Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w124 300D kaks pütat kadunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis järgmine. Vahetasin hiljuti kõrgsurvepumba peal olevate kütuseliinide tihendid või mansetid kuna oli käivitamisega probleeme ja tundus nagu kütus vajus tagasi. Nüüd auto käivitub ilusti aga kaks pütat tagant ära. Kui autot ees seistes vaadata siis esimene ja kolmas püta leerasin mootori töö ajal lahti pihusti peal olevaid torusid ja just nende püttide pealt mootori hääles muutusi ei toimunud.Mida oskavad targemad soovitada? Millest võiks veel lähtuda või ette võtta? Kas saab õhk niimoodi vahele pugeda samas nendest pütadest pihustas kytet samamoodi nagu teistestki? Või tuleb kohe kõrgsurvepumpa otsima hakata?

Ette tänades kui kedagi kotib!
Ma arvan et töö käigus sattus mustus valesse kohta, nüüd pihustiotsad õhtal, võibolla aga midagi muud
(19-06-2013, 07:54 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Ma arvan et töö käigus sattus mustus valesse kohta, nüüd pihustiotsad õhtal, võibolla aga midagi muud



Kas kaovad kohe pütad ära kui pihustid otsas? Ennem võiks ju igast hullu tossu sumpast välja ajada ja miskit ikka silindrisse sirtutaks ju aga tagant mingit hullu tossu küll ei tule.
Surveklapid said ikka õigetpidi tagasi? Ning vedrud sinna peale?
Kaltsu ei jäänud kuhugi tropiks?

Kui pihustile kütust peale ei tule, siis ei saa ka töötada. Kas mittetöötavate pihustite torudest pritsib sama ägedalt, kui töötavatest?
Loll küsimus, aga pihustitorude järjekord jäi ikka óige. Kuna kaks ei tööta, siis voib järeldada....
(23-07-2013, 12:22 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Loll küsimus, aga pihustitorude järjekord jäi ikka óige. Kuna kaks ei tööta, siis voib järeldada....

Ei päde - mõne valesti ajastatud tsükli tulemusena jääb silindrisse piisavalt kütust, et mehise suitsupilve saatel süttida.