Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: õli jahutusvees
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
w124,200E, 1991. Kuda asja lahendada? Jahutusvee paagi korgi eemaldades vaatab vastu tume paks õlisarnane ollus.Vaakumpumbaga olen ollust vähemaks imenud.Mootor käib normaalselt,õli kontrollvarda eemaldades ei lenda sealt midagi välja.Sama klapikambri korgi avamisel.Et tundub mingit rõhku mootoris veel ei ole.
Kui on kellelgi kokkupuuteid olnud ehk jagab kogemusi.
Automaatkasti õli jahutatakse läbi radika.
See et seda ühes radikas jahutatakse ei tähenda seda et vedelikud omavahel kokku puutuks. Heinar automaatkasti õli on punane mitte must ja paks, pole ju kuskil üldse kirjaski et antud auto automaat oleks.
Milline sul surve on paisupaagis? väike surve on norm.
Kahtlustaks pigem plokikaane tihendit või siis mõnda remondimeest kes üritanud veepumpa määrida.
Vaata ka õli, kui õli hakkab selliseks hallikaks kippuma siis on jahutusvedelikku mootorisse ka sattunud.
Vana vedelik välja, läbipesu vastava vahendiga ja seejärel uus vedelik sisse. Kui see ka õlitub, on leke kindel.

Paisupaagi määrib õliseks väga väike kogus õli...
(20-06-2013, 05:20 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]See et seda ühes radikas jahutatakse ei tähenda seda et vedelikud omavahel kokku puutuks. Heinar automaatkasti õli on punane mitte must ja paks, pole ju kuskil üldse kirjaski et antud auto automaat oleks.
...

Automaatkasti õli võib vabalt jahutusvedelikku sattuda. Ei ole ju kirjas, et auto oleks manuaal... Radikad kipuvad lekkima.

Ning mõnda aega paisupaagis marineerinud õli ei ole enam punane ja vedel...
(20-06-2013, 04:41 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Automaatkasti õli jahutatakse läbi radika.

Tegu jah automaatkastiga ja se tähendab,et nii peabki olema ?

(20-06-2013, 05:20 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]See et seda ühes radikas jahutatakse ei tähenda seda et vedelikud omavahel kokku puutuks. Heinar automaatkasti õli on punane mitte must ja paks, pole ju kuskil üldse kirjaski et antud auto automaat oleks.
Milline sul surve on paisupaagis? väike surve on norm.
Kahtlustaks pigem plokikaane tihendit või siis mõnda remondimeest kes üritanud veepumpa määrida.
Vaata ka õli, kui õli hakkab selliseks hallikaks kippuma siis on jahutusvedelikku mootorisse ka sattunud.

Minu apsakas tegu on automaatkastiga
Paisupaagis jah kui avad kaane väike sisin,et mingi surve seal on.
Õli autol vahetasin miski 2 nädalat tagasi,silmaga vaadates senini nagu eile valatud.
Siiamaani pole märke olnud õnneks ,et jahutusvedelik oleks mootori pugenud.


[quote='v6sa' pid='206326' dateline='1371738131']
Vana vedelik välja, läbipesu vastava vahendiga ja seejärel uus vedelik sisse. Kui see ka õlitub, on leke kindel.


Oskad ehk lisada täpsemalt mis ainega süsteemi pesta.Ehk oskad ka ingliskeelse nimetuse anda.
Kui ikkagi õlitub siis mille leket tuleks kahtlustada?
Meil müügil spetsiaalne tester, paigutad selle paisupaagi korgile tihedalt, testris on vedelik, mis co2 peale oma värvi muudab, kui plokikaanetihend lekib tuleb co2 mööda jahutusvedeliku torustikku paisupaaki.

edasi mõelge ise.

toode ise konkreetselt seesama: http://www.lasertools.co.uk/item.aspx?ca...item=10557

Vedelik on korduvkasutatav ja võimaldab tihendi lekke diagnoosida suht väikese lekke korral.
http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...414708,ln0
kes viitsib kontakteeruda saab hinnast alla!
(20-06-2013, 07:16 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]Meil müügil spetsiaalne tester, paigutad selle paisupaagi korgile tihedalt, testris on vedelik, mis co2 peale oma värvi muudab, kui plokikaanetihend lekib tuleb co2 mööda jahutusvedeliku torustikku paisupaaki.

edasi mõelge ise.

toode ise konkreetselt seesama: http://www.lasertools.co.uk/item.aspx?ca...item=10557

Vedelik on korduvkasutatav ja võimaldab tihendi lekke diagnoosida suht väikese lekke korral.
http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...414708,ln0
kes viitsib kontakteeruda saab hinnast alla!

Ei ole vast nii hulluks asja ajama hakata.Parem vana jama välja lasta osta uus vedelik sisse ehk siis paistab.
Rändan mõnest teenindusest läbi ehk need teevad testi sootsamalt.
(20-06-2013, 07:48 PM)Helkur Kirjutas: [ -> ]...
Ei ole vast nii hulluks asja ajama hakata.Parem vana jama välja lasta osta uus vedelik sisse ehk siis paistab.
Rändan mõnest teenindusest läbi ehk need teevad testi sootsamalt.

Gaasitester on ainus kindel viis algava lekke varaseks tuvastamiseks. Seda peaks suutma teha paljud töökojad...

Mullid ja hall õli annavad märku siis, kui kahjustus on üsna ulatuslik.

MIna ostsin pesuvahendi Benist, oli kohe sihuke purk. Riiulite vahel ringikondav müüja oskas küsimise peale kohe kätte ulatada. Destveega "puhtaks" loputatud süsteemist tuli selle abiga päris palju soga välja. Ning radikas hakkas lekkimaCrybaby
Mul ikka päris palju seda va õli seal paisupaagis kusagil pool liitrit tuli ikka ära.Aga mismoodi nüüd kindlaks teha kas se on käigukasti õli või tasub kohe minna ja plokikaane tihend ära vahetada?
Käisin kohaliku autoarsti juures,et mis se asjast arvab.Ütles kohe,et plokikaane tihend.Vahetus pidi maksma kusagil 400 kuni 500£ et siis kusagil pea 590 euri.Puke
Tundub,et peab ikka minema ja ise asja ära vahetama.
Väga kallis kohas käisid.
Pole ju tegelikult väga kallis hind.
Muidugi kui hinnas ikka sisaldub kaane lihvimine (kuna ta juba maas on) ja ka kõikide teiste tihendite vahetus (pihusti-, klapisääre ja kollektori tihendid).
Kui juba on kaas maas siis tasub kohe kõik ära teha.
Samas lisandub kohe uus õli ja jahutusvedelik.
Ma tegin küll bensiini mootoril ise, kaane lasin samuti liffida see maksis kõigest 20 eurikut. Koos klapisäärtega ja uue kaane tihendiga vast 50euri läks kokku oma tööd ei arvesta. Vb läheb siis diislil veel miskit juurde siis. Aga oli algselt jutt aind tihendi vahetusest. 400 500 tundub ikka päris kirves hind minu meelest. Samas kui on inimesed nõus maksma siis miks mitte.
Tööraha 20-30 eurot tunnis!
(26-06-2013, 12:01 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Ma tegin küll bensiini mootoril ise
...

Ise tegija ei küsi nii triviaalseid küsimusi...Icon_rolleyes

Kaas maha - 2+ h. Isetegijal, kes enne teinud ei ole ja peab alles nuputama, kuidas ketitalla tapi kätte saab, veel kauem.
Kaas peale - 3 h. Momentvõti peab ka olema.

Pluss õli ja jahutusvedelik, mõlema kaane tihendid, vajadusel uued plokikaanepoldid ja lammutamisel lõhutud virblid.