19-06-2013, 11:55 PM
E: Differ on nüüdseks vahetatud ja kasti vea otsingud käivad.
Kirjutan just täpselt niipalju infot kui tean.
1. Siin mõned kuud tagasi hakkas auto "P" käigu peal veidi liikuma. ( veidi ala 10cm loksu ühele poole ) Aegajalt käiku vahetades R ja D vahet paukus taga otsas differ?. ( õlid normis ja korralikud )
2. Täna foori alt süstides käis selline pauk nagu oleks keegi tagant sisse sõitnud.. Vedu ei läinud justkui kohe järele ja kui läks siis lausa hüppas kohalt minema..
Peale punkt kahte :
R käiku lülitades mõtleb veidi enne kui käigu sisse paneb, ala 5-8s ja läheb üldjuhul kolinaga sisse.
D peale lülitades käib vaiksem kolin.
Ja väikene anomaalia siia juurde :
Kui panen P käigu sisse ja veeretan ta sõidusuunda nii et lõtku lõpus on, siis läheb käik normaalselt sisse ja vahetab ka järgmised üli pehmelt ja vaikselt ära.
NT : Edasi sõites, Panen P käigu, lükkan D käigu sisse oleks justkui korras.
Tagasi sõites, Panen P käigu, Lükkan R ja läheb ka suhteliselt vaikselt sisse.
Nii kogu selle jutu võtaks kokku mina oma "TARGA" mõistusega, et differ on tükkideks või veovõllil on nt hambad maas?
Aga nüüd just koju sõites, otsustas mootori tuli põlema hakata.. see kiskus aga mõtted kasti peale tagasi...
(NB! Ei ma ei sõida nüüd hullult pooleks autoga edasi tagasi ringi, hommikul läksin tööle ja nüüd sealt tagasi, et katsetada oma teoorjaid.. )
Kirjutan just täpselt niipalju infot kui tean.
1. Siin mõned kuud tagasi hakkas auto "P" käigu peal veidi liikuma. ( veidi ala 10cm loksu ühele poole ) Aegajalt käiku vahetades R ja D vahet paukus taga otsas differ?. ( õlid normis ja korralikud )
2. Täna foori alt süstides käis selline pauk nagu oleks keegi tagant sisse sõitnud.. Vedu ei läinud justkui kohe järele ja kui läks siis lausa hüppas kohalt minema..
Peale punkt kahte :
R käiku lülitades mõtleb veidi enne kui käigu sisse paneb, ala 5-8s ja läheb üldjuhul kolinaga sisse.
D peale lülitades käib vaiksem kolin.
Ja väikene anomaalia siia juurde :
Kui panen P käigu sisse ja veeretan ta sõidusuunda nii et lõtku lõpus on, siis läheb käik normaalselt sisse ja vahetab ka järgmised üli pehmelt ja vaikselt ära.
NT : Edasi sõites, Panen P käigu, lükkan D käigu sisse oleks justkui korras.
Tagasi sõites, Panen P käigu, Lükkan R ja läheb ka suhteliselt vaikselt sisse.
Nii kogu selle jutu võtaks kokku mina oma "TARGA" mõistusega, et differ on tükkideks või veovõllil on nt hambad maas?
Aga nüüd just koju sõites, otsustas mootori tuli põlema hakata.. see kiskus aga mõtted kasti peale tagasi...
(NB! Ei ma ei sõida nüüd hullult pooleks autoga edasi tagasi ringi, hommikul läksin tööle ja nüüd sealt tagasi, et katsetada oma teoorjaid.. )