Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 3,0D tööle saamine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaan panna enda projektile Mercedes-Benz 3,0D mootor. Kuna aga oman esmakordselt Mercedes-Benz diislit siis ei tea kuidas seda tööle saada? Küttepumpa läheb 4 juhet, eelnevast r4 diisli ( mitte Mercedes-Benz) kogemusest tean ,et läheb üks juhe ja kui sinna vool peale lasta siis saab ka käima. Nii palju olen juba targemaks saanud et mingi osa nendest 4jast juhtmest reguleerib tühikäiku. Ei ole vaja teab mis vidinaid, peaasi et saab käima ja söitma. Küsimus, mida kuhu ühendada et saada mootor köige lihtsamat moodi käima?
Kui on pärit 124 või 123 pealt siis pole vaja muud kui starteri ja pendiksi juhet ....
hõõgküünlad võiks ka korraks (u 15 sekundiks) särtsu saada..... Muud nagu polegi vaja ....
Kas pumbas sellist klappi pole mis tahab voolu peale saada ja hiljem kui voolu ära vötad siis jätab auto seisma, Ei usu et see 123 vöi 124 peal, pigem 190ne pealt.
190-ne peale ei pandud mitte kunagi 3.0 diislit, see on kas ise aretatud või ma ei tea mis ristsugutis. Ainuke võimalus ongi, et w123 või w124.
Kuramus jah, hakkasin ise ka uurima, ning ajasin jama, pärit see siiski 124 pealt, mitte 190ne, vabandust.
Jutt käib 100kw om606 3L diislist?
[Pilt: dscn0045kq.jpg]
(22-06-2013, 01:52 PM)peep7 Kirjutas: [ -> ]Plaan panna enda projektile Mercedes-Benz 3,0D mootor. Kuna aga oman esmakordselt Mercedes-Benz diislit siis ei tea kuidas seda tööle saada? Küttepumpa läheb 4 juhet, eelnevast r4 diisli ( mitte Mercedes-Benz) kogemusest tean ,et läheb üks juhe ja kui sinna vool peale lasta siis saab ka käima. Nii palju olen juba targemaks saanud et mingi osa nendest 4jast juhtmest reguleerib tühikäiku. Ei ole vaja teab mis vidinaid, peaasi et saab käima ja söitma. Küsimus, mida kuhu ühendada et saada mootor köige lihtsamat moodi käima?

Alustame algusest.

Mis mootor? R6 või R5? Mootorikood?

MB varased diiselmootorid tööks elektrivoolu ei vaja. Seiskamiseks aga vaakumit.

Loe foorumist otsingusõnade OM617 ja OM603 kohta ja kui midagi jääb arusaamatuks, siis küsi täpsemalt.
Kui tegemist on w124 või enne w124 siis loe postitust nr2. Kõik. Jah - see on tõepoolest KÕIK mida vajad et mootorit käivitada.
Jutt on 80kw r6 mootorist. Panen praegu netist pildi homme teen ise uued. http://static2.album.ee/files/1000/64/la...5_MZVi.jpg
(22-06-2013, 01:52 PM)peep7 Kirjutas: [ -> ]....
ei tea kuidas seda tööle saada?
...

OM603 ei vaja tööks voolu. Plusskraadidel käivitub üks korras moto ilma küünaldeta.

Seega on vaja starterile vedada voolujuhe ja tõmberelee lülitus.
(26-06-2013, 08:51 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(22-06-2013, 01:52 PM)peep7 Kirjutas: [ -> ]....
ei tea kuidas seda tööle saada?
...

OM603 ei vaja tööks voolu. Plusskraadidel käivitub üks korras moto ilma küünaldeta.

Seega on vaja starterile vedada voolujuhe ja tõmberelee lülitus.

Aga igapäeases kasutuses mis tuleks teha nende nelja klemiga(ehk siis selle ühe pistikuga) mis nyyd pumba peal lahtiseks jäävad? mida see aju sealt timmib? ja mis käigukastiga tegema peaks, sinna ka juhtmeid järgi ei paneks, aga mis siis juhtub?

Mul vaja mootor koos kastiga ajudeta tööla panna. ja mul on 108kw, see ju ka OM603?
108kW on jh OM603.960

Pane doonorauto VIN üles, saab asja hulka maad selgemaks kohe, sest praegusel hetkel jääb asi selgusetuks, kasvõi mis kasti kohta sa küsid Smile
Ok,katsun yles leida, ei viibi koguaeg auto juures.
sain lõpus masina vin koodi kah
1241931f193786