Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 E 200d mootori jahutus tiivik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere selline probleem, siis et mootori jahutus-tiivik töötab kõik aeg yhel kiirusel ja temp tõuseb pea suht põhja. Kuigi oman ka sama kerega bentsukat ja tollel töötab ideaalselt kui temp tõuseb hakkab tiivik kiiremini käima, milles võib probleem olla
(27-06-2013, 02:13 PM)pakkal Kirjutas: [ -> ]Tere selline probleem, siis et mootori jahutus-tiivik töötab kõik aeg yhel kiirusel ja temp tõuseb pea suht põhja. Kuigi oman ka sama kerega bentsukat ja tollel töötab ideaalselt kui temp tõuseb hakkab tiivik kiiremini käima, milles võib probleem olla

See tiivik peab käima kiiremini ringi, kui temp kõrgem on, selles tn viga ongi ehk tiiviku sidur läbi, üsna levinud viga sõltumata auto margist/mudelist. Mine sebi romulast teine asemele, ma enda bensukal lasin mõni nädal tagasi vahetada, kokku läks 25 eurot. Vahetuse võid ise ka teha suht lihtsalt, aga selleks vaja kitsast lehtvõtit (nr 34 või 36 oli mälu järgi).

Tõnu
200d-l ei ole vist visko siduriga, vaid magnetiga. Kui nii, siis kontrolli kas magnet sisse lülitub kui voolu peale anda.
Minul ka 93 a 2,0 d ja võtsin tiiviku ültse ära kuna laager oli õhtal ja pole siiani keema läinud ühegi kuuma ilmagaSmile
Sama ka 96 a ford transitiga 63kw td talvel sai tiivik ära võetud ja pole siiani vaja läinud isegi keilapakiautokesskusest öeldi , et nemad pole näinud ka et keema läheks.
Tiivik läheb järgi alles kui temp 110-120. 2,0 d md w124 55 kw
Tsiteerin: 200d-l ei ole vist visko siduriga, vaid magnetiga. Kui nii, siis kontrolli kas magnet sisse lülitub kui voolu peale anda.




Kas siis mingi juhtmega klemm kusagil tiiviku laagri juures?
et asja segasemaks ajada siis on küll 200D ka viskoga. Alates ´93a

ja et asja veeeel segasemaks ajada siis mul on olnud üks 300D mis oli vabsee mingi püsimagnetiga sidur..Väidetavalt ei olnud see originaal 124 oma kuid seal tema oli.
Et asja pisut selgemaks teha:

Otsi üles temp. andur( Ploki peal, ees otsas, pisut rohkem paremal) Võta sealt pistik otsast ning ühenda pistiku ühest klemmist teise juhe, vaata, kas käib klõps ja vent hakkab tühikäigul teistmoodi käima

Kontrolli ka termostaadi korras olekut, võib olla, et sul ei ava ta end piisavalt, kui uut ei taha osta, siis suveks mõned augud sinna puurida pole probleem, aga sügisel siis oelks mõistlik uus termostaat osta, ning soojalt soovitan Silberist a varuosa.

Kolmandaks siis variant, juhul kui esimene mingit tulemust ei anna kontrolli tiiviku magneti korras olu, küsi, laena vms.

[Pilt: 54823-5347266490_52018c7421_z.jpg]