupust kus käimagi, ka sinu kaubaliftil oli see võimalus Wink
Ahsooo,seda ma ei teadnudki,ma seda süsteemi ju tööle ei saanudki.:hump:
Siis ma saan aru nii, et võtmeid mul enam vaja ei lähe,vist.
Minu kaubaliftil siis soetamisest peale see asi toiminud....nii käivitus kui suretus.....Mul see asi alarmiga ühes tükis....clifford sis....esimeste külmadega oli vägagi mõnus kasutada
fmartinp Kirjutas:Siis ma saan aru nii, et võtmeid mul enam vaja ei lähe,vist.
läheb ikka, rool läheb ju mehhaaniliselt lukku, pidurit või gaasi vajutades sureb välja. Wink
Rolz Kirjutas:Mis seal uudset on, et suretada saab ka distantsplokist? bensukal nagu eriti lihtne loogika, diislil tõesti vaakumklappi vaja....

Uuemal ajal juba ka diislitel kõik elektrooniline, pump elektriga, pihustid elektriga, suretamine/käivitamine elektiga. Ei ole kindel kas autodel sedasi on, aga oopelitel kyll on UZI
Uuematel autodel ka nii....kuigi eriti autodel on ikka puldiga webasto juba ka peal, mida distantskäivitus ikka mitte kuidagi ei suuda asendada....