Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: modulaator! C200 2,2 CDI
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Teema siis selline, et turborõhuandur teeb kummalisi trikke. Minu auto peal mootori aju seda ei näe ja seega tõmmab kohe mootori avarii režiimi.
Kui võtta see sama andur ja panna Vito peale siis toimib nagu miilinka !!?? ja omakorda vito oma ei toimi minu peal Eusa_wallEusa_wall.
Sellest johtuvalt küsimus:
Kus võib olla viga.?!? diagnost annab ainult selle anduri vea.
Kaabel kontrollitud terve ! Kas tõesti mootoriaju pensile läinud ?
Aga rõhk on? Võimalik, et vaakum modelaator. Võimalik, et vaakum ise puudulik, kusagilt toru lahti või katki. Diagnostik peaks suutma oma seadmetega turbo geomeetriat liigutada, vaata kapoti alt kas ikka liigub.
(16-06-2013, 10:48 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Aga rõhk on? Võimalik, et vaakum modelaator. Võimalik, et vaakum ise puudulik, kusagilt toru lahti või katki. Diagnostik peaks suutma oma seadmetega turbo geomeetriat liigutada, vaata kapoti alt kas ikka liigub.

mehaaniliselt kõik liigub kui vaakum peale panna. algul arvasid et siiber kinni kiilunud aga ei olnud . . lükati vaakum järgi ja asi toimis.
ja peale auto käivitamist kohe pedaal põhja lükata käib tahhomeeter korra põhjas ära ja peale seda EPC ees ja 3000 pööret maks
ja viga ei lase kustutada diagnostikas
ikka ei tea ju kas klapp ehk modulaator ise töötab.
otsi parem diagnostik kes teab mida teha tuleb.
vaakumid toimivad, kaablid testitud, ja voolikud peavad vaakumit ei leki . Turbo siiber liigub kergelt. Peale seisma jätmist käib veel väike podin seal anduris. See ongi see anomaalia et kõik jutkui toimib, samas auto ikka avarii režiimis.
issand jumal, veelkord. Kui auto annab käsu turbo geomeetriat liigutada. Kas liigub??? See kui näpuga liigutad välistab selle, et pole kinni kiilunud. Aga kas auto tahtsi ka liigub pole teada. Muide, kui näiteks cooler lõhki näitab ka anduri viga, kui rõhk ei tõuse on ka anduri viga...
Ehk auto ootab rõhku, kas tuleb???
Proovime sama mõtet teisiti...Icon_rolleyes

Kas sisselaskes rõhk tekib? Kas see rõhk on vajalikes piirides (diagnostik peab teadma, palju see täpselt on!). Kui ei tea, vaheta diagnostikut.

Kui rõhku tegelikult ei ole, siis keskendu tegelikule veale. Piisava rõhuta peabki auto enda kaitsmiseks lollkasutaja eest EPC tule süütamisega kaitseasendi võtmisest teada andma.

Kui rõhk on ja auto seda ei näe, uuri ahelat. Kui ahel on korras (juhtmed on füüsiliselt terved), jääb üle juhtplokk...

Mis vaakumist käib jutt turborõhu anduri juures?

See, et Vito oma juhtumisi töötab, ei määra midagi. Elektriautode jupid võivad välisest sarnasusest hoolimata olla üsna erineva karakteristikuga. Asendatavuse kohta oskab kosta ilmselt WDB240.
http://www.nm-parts.kz/images/gallery/th...527_01.jpg
jutt käib sellest andurist Nyyd tuleb suur sõim ja tatipritsimine et olen loll ja ei tea tehnilisi nimesi auto anduritel.
jah ma olen loll ja nean ennast maapõhja et sellise risu endale soetasin ! vanad olid paremad. Need tegid seda mida sina tahtsid mitte nüüdisaegsed , teevad mida nemad tahavad .
(16-06-2013, 09:27 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]Kui võtta see sama andur ja panna Vito peale siis toimib nagu miilinka !!?? ja omakorda vito oma ei toimi minu peal Eusa_wallEusa_wall.

(16-06-2013, 10:52 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]mehaaniliselt kõik liigub kui vaakum peale panna. algul arvasid et siiber kinni kiilunud aga ei olnud . . lükati vaakum järgi ja asi toimis.
ja peale auto käivitamist kohe pedaal põhja lükata käib tahhomeeter korra põhjas ära ja peale seda EPC ees ja 3000 pööret maks
ja viga ei lase kustutada diagnostikas

Ise ju kirjutad, et turborõhu andur töötab, mis siis, et teise auto peal. Aga kui nüüd need kaks ülaltoodud asja kokku panna, siis pakuks, et viga peitub mujal. Tüüpiline selle puhul on vigane õhukululugeja - piirväärtused paigast ära, kuid veakoodi ei näita.
seal ektriline klapp mida kutsutakse modulaatoriks, mis siis juhib kui palju lastakse vaakumit läbi ehk kui palju liigutatakse geomeetriat.
Kui see värk ei tööta on rõhu viga.
Vaakum jõuba klapini, aga sealt edasi??? kas geomeetria liigub ka siis kui auto tahab??? Diagnostik saab seda liigutada ka siis kui auto töötab kohapeal.
Kui ta seda ei teinud vaid luges mingi veakoodi ja ei viitsinud või ei osanud selle koodi tegelikku põhjust leida siis tuleb targem vend otsida..
See minu pakutui on vaid 1 võimalik viga. Neid mis annavad sama vea on veel.


(17-06-2013, 10:39 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]http://www.nm-parts.kz/images/gallery/th...527_01.jpg
jutt käib sellest andurist Nyyd tuleb suur sõim ja tatipritsimine et olen loll ja ei tea tehnilisi nimesi auto anduritel.
jah ma olen loll ja nean ennast maapõhja et sellise risu endale soetasin ! vanad olid paremad. Need tegid seda mida sina tahtsid mitte nüüdisaegsed , teevad mida nemad tahavad .

Kui Sa ise ei alusta, ei pritsi siin keegi midagi. Aga katsu üle saada oma kinnisideedest. Seekordne pole Sul ju esimene...Icon_rolleyes

Vanad on head, kuid CDI kulu ja mineku suhet nendega kuidagi ei saavuta. Jätame selle uus vs vana mujale, vastav teema on kunagi olnud.Eusa_angel

Kuskohas diagnostikas käid? Milline aparatuur neil on?

Siin foorumis paukumise asemel tasub lugeda maailmafoorumeid - sealne sootsium on suurem, mistõttu on suurem ka nende osakaal, kes tahavad auto hingeelust enam teada, omavad ressursse vajalike vahendite soetamiseks ja on piisavalt julged, et oma teadmisi ka teistega jagada.

CDI mootoriga elektriautot pelga vene võtmekomplektiga ei remondiCrybaby
(17-06-2013, 10:48 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-06-2013, 10:39 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]http://www.nm-parts.kz/images/gallery/th...527_01.jpg
jutt käib sellest andurist Nyyd tuleb suur sõim ja tatipritsimine et olen loll ja ei tea tehnilisi nimesi auto anduritel.
jah ma olen loll ja nean ennast maapõhja et sellise risu endale soetasin ! vanad olid paremad. Need tegid seda mida sina tahtsid mitte nüüdisaegsed , teevad mida nemad tahavad .

Kui Sa ise ei alusta, ei pritsi siin keegi midagi. Aga katsu üle saada oma kinnisideedest. Seekordne pole Sul ju esimene...Icon_rolleyes

Vanad on head, kuid CDI kulu ja mineku suhet nendega kuidagi ei saavuta. Jätame selle uus vs vana mujale, vastav teema on kunagi olnud.Eusa_angel

Kuskohas diagnostikas käid? Milline aparatuur neil on?

Siin foorumis paukumise asemel tasub lugeda maailmafoorumeid - sealne sootsium on suurem, mistõttu on suurem ka nende osakaal, kes tahavad auto hingeelust enam teada, omavad ressursse vajalike vahendite soetamiseks ja on piisavalt julged, et oma teadmisi ka teistega jagada.

CDI mootoriga elektriautot pelga vene võtmekomplektiga ei remondiCrybaby

ega siin päraurkas palju valikuid pole ja minuteada neil on autocom
ise nimetavad nad ennast asjatundjateks

ehh, see jupp pildil ongi too modulaator, rõhu andur on teistsugune ja istub kusagil seal kus rõhk on.
too jupp istub vaakumvooliku otsas ja ei tea rõhust midagi, see reguleerib palju peaks rõhku olema..
(17-06-2013, 10:51 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]ehh, see jupp pildil ongi too modulaator, rõhu andur on teistsugune ja istub kusagil seal kus rõhk on.
too jupp istub vaakumvooliku otsas ja ei tea rõhust midagi, see reguleerib palju peaks rõhku olema..

noo jah aga miks ta vito peal toimib ? minu peal ei toimi !? ja muud viga arvuti ei anna
Ilmselt sellepärast, et kui on väidetavalt rõhuanduri viga siis see jupp ei ole rõhuandur Smile

kiire googelmoogel annab sellise pildi, kui õieti mäletan siis umbes selline see rõhuandur välja nägi

[Pilt: auto-part-intake-pressure-sensor-for-che...30-099.jpg]
(17-06-2013, 10:58 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Ilmselt sellepärast, et kui on väidetavalt rõhuanduri viga siis see jupp ei ole rõhuandur Smile
nagu sa ise juba aru said siis panin mina selle anduri defineerimisega puusse !
viga näitab just selles anduris ehk modulaatoris
(17-06-2013, 10:51 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]ega siin päraurkas palju valikuid pole ja minuteada neil on autocom
ise nimetavad nad ennast asjatundjateks

Siis on kaks valikut: kas leiad MBd tundva koha (õnneks on Eesti väike) või lased remondikohal määrata oma automargi. Valik on Sinu.

Nende meeste juurde ei tasu enam minna - nad ei saa MBle ligi oma "multiplekseriga".

Nad võivadki olla asjatundjad, lihtsalt mitte MB alal. Ikkagi, mis pood?

Kui tahad ise pusida, siis pead põhimõtted selgeks tegema.

Ning leidma mõne STARiga tegelase - ilma sobiva softita läheb pimesi tükkide vahetamine väga kulukaks.
Kas sisselaskes ülerõhk on? Kui palju? Lihtsalt lõdviku vahelt susistamine ei ütle midagi, kui ei ole just CDIspets.
Kas modulaatorist minev kõrs ikka läbi käib?
Siis ei oska ikkagi muud soovitada kui tule limpmodes kuhugi kus on parem diagnostik, kes kontrollib erinevate sõlmede töö ükshaaval läbi.

Niisama juppe vahetades saab enne raha otsa kui auto korda.
Võib ka muidugi õnnestuda, inimesed ju ometi vahel võidavad loteriiga.
(17-06-2013, 11:03 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Siis ei oska ikkagi muud soovitada kui tule limpmodes kuhugi kus on parem diagnostik, kes kontrollib erinevate sõlmede töö ükshaaval läbi.

Niisama juppe vahetades saab enne raha otsa kui auto korda.
Võib ka muidugi õnnestuda, inimesed ju ometi vahel võidavad loteriiga.

egas mul muud üle jää . aga kuidas selline režiim EGR klapile mõjub. räägitakse et pidi ära tahmama! ise ei tea . tulla ca 800 km ja see saab jube olema Smile
(17-06-2013, 11:03 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]...
Niisama juppe vahetades saab enne raha otsa kui auto korda.
Võib ka muidugi õnnestuda, inimesed ju ometi vahel võidavad loteriiga.

Samas, ÕKM on vanal autol niikuinii kuludetail ja selle vahetamine asja hullemaks ei tee.Icon_rolleyes
Lehti: 1 2